BÖLÜM 25

2.7K 150 11
                                    

O Lanet Olası Kızın Evinden Çıktığımda Kendimi Daha İyi Hissettim.
Ama Aklım Hala Emre'nin Dediği Sözdeydi. Bu Cümleyi Gerçekten Beni Sevdiği İçin Mi Söylemişti? Yoksa Geri Dönmem İçin Mi ?
Aklım Çok Karışıktı Birde Bunu Düşünemezdim.
Eve Geldim Ve Sessizce Yatağıma Girdim.
*****
Sabah Bana Gelen Mesaj Sesiyle Erkenden Uyandım. Mesaj Emredendi. Heyecanlanmıştım.
Kimden: Öküz
Mesaj : Seni Seviyorum Sana Tapıyorum Fazla İnanma Espri Yapıyorum.
Ne Yaptığını Sanıyordu Bu ? Şimdi Yanımda Olsa Bir Güzel Döverdim De Neyse...
Kapı Vuruldu. Açmak İstemiyordum Ama Açmak Zorundaydım İşte .
*****
"İyice Saçmaladığının Farkında Mısın? !"
"Saçmalamıyorum! "
"Ya Emre Sen Böyle Bir Şeyi Nasıl Düşünebilirsin ? Benim Seni Sevdiğimi Nasıl Düşünebilirsin !?"
"Düşünmüyorum. Sana Gerçekleri Söylüyorum. "
"Cidden Yeter Artık . Beni Öpende Sensin . Benim Yanıma Gelip Sarılarak Uyuyanda. Ve Beni Kıskandırmaya Çalışanda. O Zaman Kim Kimi Seviyor Bir Düşün !"
Cevap Vermedi. Lafı Yedi Tabi. Ben Kim Onu Sevmek Kim ?
"Dünyada Tek Erkek Kalsan Sana Dönüp Bakmam Bile !"
İyice Sinirlendiğini Görmüştüm. Belkide Fazla Üstüne Gitmiştim.
"Tamam, Artık İkimizinde Sakinleşmeye İhtiyacı Var . "
"Kesinlikle. " Diye Yanıtladı Emre.
"Sahi, O Kadar Mı Çirkinim Ben?"
"Ne Alaka Şimdi ?"
"Bana Doğruyu Söyle Yağmur . Sen Bana 'Dünyada Tek Erkek Kalsan Sana Dönüp Bakmam Bile .' Dedin. "
Kahkaha Attım. O Da Bana Şaşırmış Bir Şekilde Baktı.
"Hayır, Sen Çirkin Değilsin. Her Ne Kadar Dışardan Soğuk Bir Tip Gibi Gözüksende Aslında Değilsin. Sen Çok Neşelisin. Çok İyisin. Ama Bazı Zamanlarda İse Kötüsün. Sen Çok Değişiksin, Çok Garipsin. İlk Gün Kafamı Şişirdiğinde Sana Sövmüştüm. Ama Şimdi Oturup Bu Cümleleri Konuşmamız Bana Çok Garip Geliyor. Garipsin İşte. Şapşalsın. Sümsüksün. Ama Benimsin. "
Yavaşça Bana Yaklaşıp Yanağımı Öptü. Bende Ona Sarıldım. Bir Daha Hiç Bırakmak İstemiyordum. Hiç... Çünkü Bu His Fazlasıyla Güzeldi . Aslında Bizim Düşman Olmamız Gerekmez Miydi ? Başta Yaşadığımız Onca Şeyden Sonra ... Bu Çok Garip . Ama Kesinlikle Kötü Değil . İkimizde Susuyorduk. Ortalık Çok Sessizdi. Her Ne Kadar Konuşmak İstesem De Konuşmadım. Zaten Sessizliği Bozan Emre Oldu .
"Sanırım Ayrılmayı Düşünmüyosun. " Dedi Ve Gülümsedi.
Hala Sarılıyorduk Ve Ben Yavaşça Kendimi Çekmiştim.
*****
Son Bir Kaç Gündür Kendimi Olduğumdan Daha Garip Hissetmemin Nedeni Emreydi. Sanki Bir Şeylerin Peşindeydi. Ama Bana Belli Etmek İstemiyordu .
Ve Artık Ona Olduğundan Fazla Değer Veriyordum. İçimde Bir Şeyler Vardı . Ama Bu Neydi Bilmiyorum. Ona Karşı...
NOT : UZUN ZAMANDIR BÖLÜM GELMİYOR KUSURA BAKMAYIN TATILDEYIM VE YAZAMADIM. AMA BUNU TELAFI EDICEM♥

LİSELİ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin