BÖLÜM 28

2.9K 134 5
                                    

Gözlerimi Açtığımda Emre Karşımda Uyuyordu. Onun O Kusursuz Suratını Ellerimin İçine Aldığımda Uyandı.
"Günaydın." Dedim.
"Sanada Günaydın."
İçeriden Tabak Sesleri Geldiğinde Annemin Kahvaltıyı Hazırladığını Anladım.
Buna Alışık Değildim. Çünkü Emre İle Kaldığımız Evde Kahvaltıyı Ben Hazırlardım. Şimdi İse Uyandığım An Karşımda Bir Masa Hazır Olacaktı.
*****
Öğleden Sonra Kıyafetlerimi Valizin İçine Tıktım. Emre Yüzünden Geri Dönmek Zorundaydım... Bunu Bir Yandan İstesemde , Bir Yanım İstemiyordu. Ama Gidiyordum.

Sonunda Yola Çıktığımızda Buraya Daha Yeni Alıştığımı Fark Ettim.
Yolumuz Uzundu. Uyumak İçin Gözlerimi Kapattım.
*****
24 Saat Yolculuğun Sonunda Nihayet Varmıştık. Emrenin Kendi Arabasıyla Geldiğimiz İçin Yolculuk O Kadarda Kötü Geçmedi Aslında. Benim 10 Dakikada Bir Çıkarmam Dışında Tabi...
Ve İşte O Ev !
Tekrar Gelmeyeceğim Desemde Geldiğim Ev !
Emreyle En Güzel Anılarımın Olduğu Ev !

Koltuğa Yayıldıktan Sonra Emre Yanıma Yaklaştı.
"Bu Akşam Berke İle Dereni Çağıralım Mı ?"
"Olabilir. Ben Bir Arayayım. "
"Tamam." Dedim.

Uzun Bir Telefon Görüşmesinden Sonra Yanıma Geldiğinde,
"Tamam. Geliyorlar." Dedi.
"Güzel !"
*****
Akşam İçin Son Hazırlıkları Yaparken Zil Çaldığında Koşarak Kapıyı Açtım.
Emrede Ağır Adımlarla Bana Eşlik Etti.
"Hoş Geldiniz."
"Hoş Bulduk." Diyen Emre Anında İçeri Atıldı.
Bizde Derenle Klasik Bir Şekilde Sarıldıktan Sonra İçeri Girdi.
"Ee Ne Yapıyoruz Gençler?" Diye Bir Soru Soran Berkeye Emre Cevap Verdi.
"Bira İçen Varmı?"
"Birde Soruyor Musun Oğlum ?"
İkisi Biralarını İçerken Biz Derenle Limonatalarımızı Yudumluyorduk.
"Keyifler Yerinde! O Zaman Bir Korku Filmi Açalım Bakalım. Keyifler Yerinde Olacak Mı Hala?" Dedikten Sonra Kahkaha Atan Emreye,
"Hayır. Biz İstemiyoruz. Bayanlar Ne Derse O!" Diye Cevap Verdikten Sonra Derende Beni Destekledi.
"Eğer Açarsanız Bizde Odaya Çıkarız." Diyen Deren, Oldukça Emin Konuşmuştu.
"Çıkın Öyleyse." Berkenin Bu Cümlesi Üzerine Deren Kolumdan Tutup Beni Odama Sürükledi.
*****
"Bak Şimdi, Yağmur. Onları Film İzlerken İzleyeceğiz. Tamam Mı? Emin Ol Korkmaktan Altlarına Sıçacaklar."
"Tamam." Dedim.
Ve Kıkırdadık .
"Hadi , Gidelim."
*****
Berke Filmi Açtıktan Sonra Koltuğa Bir Güzel Yayıldılar. Filmin Başlarında Rahat Gözüküyorlardı. Ama Ortaları Görülmeye Değerdi.
Berke Elindeki Patlamış Mısırları Yere Sıçratmıştı.
Emre Biz Odadan Duymayalım Diye Sessizce " Kapat Şunu !" Demişti.
Berke İse " Sen Kapat !" Diye Bağırmıştı.
Biz Derenle Sessiz Kahkahalar Atarken İkiside Gözlerini Çoktan Kapatmıştı Bile. En Sonunda Emre Kalkıp Kapattığında Derin Bir 'Oh!' Çektiler.
Bizde Sessizce Odama Çıktık.
*****
"Onları Videoya Aldım!"
"Sen Harikasın Deren !"
"Bak Şimdi Whatsapptan Dördümüzün Olduğu Gruba Bu Videoyu Atacağım!"
"Saçmalama! Öldürürler Bizi."
"Bir Şey Olmaz."
Dedi Ve Videoyu Gruba Gönderdi.
İkiside Anında Çevrimiçi Oldular.
Yandık!
*****
"Kendiniz Gelmekten Korkuyorsunuz Ama Bizim Korkmamıza Anırıyorsunuz!"
Berke Sinirli Değildi Ama Sinirli Havası Vermeye Çalışıyordu.
Aslında İkiside Sinirli Değildi. Hatta Gülmek İster Gibi Bir Halleri Vardı.
"Ben Derene Söyledim Atmayalım Dedim."
"Akıllı Sevgilim Benim." Dedikten Sonra Emre Bana Sarıldı.
Aslında İyikide Deren Videoyu Gruba Göndermişti. Onların Bu Yapay Sinirli Halleri Oldukça Komikti.
"Ama O Film Oldukça Korkunçtu!" Diyen Berkenin Gözlerimi Dolmuştu? Yoksa Banamı Öyle Geliyordu?
Kahkaha Attım.
*****
"Yanına Gelebilir Miyim?"
Tam Uykum Gelmişken Emrenin Bu Cümlesi Uykumu Bölmeme Neden Olmuştu.
"Korktun Değil Mi?" Dedikten Sonra Güldüm.
"Yok Canım Ne Korkacağım?"
"Belli Oluyor." Dedim.
Hala 'Yanına Gelebilir Miyim ?' Bakışları Atarken 'Evet.' Anlamında Başımı Salladım.

