"Tamam,Gelirim. Ama Belki. Söz Veremem."
"Ne Olur Gel Ya. Partide Sap Gibi Dikilirim. Zaten Sen Gelmezsen Bende Gitmem."
"Tamam Gelirim."
"Adamsın Kızım! "
"Adam Mıyım Kızmı Anlayamadım."
Güldü.
"Neyse Görüşürüz Öptüm."
"Bende."
*****
"Saçmalama. Bunu Giymem Ben. "
"Ya 10 Tane Elbiseden Hiç Birini Beğenmedin Sende ! "
"Güzel Değillerde Ondan,Deren. Başka Model Yokmu?"
"2-3 Tane Daha Olması Gerek. "
Dolaba Yöneldiğimde İstediğim Elbiseyi Gözüme Kestirmiştim.
"Bu Bana Olur Değil Mi?"
"Olur Tabikide !"
Dedikten Sonra Gülümsedi.
"Sen Ne Giyeceksin?"
"Var Aklımda Bir Şeyler. Sürpriz Olsun."
İtiraz Etmedim. Bu Akşam Er Geç Görürdüm. Partiye Sadece 1 Saat Kalmıştı. Ve Biz Hala Hazır Değildik.
*****
"Çabuk Ol Deren! Geldiler!"
"Tamam,Geliyorum İn Sen."
"Tamam Acele Et Ama."Aşağıya İndiğimde Emreyi Karşımda Gördüm. Bana El Salladı. Bende Yürümeye Başladım.
Berke Sürücü Koltuğundaydı. Emrede Öndeydi Ama Ben Arkaya Oturunca Yanıma Geldi.
Derende Aşağı İndiğinde Berkenin Yanına Geçti.
*****
Burası Oldukça Kalabalıktı. Okulun Tümü Gelmiş Olmalıydı.
"Hadi Dans Edelim."
"Yok Ya. Şimdi Değil."
"Sen Bilirsin. Bende Karşıdaki Karacanın Yanına Gideyim. Ona Sorayım Birde."
"Saçmalama! Geliyorum."
Gülmüştü. Şaka Olduğunu Biliyordum. Ama Yinede... Neyse.
Bir Kaç Dakika Sonra Deren Ve Berke İkiliside Yanımızda Dans Etmeye Başlamıştı. Berke Dakikada Bir Derenin Kulağına Bir Şeyler Fısıldıyordu. Derende Hepsine Gülüyordu.
"Şu Kız Kim?"
"Hangi? Senden Başka Kıza Bakmıyorum Biliyorsun"
"Belli Oluyor Bakmadığın. Biraz Önce Geldi. Güzelmiş. Okulda Yeni Heralde."
"Bilmem,Olabilir."
Aniden Yanımıza Kerem Geldi.
"Yağmur, Dans Edelim Mi?"
Ben Cevap Vermeden Emre Lafa Atladı. Umarım Kavga Çıkmazdı.
"Etmez. Şimdi Git Kendine Başkasını Bul Dans Edecek. Sevgilisi Var Bu Kızın Oğlum ! "
"Tamam Lan Ne Bağırıyosun Sus Bi ." Dedikten Sonra Hızla Uzaklaştı.
"Derdi Ne Bunun?" Bağırmıştı Ama Yüksek Müzikten Ben Hariç Kimse Duymamıştı.
"Nereden Bileyim Ben Ya ?" Sessizdim.Yerimize Geçtiğimizde Kerem Karşı Masada Beni İzliyordu. İnadına Karşı Masaya Mı Oturmuştu? Cidden Derdi Neydi Bunun ? Emre Görmese İyiydi.
Yeni Kızda Yanımızdaki Masadaydı. Biraz Utangaç Gözüküyordu. Ama Birileriyle Tanışmak İstediği Çok Belliydi. Yavaşça Yanına Gittim.
"Selam."
"Selam."
"Yenisin Galiba?"
"Evet." Dedikten Sonra Gülümsedi. Bende.
"Adın Ne ?" Diye Sordu Hemen Sonra.
"Yağmur Ben."
"Alya. Memnun Oldum."
"Bende. " Dedim.
İyi Bir Kızdı. Onu Sevmiştim.
Sonra Yerime Döndüm.
"Neredeydin?"
"Şu Yeni Kızla Tanıştım. Alya. İyi Birisi. "
"Anladım."
"Ve Güzel."
"Senin Kadar Olmasada."
Yanağını Öptüm. O Sırada Deren Ve Berke Kahkahalar Atarak Yanımıza Yaklaştılar.
Kereme Baktığımda Yerinde Yoktu. Arkamı Döndüğümde Onu Alyanın Yanında Gördüm. Herkeste Şansını Deneyecekti Anlaşılan.
*****
Saat 12 Olmuştu Ama Partiden Bir Kişi Olsun Eksilmemişti. Herkes Çok Eğleniyordu.Bizde Eğleniyorduk Ama İlerleyen Saatlere Doğru Uykum Gelmişti. Mayışmıştım Ama Hala Deliler Gibi Dans Ediyordum. Masalar Full Boştu. Herkes Dans Ediyordu. İçki Alanlar Vardı. Biz Almadık Ama Kerem 5-10 Bardak İçmişti. Ve Devam Ediyordu. Cidden Canı Bir Şeye Sıkılmıştı. Emreden Zar Zor İzin Alıp Keremin Yanına Gittim Ama Emrenin Bizi İzleyeceğini Biliyordum.
Keremin Yanındaki Koltuğa Oturdum. Ben Konuşmaya Başlamadan Kerem Konuşmaya Başladı.
"Çokmu Belli Oluyor?"
"Anlamadım."
"İyi Olmadığım Çokmu Belli?"
"Evet. Neyin Var? Anlatmak İster Misin? Tabi İstersen."
Bağırıyorduk Çünkü Müzikten Zar Zor Duyuyorduk Birbirimizi.
"Bende Birinin Gelip Bunu Demesini Bekliyordum." Dediğinde 12. Bardağını Kafasına Dikledi.
"İçme Şunu Artık."
"Boşver."
"Ne Oldu ? Anlat Hadi."
"Birini Çok Seviyorum. Hemde Çok. Acayip. Ama O Yüz Vermiyor. Ne Kadar Uğraşırsam Uğraşayım Yüz Vermeyeceğinide Biliyorum. Çünkü O Başkasını Seviyor. Ben Onu Nasıl Seviyorsam O Da Bir Başkasını Seviyor. Başta Düşmandık. Ona Çok Kötü Davrandım. Ama Şimdi Pişmanım. Gerçi Ona Bu Yaptıklarımdan Sonra Beni Sevmesinide Bekleyemem. Benimkisi Öylesine Bir Sevgi Falanda Değil. Karşılıksız Sevgi. Ve Ne Kadar Zaman Geçerse Geçsin,Ne Olursa Olsun, Hepte Karşılıksız Olacak."
Cümlesini Bitirdiğinde Derin Bir Nefes Aldı. Nefesi İçki Kokuyordu. Hemde Çok Yoğun. Ben Hala Sessizliğimi Koruyordum. Benim Cevap Vermeyeceğimi Anladığında Devam Etti.
"Ve O Kişi Sensin."
Hızla Ona Döndüm. Gözlerimi Yerinden Çıkacakmış Gibi Büyütmüştüm.
"Hayır,Sarhoşsun Sen. O Yüzden Böyle Diyorsun. Biliyorum. Olmaz Öyle Şey. Hem Arkadaşız Biz."
"Arkadaşlarında Birbirlerine Karşı Farklı Bir Duyuları Olabilir. "
Gözlerim Yaşlardan Dolayı Buğulanmıştı. Böyle Bir Şey Nasıl Olabilirdi? Ne Zaman Bana Karşı Duyguları Değişmişti ?
Bu Sorularıma Yanıt Bulamadan Koşarak Emrenin Yanına Gittim.
Göz Yaşlarıma Engel Olamamıştım Ve Ağlıyordum.
"Bir Şeymi Oldu ? Bir Şeymi Yaptı Sana O Herif ? Biliyordum !"
"Hayır." Dedim Ama Beni Dinlemeden Keremin Yanına Gitmeye Başladı. Bende Hızla Onu Takip Ettim. Yeterince Gerilmiştik. Daha Fazla Kimse Gerilmeden Şu Olayı Kapatsak İyi Olurdu.
"Naptın Lan?" Diye Kükredi Emre.
"Bir Şey Yapmadım ! Ne Diyosun Bi Git. Benim Derdim Bana Yeter Zaten. Daha Üstüme Gelmeyin." Dedi Ve Son Kez Bana Bakıp Gitti.
"Neler Oldu? Hemen Anlat."
"Bir Şey Olmadı. Bir Kez Olsun İnan Bana ! "
Dedikten Sonra Bende Lavaboya Koştum.
*****
"Duyduklarım Doğrumu ?"
"Sana Kim Söyledi ?"
"Alya. "
"Baştan Anlat Şunu."
"Ya Bak Ben Onunla Tanışmaya Gitmiştim. Onlarda Keremle Konuşmuşlar. Kerem Her Şeyi Alyaya Anlatmış. Bana Alya Söyledi. Bende Emrenin Yanına Gittim Haberin Varmı Diye. Yokmuş. Bende Anlatmak Zorunda Kaldım. Üzgünüm."
Zaten Ağlamam Yeni Dinmişti. Sanki Beni Ağlatmak İçin Uğraşıyorlardı. Ve Başarmışlardı.
"Ağlama." Dedikten Sonra Bana Sarıldı. Bende Sarıldım.
"Moralini Bozma. Hadi Gel. Zaten Yarım Saatimiz Kaldı. Kafanı Dağıt Biraz."
"Tamam."Emre Bana Kızgın Bir İfadeyle Bakıyordu. Onun Yerinde Olsam Bende Öyle Olurdum. Kızgın.
"Özür Dilerim Senden Sakladığım İçin. Daha Olayın Şokundaydım. "
Cevap Vermedi. Benim Gibi Tripçi Olmuştu.
"Hadi Yarım Saat Kalmış. Eğlenelim. "
Yanağımdan Öptü.
"Tamam Sorun Değil." Dedi. Bende Onu Öptüm.
*****
Gecenin Sonlarında Çoğu Kişi Gitmeye Başlamıştı. Bizde Gitmek İçin Hazırlanıyorduk. Bir Kızın Sesini Duyana Kadar.
"Herkes Kaçsın ! Çabuk Olun ! Acele Edin Hadi ! Herkes Çıksın! Hemen! " Dedikten Sonra Hızla Kapıdan Çıktı.
Herkes Panik Olmuştu Ve Eşyalarını Almak İçin Masalarına Koşmuşlardı. Bizde Hızla Koşmuştuk. Herkes Korkuyordu. Koşarken Nefes Nefese Kalmıştım. Emre Elimden Tutmuştu Ama Gidemiyordum.
"Hadi Yağmur Zorla Biraz ! Dayan ! "
Mırıldanıyordum. Zar zor 1-2 Adım Atmıştım. Kapıdan Çıktığımda Derin Bir Nefes Aldım. Yanımda Emre Ve Onun Yanındada Berkeyi Gördüm. Yere Oturdum Ve Nefes Alışverişimi Düzelttim. Herkes Çıkmıştı. Ve Çoğu Kız Ağlıyordu. Erkeklerde Panik Yapmıştı.
Hızla Ayağı Kalktım. Ve Bağırdım.
"Deren? Deren Nerde ?"
Berkede Bana Baktı. Benden Önce Onun Burada Olmadığını Anlamıştı Ama Çaktırmamıştı. Ağlayacak Gibiydi.
"Nerde ! " Diye Çığlık Attım.
Herkes Bana Dönüp Bakmıştı Derenin Çıkamadığını Öğrendiklerinde İse Korkup Daha Çok Ağlamışlardı.
"Kardeşim Nerede !"
Alyada Korkarak Yanıma Geldi.
"Korkma Lütfen Etraftakileride Panik Ettin."
"Nasıl Korkmayayım ? Kardeşim İçerideki Yangında Hapis Kaldı ! "
O Sırada Berke İçeri Daldı. Hemen Peşindende Emre Koştu.
"Emre Dur !"
Oturmuş Ağlıyordum.
Alyada Yanıma Oturdu. Ve Bana Sarıldı.
"Şştt. Sakin Ol. Getirecekler Onu."
5 Dakika İçinde Berke Kucağında Yatan Derenle Dışarı Çıktı. Peşlerindende Emre Koşarak Çıktı. Emre Ve Berke Sürekli Öksürüyorlardı. Bende Onların Yanına Koştum. Ve Emreye Sarıldım.
"İyi Misin?"
"İyiyim. Korkma ."
Daha Sonra Derene Baktım. Gözleri Kapanmıştı. Emrede de Berkede Olduğu Gibi Yüzünde Siyah Siyah İzler Vardı.
Berke Yere Oturdu Ve Herkes Başına Toplandı.
"Ambulans Çağırın!" Diye Çığırdım. Berke Aniden Telefonunu Çıkardı Ve Ambulansın Numarasını Tuşladı.10 Dakika İçinde Ambulans Geldiğinde Çoğu Kişi Dağıldı. Alya Emre Berke Ve Ben Hariç. Bizde Ambulansı Takip Etmeye Başladık.
- Bölüm Sonu . -
NORMALDE YENİ BÖLÜM ÇARŞAMBA GELİYORDU FAKAT OKUL OLDUĞU İÇİN CUMA , CUMARTESİ VEYA PAZAR GELECEK. 3 GÜNDEN BİRİNDE GELİR. KISACASI HAFTA SONU YENİ BÖLÜM GÜNÜ.
YENİ KARAKTER ALYA HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
MULTİMEDİADA ALYA.