Bu Ebru Cadısıda Nerden Çıktı Şimdi Ya ? Tam Her Şey Güzel Oldu Derken İlla Bir Şey Olacaktı Zaten .
Emre Telefonu Kapattığında Bana Döndü.
"Ona Geri Döneceksin Değil Mi ?"
"Saçmalama."
"Saçmalamıyorum. Onu Çok Sevdiğini Söylemiştin."
"Ama O Öncedendi. Artık Sen Varsın. "
Ona Sarıldığımda İçimdeki Tüm Kötü Düşünceler Gitmişti.
"Oyuna Devam Etmeyelim." Dedim.
"Nasıl İstersen."
Alnıma Bir Öpücük Bıraktığında Odamdan Çıktı.
Mutlu Olmalı Mıydım Bilmiyordum. Aklım Çok Karışıktı.
Yatağıma Uzandım. Gözlerimi Kapattım Ve Düşünmeye Başladım.
Telefonda Ebru Emre'ye Ne Demişti?
Ebru Hala Emreyi Seviyor Muydu?
Ve İlerde Bizi Neler Bekliyordu?
Bunları Düşünürken Uykuya Dalmışım.
*****
Telefonumdan Mesaj Gelme Sesiyle Gözlerimi Açtım.Kimden: Gizli Numara
Mesaj: Emre'nin Seni Sevdiğini Falanmı Düşünüyorsun Tatlım? Yazık. Yanılıyorsun. Kıyamam Ya. Kandırılıyorsun. Ve Bunu Benden Duyman Çok Gülünç.
Beynimden Vurulmuşa Döndüm.
Ama Tabikide Buna İnanmayacaktım. Yoksa İnanmalımıydım?
Gözlerimden Süzülen Yaşlarla Mesajı Tekrarlarca Okudum.
Telefonumu Elime Alıp Odamdan Çıktım. Ve Adımlarımı Emrenin Odasına Doğru Attım.
Kapıyı Hızla Açıp İçeri Daldığımda,
"Ne Oldu ?" Dedi.
"Ben Sana Göstereceğim Şimdi Ne Olduğunu." Dedim. Tavır Yaparak.
Ve Mesajı Ona Gösterdim.
"Ne Yani Sende Buna İnandın Öyle Mi ?"
"İnandım Diye Bir Şey Söylemedim. Ama Sinir Bozucu.Asıl Gülünç Olan O. Sahi ,Kim Bu?"
"Cidden Anlamadın Mı?"
"Kimin Yazdığıni Biliyor Musun?"
"Ebrudur Heralde."
Emrenin Telefonunu Elime Aldım. Ve Son Aramalara Girdim. En Son Ebruyla Konuştuğu İçin Numarası Orada Duruyordu. Numarasını Alıp Kendi Telefonuma Kaydettikten Sonra Emrenin Telefonundan Aradım.
Bir İki Kez Çaldıktan Sonra Cevapladı.
"Bende Senin Aramanı Bekliyordum Aşkım. Seni Çok Özlemişim. En Kısa Sürede Buluşalım. "
Telefonu Hızla Yere Fırlattığımda Emrede Yerinden Sıçradı.
Telefon Hala Yerde Sapa Sağlam Dururken Onu Çiğnedim. Bu Kızın Sesini Daha Fazla Dinleyemezdim.
Sonunda Ses Kesildi.
"Ne Yaptığını Sanıyorsun Sen ?!"
"Aşkın En Kısa Sürede Seninle Buluşmak İstiyormuş!"
Deyip Odadan Koşarak Çıktım.
Tamam,Geldiğim Yere Dönme Vaktiydi. Okul Umrumda Bile Değildi Artık. Daha Önce Gitsem Bunların Hiç Biri Olmazdı. Ama Emreye Uydum. Ve Gitmedim. Sanki Planlanmış Bir Oyun Gibi.
*****
Bir Saate Kadar Tam Olarak Hazırdım. Artık Burayı Terk Etmek İstiyordum. Ve Bir Daha Hiç Geri Dönmemek. Dereni Özlerdim Evet. Hemde Çok. Ama Görüntülü Konuşurduk.
Yeterki Buraya Bir Daha Ayak Basmayayım.
Odamdan Yavaş Adımlarla Çıkarken Bu Eve Bir Kez Daha Baktım. Kaçtığım Ev. Ama Ne Olursa Olsun Hep Seveceğim Ev. Güzel Anılar Yaşadığım Ev. Emrenin Odasının Önüne Baktığımdaysa 2 Saat Önce Yaşadığımız Olay Geldi Aklıma. Gülümsedim. Bunu Hiç Unutmayacaktım.
Merdivenlerden İnmeye Başladığımda Onu Görmemek İçin Dualar Etmeye Başlamıştım Bile.
Ama Lanet Olsun Ki Görmüştüm!
"Gidiyorsun Demek."
"Evet. Ha, Bu Arada Size Mutluluklar. "
"Size Derken?"
"Ebru Ve Sana."
Kahkaha Attı.
"Bizim Aramızda Bir Şey Yok!" Diye Gürledi.
"Tabi. Ondan Zaten Ebru Senin Telefonunu Aşkım Diye Açtı."
"Nasıl İnanmak İstiyorsan Öyle İnan! Bu Arada Önceden Gitme Planları Kurarken Seni Hep Vazgeçirmiştimya, Şimdi Geçirmeyeceğim. Git. Ne Yapıyorsan Yap! Beni Bir Daha Hayatına Sokma! Defol Git !"
Diye Bağırdığında Kalbime Bir Şey Oturdu. Ağlamamak İçin Kendimi Zor Tuttum.
"Gidiyorum." Tek Bir Kelime. Bunu Bile Zor Söylemiştim. Ve Sesim Oldukça Kısık Çıkmıştı.
"Git. Bir Dahada Gelme."
Bu Sefer Onunda Sesi Yorgun Çıkmıştı.
Cevap Vermeden Kapıdan Çıktım.
*****
Belkide Böylesi Daha İyidir. Onu Unutmak. Yada Unutamamak.
Aceleyle Son Kalan Biletlerden Aldım. Ve Yerime Yerleştim.
Yolculuk Başlasın.
*****
Sonunda Vardım! Yol Boyunca Bana Bir Mesaj Bile Atmaması Kırık Kalbimi Daha Fazla Kırıyordu.
Evimin Yolunu Tutarken Ailemi Özlediğimi Fark Ettim. Onu Düşüneceğime Ailemi Düşünmek Daha İyiydi.
Sonunda Evime Geldiğimde Oldukça Heyecanlıydım. Ayların Sonunda Nihayet Görüşecektik!
Annem Kapıyı Açtığında Beni Beklemediği İçin Çok Şaşırdı.
"Anne!" Dedim Ve Ona Sarıldım.
Annemde Karşılık Verdi.
"Hoş Geldin Kızım."
"Hoş Bulduk Babam Nerede?"
"Baban Daha İşte. Akşam Gelir. Onada Sürpriz Olur. Günlerdir Seni Sayıklıyordu. Çok Sevinecek!"
Gülümsedim.
"Ee Neler Oldu Anlat Bakalım."
Çoğu Şeyi Anlattım. Ama Emre İle Yaşadıklarımızı Değil Tabi Ki .
Çok Yorgun Olduğumdan Annem Beni Çok Tutmadı. Bende Odama Çıktım.
Telefonumun Zil Sesini Duyduğumda Çantamı Açtım Ve Telefonumu Elime Aldım. Aramayı Cevapladım.
"Ne Var?"
"Hangi Otelde Kalıyorsun?"
"Ne Oteli?"
"Bana Yalan Söyleme! Otelde Kaldığını Biliyorum."
"Saçmalama. Ben Evime Geri Döndüm. Evet,Orada Çok Güzel Anılarım,Anılarımız Oldu. Ama Ben Buraya Aitim. Biz Farklı Dünyaların İnsanlarıyız.Sende Bunu Anla Artık. Zaten Er Geç Dönecektim Buraya. Ne Bekliyordun? Sonsuza Kadar Seninle Kalacağımı Falan Mı? Sen 'Bir Kaç Hafta Burada Kalırız .' Demiştin. Ama 2 Ay Boyunca Orada Kaldık. Ve Ben Ait Olduğum Yere Geri Döndüm. Sende Ait Olduğun Yerdesin.Buraya Kadarmış. Bugün Olanlarıda Unut. Birbirimizi Öpmemizi. Sevgili Olmamızı. Kısacası Beni Unut."
Uzun Bir Cümle Kurmuştum. Ve Yorulmuştumda.
Bir Süre Ses Gelmedi. Tam Telefonu Kapatacakken Emre'nin Sesini Duydum.
"Hayır. Unutsam Bile Evin Hangi Köşesine Baksam Orada Bir Anımız Var. Kısacası Seni Unutsam Bile Anılarımızı Unutamam. Mesela,Şuan Mutfaktayım. Ve Bu Eve İlk Geldiğimiz Gün Senin Yemek Yapmanı Hatırlıyorum."
"Bunlar Eskide Kaldı Artık."
"Eski Veya Yeni. Bir Şey Fark Etmez. Seni Seviyorum."
"Beni Değil,Ebruyu Seviyorsun."
"Ebruya Taktın! Onu Sevmiyorum. Bilerek Öyle Söylemiştir! Bizi Ayırmak İçin. Hadi Ama,Sende Beni Seviyorsun."
Cevap Vermedim Ve Telefonu Yüzüne Kapattım. Daha Sonra 3 Kez Daha Aradı Ama Bakmadım. Bakmamalıydımda Zaten.
*****
Akşam Zil Çaldığında Annemle Babama Bir Oyun Oynayactık.
Ve Zil Çalmıştı. Ben Odamda Saklanırken Annem Kapıya Bakmaya Gitmişti.
Babam İçeri Girdiğinde Yorgundu. Onu Kapının Deliğinden İzliyordum .
"Bana Bir Çay Koyabilir Misin Zahmet Olmazsa?"
"Yok Canım Ne Zahmetide. Benim Koymama Ne Gerek Var? Kızımız Koyar."
Annem Cümlesini Bitirdikten Sonra Babam Olayı Kavramaya Çalışırken Odamdan Çıktım.
Babam Beni Gördüğünde Ayağa Kalktı.
"Kızım." Dediğinde Gözlerinin İçi Parlıyordu. Hala Şoktaydı.
"Bekle ,Baba. Çaylarımızı Koyayım. Öyle Konuşuruz."
Dediğimde , "Tamam." Dedi .
*****
Bu Akşam Çok Eğlenmiştim.Ailemle Sohbet Etmek Gibisi Yoktu. Dönmekle En İyisini Yapmıştım.
Saat Geç Olmuştu. Odama Çıktığımda Telefonumu Elime Aldım. 15 Cevapsız Arama Vardı.
Emre! Yeter Artık.
Gönderilen: Öküz
Mesaj:Arama Artık! Sana Vakit Ayıramam! Bırak Peşimi! Sevmiyorum Seni !
Evet Son Cümle Ağır Olmuştu. Aslında Onu Seviyordum Ama Böylelikle Belki Peşimi Bırakırdı. Ve Onu Daha Kolay Unutabilirdim.
Çok Geçmeden Cevap Geldi.
Kimden: Öküz
Mesaj: Beni Seviyorsun! Ama Bunu Kendine Yediremiyorsun! Şuan Yanımda Olmak İstediğinide Biliyorum!Gönderilen: Evet Seni Seviyorum Ama Yanında Olmayı İstemiyorum.
Tamam,Belkide İstiyorum. Lanet Olsun!Kimden: Öküz
Mesaj: Seni Öpmek İstiyorum.Gönderilen: Öküz
Mesaj: Daha Bugün Öptün Beni !Kimden: Öküz
Mesaj: Sadece Ben Değil Sende Öptün Hatırlatırım. Hemen Geri Dönde Seni Öpeyim.Gönderilen: Ben Gelmem Bir Daha Oraya ! Çok İstiyorsan Sen Gel.
Kimden: Öküz
Mesaj: Tamam,Yarın Orada Olurum!
Bunu Ciddi Anlamda Söylememiştim. Ama Emre Ciddi Anlamıştı. Neyse ,Bu Sorun Olmaz. Hem Onu Öpmeyi Bende Çok İstiyor Ve Seviyordum.
*****
Sabah Her Zamanki Gibi Mesaj Sesiyle Uyandım!
Kimden: Öküz
Mesaj: Evinin Önündeyim. Aşağı İn.
Ah ,Bunu Tamamen Unutmuştum.
Öncelikle Pijamalarımı Çıkarmalıydım.Üstüme Şort Ve Tişört Geçirdiğimde Dudağıma Muzlu Lip Balmımı Sürdüm. Ve Telefonumu Aldım.
Telefonumu Alma Nedenim Çok Saçmaydı.
Evet,Bu Anı Videoya Alacaktım!
Çakal Ben .
Aşağıya İndiğimde Karşımda Emreyi Gördüm.
"Günaydın."
"Sanada Emre."
Arabaya Binmemi İşaret Ettiğinde Huysuzlanmadan Bindim. Sorun Çıksın İstemiyordum.
*****
Beni Ara Bir Sokağa Getirdiğinde Bir Köşeye Çekti .
Neyseki Kameram Hazırdı !
Hızla Beni Kendine Çektiğinde,
"Muzmu Kokuyor Sende?" Dedi.
"Sadece Dudağımda." Diye Yanıtladım.
"Güzel."
Videoyu Çaktırmadan Başlattığımda Hala Beni Öpmemişti. Neyi Bekliyordu Bu Çocuk!
Videoyu Kapatacakken Beni Öpmeye Başladı.
Yaşasın! Bu Videoyu Her Saat Her Dakika İzleyecektim.
49 Saniyenin Sonunda Kendimi Geri Çektim Ama O Tekrar Beni Öptü. Nasıl Bir Nefesi Vardı Bunun Böyle? Dur Bi Nefes Al !
Bu Sefer 54. Saniyenin Sonunda İkimizde Geri Çekildik .
"Bu Kadar Mıydı ?"
"Ne Bekliyordun Yağmur?" Dedi Ve Güldü.
"Hiç." Dedim .
Ve Videoyu Kaydettim.
Arabaya Bindik. Ve Beni Evime Bıraktı. Arabadan İnmeden Önce Kendimi Tutamayıp Bir Soru Sordum.
"Ebruyla Aranda..."
"Yok. Hiçbir Şey Yok. Merak Etme. O Konuyu Hallettim. Daha Bizimle Uğraşmaz. Daha Doğrusu Uğraşamaz. Ve Çok Özür Dilerim. Sana Dün Bağırdım.Seni Ne Kadar Çok Sevdiğimi Biliyorsun."
"Bu Önemli Değil."
Eğilip Dudağıma Bir Öpücük Kondurdu.
"O Zaman Geri Dön."
"Aileme Kavuştum. Ve Burada Mutluyum. Dönemem. Sen Buraya Gel."
"Bakarız."
"Bakarız Deme. Hiç Düşünmeden Gel. " Dedim. Ve Yüzünü Ellerimin Arasına Aldım.
"Tamam Mı? "
"Tamam."
"Seni Çok Seviyorum."
"Bende ."
Yanağını Öptüm.
"Hadi Gel."
İkimizde Arabadan İndik .
Apartmana Girerken Ona Bir Soru Daha Sordum.
"Sevgilimiyiz?"
"Evet. Ailen Kızmaz. Öyle Değil Mi?"
"Sanmam. Tatlı İnsanlardır. Sende Seveceksin."
"Tabiki Seveceğim. Onlar Benimde Annem Ve Babam."
Güldük.
Bu Sırada Asansörden İnmiştik.
Kapıya Vurduğumda Annem Bizi Karşıladı.
Anneme Her Şeyi Anlattım. Bunu Hoş Karşıladı.
Akşam Babamada Anlattım. O Da Bu Durumu Hoş Karşıladı.
Bu Durumdan Yana Bi Sıkıntım Yoktu .
Emre Ailemi ,Ailemde Emreyi Çok Sevmişti.
Babam Artık Emreye 'Damat' Diye Sesleniyordu.
Her Şey Güzel Gidiyordu."Ee Damat Bugün Ne Yaptınız Bakalım?"
"Öpüştük."
Emrenin Koluna Sertçe Vurdum. Bana ' Ne Var?' Bakışı Attı.
Babam İse Bana Baktı. Annemde.
Ben İse Sadece Gülümsedim.Daha Sonra Emreyle Odama Gittik.
"Kaynaşmanız İyide,Öpüşmemizi Söyleme Amaç Neydi?"
"Sevgili Babam Ne Yaptığımızı Sordu. Bizde Öpüştük. Yalan Mı Söyleseydik Adama?"
"Evet."
"Senin Gibi Cici Bir Kıza Yakışmaz." Dedi Ve Kahkaha Attık."Ben Yatıyorum." Dedim.
"Bende. " Dedi .
Yatağıma Uzandım Ve Yanıma Emre Geldi .
"Ne Yapıyorsun!?"
"Sevgili Değilken Bile Yan Yana Uyumuştuk. Şimdi Sevgiliyiz Ve İstersen Daha İleride Gidebiliriz."
Dediğinde, "Saçmalama!" Dedim. Ve Dirseğimle Karnına Vurdum.
"Bu Arada Sen Dün Hangi Telefonla Konuştun Benimle? Ben Telefonunu Paramparça Ettim. Üzgünüm."
"Yenisini Alacak Kadar Fakir Değilim."
Bana Sarıldı. Bende Ona .Not: Multimediada Ebru Var.