*****
Sabah Uyandığımda Emre Kalkmıştı .
Telefonumu Aldığımda Whatsapptan 108 Mesaj Gelmişti.
Gruptan.

Deren: O Halinizi Hiç Unutmayacağım. Sersemler Ya !
Berke: Siz İzleseydiniz Sizide Görürdük. Biz Yine İyi Dayandık.
Emre : Aynen Kardeşim.
Daha Sonra Videoyu Durdurup İkisininde Bağırma Anını ScreenShots Alan Deren Bu Resmi Grupta Paylaştığında İkiside Sinirlenmiş Olmalıydı.
Emre: Ulan Deren.
Berke: Sen Görüceksin Derenciğim.
Emre: Ağzına Yaparım Ben Bu Kızın.
Berke: Yavaş Ol Abi.
Emre: Tamam.
Deren: Yağmur Uyanmadımı?
Emre: Yok Ya. Uyansa Keşke. Acıktım.
Daha Sonra Benim Uyurkenki Resmimi Çekip Gruba Atmıştı. Hem Berkenin Hem Benim Hemde Emrenin Komik Resimleri Vardı. Ama Derenin Yoktu. Onun Önceden Çektiğim İfşasını Grupta Paylaştığımda Hepsi Çevrimiçi Oldu.
Deren: Yağmur Allah Belanı.
Berke: Bunedir Allah Aşkına.
Emre: Sonunda Kalktın. Aşağı İn.
Derin Bir Of Çektim.
Kendi Kahvaltısını Kendi Hazırlayamıyor Muydu Bu ?
Aşağı İndiğimde Masa Hazırdı. Yaşasın!
"Hadi Otur."
"Bekle."
Telefonun Kamerasını Açtığımda Masanın Resmini Çekip Gruba Yolladım.
Emre Gruptan Mesaj Geldiğini Görünce Telefonunu Açıp Mesaja Baktı. Ve Gülümsedi.
Emre: Çok Romantiğimdir. Ayrıca Masayı Çekseydin Yağmur! Bende Çıkmışım!
Deren: Berke Yapsa Şaşarım.
Berke: Ben Bunun Âlasını Yaparım Sana.
Başka Bir Mesaj Gelmediğinde Bende Masaya Oturdum. 10 Dakika Sonra Yine Mesaj Geldiğinde Emreyle Aynı Anda Telefonları Elimize Aldık.
Berke Bir Fotoğraf Göndermişti. Önce Emre Sonra Ben Bir Kahkaha Attık.
Masanın Üzerinde Bir İki Kahvaltılık Ve Meyve Suyu Duruyordu.
Berke: Hadi Gel Deren Seni Bekliyorum.
Deren: Bune Allahın Cezası? Rezil Olduk Deli.
Biz Emreyle Cevap Vermedik. Ama Hala Gülüyorduk.

LİSELİ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin