Yoğun Trafik Nedeniyle Yolda Kalmıştık Ama Ambulansa Öncelik Tanıdıkları İçin Deren Çoktan Hastanede Olmalıydı.
*****
Hastaneye Vardığımızda Derenin Yoğun Bakımda Olduğunu Öğrendim.
Yoğun Bakıma Alınacak Kadar Kötü Müydü Durumu?
*****
"Nasıl Oldu?"
"Sabaha Kadar Kesin Bir Şey Söyleyemeyiz. Ama Çokta İyi Olmadığını Bilmenizi İsterim."
Yutkundum.
"İyi Olacak Mı?"
"Dedim Ya. Sabaha Kadar Bir Şey Söylememiz Mümkün Değil.
*****
Gözümü Dahi Kırpmamıştım. Öylece Hareketsiz Yatan Vücuduna Bakıyordum. Saat 05:33 Normalde Bu Saatte Mışıl Uyurdum Keyifle. Ama Şuan Keyif Kelimesine O Kadar Çok Uzağım ki... Yeterki Kardeşim İyileşsin Gerekirse Aylarca Uykusuz Kalmaya Razıyım.Saatler Geçti. Ve Beklediğim An Sonunda Geldi. Doktor İçeriye Hızlı Adımlarla Geldi. Beni Odadan Hemşireler Zorla Çıkarmaya Başladılar. Neler Olduğunu Anlayamıyordum. Kötü Bir Şeymi Oluyordu?
Saatlerdir Beklediğim An Kötümü Sonuçlanıyordu?
Ben,Emre Ve Berke Yoğun Bakımın Camına Yapışmıştık.
Ben Ağlarken Emrede Beni Teselli Ediyordu.
"Şşt Sakin Ol."
"Ne Demek Sakin Olayım! O Ölüyor! Görmüyor Musun?!"
İçeriye Bir Kez Daha Baktım. Evet,O Ölüyordu,Ölmek Üzereydi. Yere Çömeldim.
Buraya Kadar Mıydı?
Berke Çok Güçlü Bir Sesle Bağırdığında Kendimden Geçtim. Yoksa...?
Hemen Ayağa Kalktım. Oturmamla Kalkmam Bir Olmuştu.
Bende Çığlık Atmıştım. Emreninde Gözlerinden Yaşlar Geldiğini Görebiliyordum.
"Allahım Lütfen İyileşsin." Berke Bana Döndü.
"Lütfen İyileşsin Ne Demek Ya? Kızın Birkaç Saniyesi Kaldı."
"Sus. Öyle Değil! İyileşecek!"
Diye Cırladım.
*****
Derenden;
Açamıyordum O Deniz Mavisi Gözlerimi. Çok İstiyordum Ama Açamıyordum İşte. Savaş Veriyordum. Ve Bu Savaşın Kazananıda Ben Olmuştum. Gözlerimi Açabilmiştim.
Yağmur Odaya Daldığında Gözlerinin Şiştiğini Gördüm.
"Uyumadın Mı Sen?"
"Bu Durumda Uyuyamam ki Ben. Hem Sen Nasıl Oldun?"
"İyiyim. Biraz Zar Zor Nefes Alsamda İyiyim."
Yanıma Yaklaştı.
"Çok Korktum." Dediğinde Ağladı.
"Dünden Beri Aralıksız Ağlıyorum. Bir Ara Durumun Çok Kötüydü."
"Berke Nerede?"
"Onlar Emre İle Kantinde. Uyandığını Bilmiyorlar. Ama Ben Söylemeye Giderim,Bekle."
Dedikten Sonra Yanımdan Uzaklaştı.
*****
ÜZGÜNÜM BÖLÜM ÇOK KISA OLDU AMA BUNU TELAFİ EDİCEM EMİN OLABİLİRSİNİZ HİKAYEYE ARA VERMİŞTİM AMA ARTIK GERİ DÖNDÜM. HER HAFTA DÜZENLİ OLARAK YENİ BÖLÜM GELİCEK. ŞİMDİ DİĞER HİKAYENİN YENİ BÖLÜMÜNÜ YAZMAYA GİDİYORUM. ÖPÜLDÜNÜZ!