Birsüre Öyle Kaldık. Neler Oluyordu? Kendimi Geri Çekmek İsterken Sanki Birisi: " SAKIN KENDİNİ GERİ ÇEKME. " Diyordu. Birkaç Saniye Hatta Birkaç Dakika Böyle Durduk. Zilin Çalmasıyla Ondan Ayrılmam Bir Oldu. Koşar Adımlarla Sınıfa İlerledim. Tam Sıraya Oturdum. Peşimden Emre Oturdu. Utancımdan Suratına Bile Bakamıyordum. O Olayın Üstünden 3 Ders Geçti. Ve Bir Kelime Bile Etmedik. Okul Çıkışı Dereni Gördüm.
"Dersleri İyice Asmaya Başladın. "
"Kötü Bişey Yapmıyorum. Sadece Sevgilimle Geziyorum. Seni Şapşal. Sende Biriyle Sevgili Olursan Ne Demek İstediğimi Anlardın. "
Benimle Küçümser Bir Şekilde Konuştu.
"Özür Dilerim. Biraz Fazla... "
"Önemli Değil. "
Biraz Yürüdük.O Sırada Emreyle Yaşadığımızı Anlattım.
"Sizin Aranızda Şuan Olmasa Bile Bir Şeyler Olucak. "
"Bakıcaz. "
Emrenin Sesini Duydum.
"HEY! KIZLAR NAPIYOSUNUZ? "
Adımlarımı Hızlandırdım.
"Deren Koş! "
"Neler Oluyor? "
Onu Bileğinden Çekip Koşmaya Başladık. Bir Süre Sonra Durduk.
"Tamamdır. "
"Yağmur Neler Oluyor.? "
"Emre Geliyordu. "
"Ee? Ne Var Bunda? "
"Anlarsın Ya İşte. Utanıyorum Ondan. "
"Ne Varki Bunda? Yağmur Çok Şapşalsın. Neyse Görüşürüz. "
"Görüşürüz. "
Deren Gitti. Bende Evin Yolunu Tuttum. Birisi Bileğimden Tuttu. Eli Çok Sertti. Arkama Dönüp Baktığımda Bu Kişinin "Emre " Olduğunu Fark Ettim.
"Beni Nasıl Buldun? "
"Siz Koşarken Sizi Takip Ettim. Sanki Koşarken Sizi Yakalayamayacaktım. Dünyada Bir Akıllı Sensin Zaten Yağmur. " Dedi Ve Kahkaha Attı. Bende Kahkaha Atıyordum. Kendi Aptallığıma Gülüyordum. Ve Kendimi Bundan Alı Koyamıyordum. Sanırım Ben Deren'in Dediği Gibi "ŞAPŞAL "dım. Bu Kahkahayı Emre Bozdu.
"Seni Bir Yere Götüreceğim. "
"Olmaz. Sana Güvenemem. "
"Allah Allah. Bir Keresinde Okul Çıkışı Beni Takip Etmiştin Ama."
"Ama Bir Kere. "
"Kapa Çeneni Küçük Hanım Gidiyoruz. "
Beni Sırtına Aldı. Ve Yürümeye Başladı. Kendimi Küçük Çocuklar Gibi Hissediyordum. Hani 4-5 Yaşlarında, Babalarının Sırtında Olan Şu Çocuklar...
"Çok Ağırsın Küçük Hanım."
"Laf Etme İşine Bak! O Zaman Beni Sırtına Almasaydın. Haydi MARŞ MARŞ! "
"Az Kaldı Zaten. "
Birkaç Dakika Sonra Kendimi LUNAPARKTA Buldum. Bana Kendimi Küçük Bir Çocuk Gibi Hissettiriyordu.
"Önce Bir Baba Gibi Beni Sırtına Alıyorsun. Sonra Da Beni Lunaparka Getiriyorsun. Sen Çok Garipsin. Önce Alnımı Şişiriyorsun, Sonra Beni Kaçırıyorsun, Sonra BİLE BİLE Beni Vuruyorsun. Ve Sonra... "
"Çok Konuştun Ama. Haydi Buraya Eğlenmeye, Bunları Unutmaya Geldik.
" Ne Yani? Beni Küçük, Saf Bir Çocuğun Yerinemi Koyuyorsun? Bunlarlamı Affettireceksin Kendini? "
"Beğenmediysen Gidelim.? "
"Değil Lunapark, Partiye, Hatta En Sevdiğim Şeyi Yapsan Bile Seni Affetmem Zor. "
Beni Sırtına Yeniden Aldı.
"İMDAT! YARDIM EDİN! BENİ KAÇIRIYOR! "
"Saçmalama Seni Kaçırdığım Falan Yok. Ayrıca Burda Bizden Başka Kimse Yok. "
"Yada Kalalım. "
"Bir Karar Ver Artık. Kölen Değilim Senin!"
"Tamam, Kalalım. "
Beni Sırtından İndirdi.
"18+ Gondola Binelim Mi? "
"Saçmalama! Biz 17 Yaşındayız! "
"Ah, Yoksa Yağmur Korktumu? " Bana Acımsar Bir Yüz İfadesiyle Baktı.
"Hayır."
"İyi O Zaman. Burayı İkimiz İçin Hazırlattım. Herşeye Binebiliriz. İsterse 90+ Yaş Olsun. Anladın Mı? "
"Hıhı"
Gondola Bindik. Emreye Belli Etmemeye Çalışsamda Çok Korkuyordum. Gondol Çalışmaya Başladı.
Şimdilik Çok Fazla Korkmuyordum. Ama Birkaç Saniye Sonra Çok Hızlandı. Resmen Gökyüzüne Çıkıyorduk.
"EMRE!!!! "
Hiç Umursamadı. Ben Korkudan O Eğlencesine Bağrıyordu.
"EMRE YARDIM ET. ÇOK KORKUYORUM. "
Gondol Birkaç Dakika Sonra Durdu.
"Hani Korkmuyordun? "
"Böyle Olacağını Ne Bileyim Ben? "
"Peki, Şimdi Neye Bineceğiz? "
"TIRTIL TREN! "
" Ah ,Çok Bebeksi. Söylesene Kaç Yaşındasın Sen? "
"Ben Senin İstediğine Bindim. Şimdi De Sen Benim İstediğime Bineceksin. "
Trene Bindik. Genel Olarak Yavaştı. Ama Bir Yerde Acayip Derecede Hızlanıyordu. Trendende İndik.
"Şimdi Sıra Balerinde. "
"Peki. "
Midem Bulanıyordu.
"DURDUR ŞUNU !"
"Neden? "
"ÜSTÜNE KUSMAK ÜZEREYİM.!"
Hemen Durdurdu.
"Tamam , Midenin Bulanmayacağı
Bir Şey Seç."
"Korku Tüneli. "
"Ooo! Çok İddialı. "
Adımlarımı Korku Tüneline Doğru Hızlandırdım.
"Yağmur, Sen Korku Tüneline Girmek İstediğinden Emin Misin? Bak Sonra "Çıkmak İstiyorum!" Diye Bağırma. Çünkü İstesem Bile Çıkaramam. Çıkış 'ı Beklemek Zorundasın. "
"Merak Etme. Korkmam. Ama Dikkat Et. Sen Korkma. "
"Çok İddialısın."
"Çok Konuştuk. Hadi Gel Emre. "
"Tamam. " Dedi. Kendinden Emin Bir İfade İle.
Korku Trenine Bindik. Başlarda Çok Çocuksu Olduğunu Düşündüm. Ama Sonradan Çok Korkunçlaştı.
Garip Garip Canavarlar Anormal Anormal Sesler Çıkarıyorlardı. Samara Kılığındaki Bir Şey Aniden Önüme Çıktı.
"AAA! "
"HANİ Korkmazdın Güzelim? "
"ÇIKAR BENİ! "
"Zaten Şimdi Bitecek. "
"Çok Şükür Bitti. Gidelim Buradan. "
Beni Sırtına Aldı. Ve Evime Bıraktı.
Not: MULTİMEDİADA YAĞMUR VE EMRE VAR.