40 - Kitabın Sonu.

2.7K 90 20
                                    

SELAM! Kitabın sonu Dediğime Bakmayın. Liseli Aşıklar-2 Çıkacak!!!! SİZİ SEVİYORUM . ❤
******
"Hey! Uyan! "
"Ne Oluyor? "
"Geç Kalıyoruz, Deren! "
Deren Aniden Yataktan Fırladı. Ben İse Çoktan Hazırlanmıştım.
"Çabuk Ol. " Dedim.
"Hemen Geliyorum. "
*******
Yarım Saat Sonra Emre Ve Berke İle Buluşma Noktasına Geldiğimizde Onları Gördük. Sıkılmış Gibiydiler, Sanırım Onları Fazla Beklettik.
Daha Hızlı Adımlarla İlerlerken Onlarda Bizi Gördüler.
"Sonunda, Ağaç Olduk." Bu Ses Berkeye Aitti.
"Hep Sevgilin Yüzünden, Uyuya Kalmış. " Diyip Şakalaştım.
O Sırada Emrenin Bana Baktığını Gördüm.
"Unuttun. " Dedi.
"Unutmadım." Sarıldım Ona.
Emrede Bana Karşılık Verdi.
Derenlere Baktığımızda Berke Dereni Öpüyordu. Derende Ona Karşılık Veriyordu.
"Bunu Ne Zamandır Yapmıyoruz? " Dedi Emre.
"Sadece 2 Gündür. " Gülümsedi. Ve Dudaklarını Benimkilere Bastırdı.
*******
"Bugün Harikaydı! " Diye Cırladım. Ardından "Sizi Çok Seviyorum Be! " Diye Ekledim.
"Bizde Seni Çok Seviyoruz Aşkım. " Dedi Emre Ş Ve I Harfini Uzatarak. Bana İlk Defa Bu Kelimeyi Kullanmıştı.
Derende Güldü. Berkede Derene "Sende Benim Aşkımsın. " Dedi Emreyi Taklit Ederek Ş Ve I Harfini Uzatarak.
******
Kimden: My Boy
Mesaj: Naber? Aşkım.

Kime: My Boy
Mesaj: Şaşırdım Diye 'Aşkım. ' Demek Zorunda Değilsin.

Kimden: My Boy
Mesaj: Yo, Ondan Değil.

Cevap Vermedim. Neden Bilmiyorum. Onun Yerine Yatıp Uyumayı Tercih Ettim Fakat Bir Mesaj Sesi Daha Geldi.

Kimden: My Boy
Mesaj: Darıldın Mı? Bana Mı Öyle Geliyor?

Derin Bir Nefes Alıp Parmaklarımı Oynattım.

Kime: My Boy
Mesaj: Yo, Darılmadım. Sadece Uykum Var.

Kimden: My Boy
Mesaj: Peki, İyi Geceler.

"Sanada." Yazsam, Cevap Vermeyecekti O Yüzden Bir Şey Yazmadım.
*****
Sabah Güneşin İlk Işıklarıyla Gözlerimi Araladım. İçimde Hiç Bitmeyen Bir Yorgunluk Vardı.

Sevimli Pijamalarımdan Kurtulduktan Sonra Salona Girdim. Deren Tekli Koltukta Sıkışık Bir Şekilde Uyuyordu. Zaten Başka Bir Koltukta Kalmamıştı. Kıkırdadım.
"Uyan." Dedim Sakince.
"Hı? Saat Kaç? "
"Altı. " Dedim.
"Erken Daha. " Dedi.
"Uyanman İçin Çağırmıyorum Zaten, Yatağa Geç. "
Söylenip Durdu Ama İtiraz Edince Yavaş Adımlarla Odasının Yolunu Tuttu.
Saat Erkendi Fakat Alya'ya Mesaj Attım. O Hiç Uyumuyordu. Ama Güzel Görünmeyide Başarıyordu.
Kime: Alyaşkım
Mesaj: Uyuyor Musun?

Anında Cevap Verdi. Telefonu Elinde Olmalıydı.

Kimden: Alyaşkım
Mesaj: Hayır Tabiki. Atakanla Konuşuyorum. Bomba Haberlerim Var!

Kime: Alyaşkım
Mesaj: Anlat Hemen, Yada Dur! Yüzyüze Anlatırsın. Öğleden Sonra Buluşalım.

*****
Saat 12yi Geçiyordu. Deren Hala Uyurken Evden Sessizce Çıktım.

Buluşma Noktasına Geldiğimde Alyayı Heyecanlı Bir Şekilde Gördüm. Hızla Yanına Yaklaştım.
"Sonunda Gelebildin! "
"Anlat Hemen. 6 Saat Oldu. "
"Saydın Mı? " Dedi Ve Güldü. Dişleri Çok Güzeldi. Anlatmadan Önce Rastgele Yürümeye Başladık. Beni Her Zamanki Kafeye Götüreceğini Biliyordum.
"Saat 05:39da Bana Mesaj Attı. Naber? Ne Yapıyorsun? Gibisinden. Bende Cevapladım. Sonra Konuşmaya Devam Ettik. Benden Artık Hoşlanmadığını, Duygularının Dahada Yoğunlaştığını Söyledi. "

Gözlerimi Büyüttüm.
Derin Bir Nefes Alıp Devam Etti.
"Bende Ona Aynı Şeyleri Hissettiğimi Söyledim. Fakat Hemen Beraber Olmak İstemiyorum. Ona da Söyledim."
O Sırada Kafenin Önüne Gelmiştik.
"Giriyor Muyuz? " Dedim. Sanki Bunu Bekliyormuş Gibi Anında "Evet. " Dedi.
İçeriye Girdik Ve Oturduk. Ben Soğuk Bir Limonata Söyledim. O Da Çilekli Milkshake.
"Peki Başka Bir Şey Oldu Mu? "
"Benimle En Kısa Sürede Buluşmak İstediğini Söyledi. Bende Olabileceğini Söyledim. Ve 06:12 de Konuşma Bitti. "
"23 Dakika. " Dedim.
"Evet. "
İçeceklerimiz Geldiğinde Limonatamdan Bir Yudum Aldım. O Da Milkshakeinden.
Telefonum Çalmaya Başlayınca Kamışı Yavaşça Dudaklarımdan Ayırdım.
Gelen Arama Emredendi.
"Alo? "
"Selam."
"Selam. "
"Bugün Müsait Misin? "
"Şuan Alya İle Beraberim. 1 Saate İşim Biter. "
"Tamam. Neredesin? Seni Almaya Gelirim. "
"Kendim Gelebilirim. " Diyerek Telefonu Kapattım.
"Emre İle Bu Aralar Çok Soğuksun. "
"Farkındayım. "
"Bunun Bir Nedeni Var Mı? "
"Bilmiyorum. Sanki Ona Eskisi Kadar Bir Şeyler Hissetmiyorum. Onunla Zorla Konuşuyorum. İsteksizce. Bunu Ona Söylemek İstiyorum. Ama Nasıl Söyleyebilirim Ki? "
"Duygularından Eminsen Söyle. "
"Emre,Artık Sana Aşık Değilim ."
"Bu Çok Sert Olur. "
"Emre, Artık Seni Sevmiyorum. "
"Bir Nevi Aynısı. Ama Daha Hafif. "
"Tamam... Birde Şunu Deneyeyim. Emre, Artık Sana Duygularım Eskisi Gibi Değil. Üzgünüm, Sanırım... Ben... Ayrılmak İstiyorum. "
"Biraz Uzun Ama Daha İyi. "
"Tamam, Bugün Söyleyeceğim."
Alyadan
Yağmur İle Ayrıldıktan Sonra Atakanla Konuşmuştuk Ve Birazdan Atakan İle Buluşmaya Gidecektim. Daha Önce Hiç Bu Kadar Heyecanlanmamıştım. Neler Olacağını Öyle Merak Ediyorum Ki. Beni Öper Miydi Acaba? Peki Ben Buna İzin Verir Miydim? Bilmiyordum. Tüm Bunları Düşünürken Buluşacağımız Yere Vardım. Onu Görünce Kalbim Yerinden Çıkacak Gibi Oldu. İşte,Oradaydı...
"Selam. " Dedim Kalbimin Hızlı Atışlarını Önemsemeyerek.
"Selam. " Dedi Keyifsizce.
"Bunu Benimle Paylaşmak İstemeyebilirsin Belki Ama... bir Şey Mi Oldu? "
"Bende Bunu Konuşmaya Geldim Zaten. "
"Dinliyorum. " Dedim. Bana Güvenip Derdini Anlatacaktı.
"Bak... Ben Açık Sözlü Bir İnsanımdır. Lafı Dolandırmadan Söyleyeceğim, Fazla Zamanını Alıp, Canını Sıkmadan... Ben... "
Durdu. Cevabımı Merak Ediyor Gibiydi.
"Artık Seninle Görüşmek İstemiyorum. "
Ve İşte O An. Kalbime O Yumrunun Oturduğu An. Hayatımdaki En Kötü An.
Sesim Titriyordu Ve Mırıldanıyordum. "Neden? "
"Bak, Sana Umut Verdiğimin Farkındayım Ama Böyle Olması Gerek. "
"Ama Neden? Birisi Bir Şey Mi Söyledi? Kendimi Düzeltirim, Yemin Ederim. "
"Seninle Alakı Bir Şey Değil, Gerçekten. "
"O Zaman Neden? "
"Dedim Ya, Öyle Olması Gerekiyor. Lütfen Daha Fazla Üzerime Gelme. "
Gözlerimden Yaşların Deli Gibi Akmasına İzin Verdim. Oysa Ki Gelirken Neler Düşünmüştüm. Arkasına Dönüp Öylece Gitmeye Başladı."Gitme. " Diye Mırıldandım. Benim Akıttığım O Gözyaşlarını Göre Göre Arkasını Döndü Ve Çekti Gitti.
Gerisi Karanlık...
*****
Yağmurdan
Emre İle Buluşma Yerine Geldiğimde Onu Tek Görmedim. Yanındaki Kızı Arkadan Pek Seçemesemde Saçları Turuncu-Kırmızı Gibiydi.
Evet, Bu... O.
Ebru.
Emre Beni Gördüğünde Hızla Ebruya Döndü. Ebruda Bana.
Bu Eskiden Bir Çeşit Aşk Üçgeniydi Ama Artık Değildi. Çünkü Emreye Artık Aşık Değildim.
İkiside Yanıma Gelirken Güldüm. Artık Canım Acımıyordu.
"Yanlış Anladın. "
Klasik Yalan.
"Artık Beni Yalanlarınla Kandıramazsın, Emre. Zaten Buraya Ne İçin Geldiğimi Bilen Bilir. Fazla Uzatmadan Başlayayım. Emre, Sana Olan Duygularım Artık Eskisi Gibi Değil Ve Ben... Ayrılmak İstiyorum. "
"Ne? "
"Ayrıldık. "
"Ebru Yüzünden. Yine Bizi Ayırdı! "
"Hayır, Cidden Alakası Yok. Alya İlede Bunu Konuştuk. Ben Daha Fazla Seninle Beraber Olmak İstemiyorum. Güzel Anılarımız Oldu Ama Geçmişte Kaldılar. Ben Seni Çok Sevdim Ama. Artık Sevmiyorum, Sevemiyorum. Zaten Son Zamanlarda Eskisi Gibi Değildim. Anlamış Olman Lazımdı. "
Ebru Kazanmış Edasıyla Gülümsedi. Ona Yaklaşıp "Sen Kazanmadın, Ben Sadece Savaşı Yarıda Bıraktım. " Dedim. Ve Suratı Asıldı. Emre İse Hiç Bir Şey Demedi. Bende Uzaklaştım.
Çok Uzaklaşmadan Telefonum Çaldı. Emredir Diye Bakmadım Ama Bir Çok Kez Arama Gelince Bakmak Zorunda Kaldım.
Alyaymış!
"Alo? Nasıl Geçti Buluşman? " Diyip Kıkırdadım.
"Merhaba. "
Erkek Sesi Olduğunu Duyunca Ciddileştim.
"Sen Kimsin Ve Alyanın Telefonunun Sende Ne İşi Var! "
"Sakin Olun. " Dedi. Derin Bir Nefes Alarak. Ve Devam Etti.
"Arkadaşınız... Evinde Ölü Bulundu."
Durdum. Ayaklarım Hareket Etmiyordu. Yutkundum. Cümleyi Aklımdan Geçirdim.
Arkadaşınız Evinde Ölü Bulundu.
KİTAP SONU.

Eveeeet! Kitap Sonu. 2. Kitabı Ben Bile Merak Ettim Açıkçası. 2. Kitap 3 Ay Sonra Çıkabilir Fakat Ekim Ayına Geliyor Ve Kasım Ayında Teog Sınavım Var. O Yüzden Kasımdanda Sonra Gelebilir. Ama Çok Uzun Bir Arada Vermek İstemiyorum Açıkçası. Yani Ekimde Başlarım Ama Bölümler Fazla Uzun Gelmez.
İkinci Kitapta Görüşmek Üzere! ❤

LİSELİ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin