Neler Çevirdiklerini Anlamak İstiyorum. Ne Olabilir ki ? Bu Kadar Kötü Birşey mi? Belkide Yanılıyorumdur. Kimse Arkamdan İş Çevirmiyordur. Zil Çaldı. İçeri Tonton Kırmızı Yanaklı Kısa Boylu Bir Bayan Öğretmen Girdi. Ders Oldukça Sıkıcıydı. Defterlerimi Karalayıp Duruyordum. Öğretmenin Adımı Söylemesiyle İrkildim.
"Hadi Demin Sorduğum Soruyu Sen Cevapla. "
Cevap Veremedim. Çünkü Dersi Dinlemiyordum. Cevap Veremeyince Herkes Güldü. Deren Ve Sessiz Çocuk Hariç. Gülen Kişilerin Hepsi Bana Yakındı. Ama Onların Sevgisi Yalanmış. Bana Deren Ve Sessiz Çocuk.... Sadece Deren Yeter. Sessiz Çocuk Alnımı Şişirdi Çünkü.
Tenefüs Olduğunda Gülen Kişilerden Bir Kız:
"Nasıl Bilemedin? Çok Kolaydı. "
"Soruyu Tekrarlarmısın? "
Soruyu Tekrarladı Ve Şok Oldum. En İyi Olduğum Konudan Soruymuş. Ve Ben Dersi Dinlemediğim İçin Cevap Verememiştim.
LANET OLSUN.
Çıkışta Sessiz Çocuk Bana Bakıp Güldü.
OHA. En Azından Tepki Verdi. Buda Bişey. Onu Takip Ettim. Buda Neydi?!?!
Etrafında 5-10 Kızın Bulunduğu Biyerdeydi. Bende Oranın Önünden Geçtim. Beni Fark Etti. Koşarak Yanıma Geldi.
"Ne Halt Yemeye Geldin Buraya?!?!"
Benim İse Gözlerim Pörtlemiş Ağzım 5 Karış Açık Kalmıştı. Çünkü Sessiz Çocuk Konuşmuştu. Bunu Bütün Sınıfa Yayabilirdim. Fakat Elimde Kanıt Yoktu. Telefondan Sesini Kaydettim. Ve Ona Konuşması İçin Sorular Sordum.
"Adın Ne? "
"Emre. "
"Bende Yağmur. "
"İyi, Ne Halt Yemeye Geldin Buraya?!?! "
"Kızma Amacın Ne? "
"Git Lütfen Hemen! "
"Neden? Noldu? Ne Var Burda? "
"Sana Burdan Derhal Gitmeni Söyledim. "
"Neden Kimse Bana Bişeyleri Söylemiyo? Gerçekler Ne? Söyleyin Artık!"
Beni Yere İttiğinde:
"Sen Anca Beni İt! Geçende Alnımı Şişirdin Haberin Varmı!?!?!?"
Hiç Aldırmadan:
"GİT DEDİM. GİİİİT! "
"Peki. "
Eve Yeterince Geç Kalmıştım. Daha Cevaplayacak Milyonlarca Soru Vardı.
"Nerdeydin, Napıyodun? " Gibi Gibi...
Ertesi Gün Okula Gittiğimde Emrenin Konuştuğunu Göstermek İçin Ses Kaydını Açtım.ALLAH KAHRETSİN! Bir şeyi Unutmuşum. Emreye Alnımın Şiştiğini Söylediğim Yerde Kapatmayı Unutmuşum. Herkes Duydu Ve Alay Konusu Oldum.
Emreye Dönerek:
"Yaptığını Beğendinmi? PİSLİK! "
Acımsar Ve Küçük Düşürücü Bir İfadeyle Bana Baktı. Sinirlerim Daha Fazla Oynadı. Çantamla Montumu Aldım. Koşarak Sınıftan Çıktım. Derenin Arkamdan Geldiğini Fark Ettim.