Öncelikle Söyleyeyim Her Pazar 14:30-15:00 Arası Yeni Bölüm Gelicek. Okuduğunuz Her Bölüme Vote Vermeden Geçmeyin Lütfen. Ayrıca Yorum Yapmayı Unutmayın. :)
"Teyze Nasıl Herşeyi Zamanla Öğreneceğim? Neler Oluyor? "
"Enişten Bizi Bekliyor. Hadi Gidelim. "
Teyzemi Daha Fazla Sıkıştırmadım Ve Gitmemizi Söylediğinde Kafamı Evet Anlamında Salladım. Fakat Hala Teyzemin Neden Bahsettiğini Anlamaya Çalışıyordum. Belkide Teyzemin Dediği Gibi Herşeyi Zamanla Öğrenecektim.
Bu Gece Çok Uzun Sürdü. Yattığımda Saat 4'ü Geçiyordu. Ve Benim Okuluma Gitmem İçin 6'da Kalkmam Gerekiyordu. İki Saatte Uykumu Alamayacağım İçin Sabahlamaya Karar Verdim. Ah,Evet Bu Çok Saçma.
Saat 5:50 Hazırlanmaya Başladım.
Teyzem Odaya Dalıp: "Bende Seni Kaldıracaktım. Sen Nasıl Kalktın? "
"Ben Uyumadım. "
"Tamam Giyin Bekliyorum."
Okul Formamı Giydim. Ve Şoför Beni Okula Bıraktı. Araba Çok Lüx Olduğundan Herkes Arabaya Bakıyordu. Şoför Arabadan İndi Ve Kapımı Açtı. Okuldaki Kızlardan Biri: "Oha Yaa Kapısını Bile Açıyo. "
Ne Yalan Söyleyeyim Bende Utanmıştım. Ve Rahatsız Olmuştum. Müdürün Odasına Geldiğimde Benimle Uzun Uzun Konuştu Ve:
"Hadi Sana Sınıfını Göstereyim. "
Beni Sınıfa Bıraktı Ve Telefonu Çaldı İşi Olduğunu Söyleyip Gitti. Sınıftan Bir Şahıs:
"Kapıdaki Kıza Bakın!! "
"Oha Şu Zengin Kız Bizim Sınıfa mı Gelmiş? "
Neden Bana 'ZENGİN KIZ ' Lakabını Vermişlerdi Ki? Oysaki Burası Özel Okuldu. Maddi Durumu İyi Olan Kişiler Vardı.
Sadece Bir Kızın Ve Erkeğin Yanı Boştu. Ben Kızı Seçtim.
"Burası Boşmu? "
"Evet.: )"
Oturdum Ve Yanımdaki Sırada Sessiz Sedasız Oturan Yanı Boş Çocuğu Gördüm. Ve Yanımdaki Kıza:
"Bu Konuşamıyor mu? "
"Hayır, Konuşuyor.Fakat Bende Konuştuğunu Hiç Görmedim. Ailesi Konuştuğunu Söyledi. "
"Ya Dalga Geçmesinler Diye Ailesi Yalan Söylüyorsa. "
"Nasıl Yani? "
"Belkide Konuşamıyordur. Ama Sınıftan Birileri Dalga Geçer Diye Yalan Söylemişlerdir. "
"Sanmam, Çünkü Herkes Üstüne Gidince Ertesi Gün Elinde Raporla Geldi. Ve Hiçbir Rahatsızlığı Yoktur Gibi Şeyler Yazıyordu. "
"Ya Sahte Raporsa? "
Yanımda Ki Kız Bana Hak Verdi. Ve Daha Sonra Saçma Olduğunu Düşünüp Bu Konuyu Kapattık. Ama İçim Rahat Etmedi. Ve Çocuğun Yanına Gittim.
"Yanın Boşmu? "
Cevap Yok.
"Sana Diyorum! "
Cevap Yok.
"Çocuk Sana Diyorum Heyy! "
Çocuk Aniden Ayağı Kalktı. Ve Tekmeyi Geçirdi. Kendimi Yerde Buldum. Çocuksa Hiç Birşey Olmamış Gibi Eski Pozisyonunu Almış, Sessizliğe Devam Ediyordu.
Yanımdaki Kız Yanıma Geldi. Ve Beni Kaldırdı. Allahtan Sınıftakiler Çıkmıştı. Ve Sadece 3ümüz Vardık.
Çocuk Zaten Konuşmadığı İçin Söylemezdi Yanımdaki Kızda.
"Hey Bu Arada Senin Adın Ne? "
"Deren. "
"Bende Yağmur. Memnun Oldum. "
"Bende. "
Sınıftaki Herkes Bana İyi Davranıyordu. Fakat Deren Farklıydı. Beni Ona Çeken Bir Bağ Vardı.Aynı Şey Onun İçin de Geçerliydi. Onda Beni Çeken Bir Bağ Vardı. Fakat Bu Bağı Çözemiyorduk.
Eve Vardığımda Alnım 'da Şiş Olduğunu Gördüm. Biraz Düşündükten Sonra Neden Olduğunu Anladım: "Konuşmayan Çocuk Beni İttiğinde Kafamı Sıraya Vurmuştum. "
Teyzemin Odaya Geldiğini Görünce Sanki Alnımın Şişliğine Değilde, Krem Sürüyor Diye Bir Hava Vermek İstedim. Sonra Saçımla Kapattım.
"Alnının a Ne Oldu? "
Hadi Be! Yutturamadım.
"Düştüm."
"Nasıl Oldu Anlat. "
Anlattıktan Sonra Teyzem Beni Akşam Yemeğine Çağırdı.
Masaya Oturduğumda Eniştem:
"Ne Oldu Sana? "
Anlatmak İstemediğimi Farkedince Teyze m Anlattı.
"Teyze, Enişte Ben Okulda Arkadaş Buldum. "
Teyzem: "Adı Ne?"
"Deren. "
Teyzem Enişteme Bakarak "Ohh " Dedi.
Yine Ne Olduğunu Anlamadım. Ama Üzerilerine Gitmek te İstemediğimden, Masadan Kalktım.
Yatağıma Uzandım. Kulaklıkla Müzik Dinlerken Uyuya Kalmışım.
Çünkü Dün Hiç Uyumamıştım.
Sabah Kalktığımda "Herşeyim " Kişisinden Mesaj Gelmişti. Bu Kişi Deren di. Mesajı Okudum.
Bak, Bana Hiç Bir Zaman Küsme Olur Mu? NE OLURSA OLSUN.
Geri Cevap Verdim:
Söz Veriyorum Da Ne Oldu?
Mesaj:
Hiç, Hadi Okula Gel.
*****
Okula Geldiğimde Deren Bana Sarıldı. Tamam, Bende Onu Seviyordum. Ama Ne Oluyordu? Bilmediğim Neler Vardı?