8. Bölüm.

5.5K 220 9
                                    

Kantinde Otururken Deren Ve Berke İkilisi Yanımıza Geldi. Emre Ve Berke Bize İçecek Almaya Sıraya Girdiler.
"Ooo Yağmur. Hani Söyleyecektin Bana? "
"Neyi? ".Dedim Bir Yudum Su İçerken.
"Emreyle Beraber Olduğunuzu. "
Suyu Ağzımdan Fışkırttım.
"Ne Saçmalıyosun Sen? "
"Hadi Canım Bilmiyorum Ayakları Yapma Bana. Emre Seni Seviyor. "
"NE!?!? "
"Evet. "
"Kim Söyledi? "
"Kendisi Berkeye Söylemiş."
Kafamı Aşağı Eydim. Ve Gülümsedim.
"Utanmana Gerek Yok. Sadece Bir Şakaydı. "
Aniden Kafamı Kaldırınca Kafamı Masaya Vurdum. İkinci Kez Pot Kırıyordum. Bir Ağzımdan Su Fışkırtmıştım. İki Kafamı Masaya Vurmuştum.
"NE? ŞAKAMIYDI? "
"Evet. Ne Sandın? "
"H-H iç."
Derene Belli Etmesemde Ona Kızmıştım. Ayrıca Onun Yüzünden Alay Konusu Olmuştum.
Emreyle Berke Yanımıza Yaklaştılar.
"İçecekleri Aldık. "
"Ben İçmesem İyi Olur. "
"Neden Yağmur? O Kadar Sırada Bekledim. SENİN İÇİN. "
Gözlerim Faltaşı Gibi Açılmıştı.
"Benim İçin Mi? "
"Evet. "
"Peki, O Zaman Ben Sınıfta İçeyim."
"Bende Geleyim. "
"Gerek Yok. "
Koşarak Sınıfa Çıktım. Geriye Baktığımda Elimdeki Kahveden Bir Kaç Damla Yerdeydi...
Telefon Titredi. Mesaj Gelmişti. Mesajı Açıp Okumaya Başladım.
Kimden: Herşeyim.
Mesaj: Neden Durup Dururken Ortamı Geriyorsun? Bu Durumu Düzeltsen İyi Olacak. Ayrıca Şaka Yaptığımı Söyleyince Yüzün Soldu. Yoksa Sen Emreyimi Seviyosun? Cevap Yaz .

Kime: Herşeyim.
Mesaj: Ortamı Gerdiğim Falan Yok. Sınıfa Çıkmak İstedim. Hepsi Bu. Ayrıca Yüzüm Falanda Solmadı. Emreyide Sevmiyorum. Bu Konu Burada Kapanmıştır.
Ders Başladığında Deren İle Berke Derse Yine Girmediler. Deren Dersleri İyice Asmıştı. Benide Satmıştı. Berkeyle Çıkınca Berkenin Havalı Arkadaşlarıyla Takılmaya Başlamıştı. Sınıfta Tek Yakınım Emreydi...
"Yağmur, Anlat. Ne Oldu? "
"Hiç. Hiç Bişey. "
"Emin Misin ?"
"Hayır Yağmurum. "
Dedikten Sonra Kahkahayı Patladık. Çok Gerilmiştik. İkimizden Birinin Gerçekten Espri Yapması Gerekiyordu.
Dersi Dinlerken Önüme Kağıt Fırlatıldı. Emreye Baktığımda Gülümsedi. Kağıtta "Naber? " Yazıyordu. Emreye Dönüp,
"Ah,Bu İlkokul Tekniği. "Dediğimde Gülümsedi.
"Bencede. " Dedi.
Öğretmen:
"Siz Arkadaki İkili! Çok Konuşuyorsunuz! Sanırım Sizi Ayırma Vakti Geldi." Dediğinde. Emreyle Aynı Anda:
"HAYIR! " Diye Bağırdık. Öğretmen Bize Gülümsedi.
"Ah, Peki. Bu Zamanın Aşıklarıda Çok Garip Yahu. " Dedikten Sonra Zil Çaldı. Ve Dediklerimiz Duyulmadı. Öğretmen i Takip Ettik.
"Gerçekten Aramızda Bir Şey Yok. "
Hoca Duymamazlıktan Geldi. Ve Sonra Cevap Verdi.
"Yavrum, Ben Sizin Gibileri Çok Gördüm. Sizin Gibi İtiraz Eden Ve Şimdi Çocukları Olan 18 Öğrencim Var Benim. Sizde 19."
"Ah, Hayır Biz Evlenmeyeceğiz."
Değil Mi Emre? Bir Şeyler Söylesene. "ARAMIZDA BİŞEY YOK, EVLENMEYECEĞİZ. "" Desene. Heyy! Neden Konuşmuyorsun ? Başa Döndük Yine. Öğretmen Gitti Zaten Ne Yaparsan Yap. Ne İstiyosan Yap! "
"Gerçekten Ne İstiyorsam Yapabilir Miyim? "
"Evet. "
"Peki O Zaman. "
Demesiyle Beni Kendine Çekti. Kalp Ritmim Olduğundan Daha Fazla Atıyordu. Daha Fazla. Daha Fazla...
Arkadaşlar Yeni Bir Hikayeye Başlıyorum. Adı "Matmazel " Bu Akşam İçerisinde Yazıcam. Okuyabilirsiniz. Bu Hikayeyede Devam Edicem. Multimediada Yağmur Ve Deren Var. İyi Akşamlar !

LİSELİ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin