BÖLÜM 24 -SEVGILI.

3.1K 148 9
                                    

Bu Güzel Kahvaltıdan Sonra Biraz Dışarı Çıktık. Bugün Hiç Olay Olmamıştı. Tanrım! Bu Ne Güzel Bir Duyguydu. Ayrıca Emre Bana Bir Ayıcık Hediye Etmişti. Bunu Çok Sevmiştim . Beyaz Renkli ,Kırmızı Şirin Bir Burnu Vardı. Ve Oldukça Tatlıydı. Akşam Eve Geldiğimizde İse Tek Kelime Etmedik Desem Yalan Olur .
Konuşmadığımız Dakika Yoktu Sanki .Neredeyse 2 Saat Aralıksız Konuştuk . Ama Bana Bu 2 Saat ,Sanki 5 Dakika Gibi Geliyordu .
Onunla Beraberken Zaman O Kadar Çok Kısa Geçiyordu Ki ...
Normal Arkadaşlarımla 2 Saat Aralıksız Konuşmaya Çalışsam , Yarım Saat Sonra Sıkılmaya Başlıyorum. Ama Emre İle Öyle Değilim . Bana Neler Oluyor Böyle ?
*****
Sabah Uyandığımda Kendimi Garip Hissetmiyordum . Son Günlerde Garip Hissetsemde Bugün Hissetmiyordum . O Yüzden Mutluydum .
Emre Evde Yoktu . Bende Kahvaltı Hazırlamadım. Sadece Bir Şeyler Atıştırmıştım .
*****
Öğleden Sonra Emre Eve Geldi . Ama Tek Değildi . Yanında Bir Kızla!
Evet,Bu Kız Çok Güzeldi . Ama.. Emrenin Arkadaşıdır Heralde .
"Kim Bu Kız?"
"Sevgilim . "
Bi Dakka Ne ? Hayır .
*****
Bu Kız Oldukça Sinir Bozucuydu .
O Olmayan Havasını Söndürürüm !
Gerizekalı!
Birde Benden Kahve Yapmamı İstiyor . Yaptım . Ama Tabiki Üstüne Döktüm . O Da Gitti . Oh ! Canımada Değsin ! Az Bile Yaptım .
"Ne Yaptığını Sanıyorsun Sen ?!"
"Az Bile Oldu Ona Emre !"
"Defol !"
Noluyor ? Bir Gün İyiyiz. Bir Gün Kötü.
*****
Akşam Emre Beni Bir Eve Götürdü.
"Burası Neresi ?"
"Ev."
"Onu Biliyoruz Da . Kimin Evi?"
"Sevgilimin."
"Sovgolomon. Gelmiyorum Ben!"
"Geliceksin . Görmeni İstediğim Şeyler Var ."
*****
Sıkıntıdan Patlayacağım Galiba! Emre - Sevgilisi Konuşuyor. Ben Telefonumla Wattpad'den Kitap Okuyordum .
"Emre Neyi Görmemi İstiyorsan Hemen Göster De Gideyim."
"Peki ."
Dedi Ve Adını Bilmediğim Kızı Dudaklarından Öpmeye Başladı. Kızda Karşılık Verirken Sinirden Küplere Bindim . Görmemi İstediği Şey Bu Muydu Yani ?
Keşke Öyle Bir Cümle Kurmasaydım . 'Hemen Göster .' Cümlesini... Pişmanlık Duygusunu Şuan Dibine Kadar Yaşamanın Verdiği O Acı ...
Emreyi Hem Karacadan Hemde Bu Kızdan Kıskanmıştım. Ve Her Kızdanda Kıskanacaktım . Ben Ve Annesi Hariç.
Gözlerim Dolduğunda Ayağa Kalktım . Ve Kapıya Yönelmeye Başladım .
Tam Kapının Koluna Dokunduğumda İçerden Bir Ses Geldi .
"Dur ,Bekle ! Seni Seviyorum . "

LİSELİ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin