BÖLÜM 26

3.2K 134 12
                                    

Öğleden Sonra Derenle Buluşup Bir Şeyler İçtik. Emre Hakkında Düşündüklerimi Ona Aktardım. Verdiği Cevap Açık Ve Netti Ancak Beni Şaşırtmıştı.
"Sen Aşık Oluyorsun Canım." Dedi Ve Çok Sıcak Bir Şekilde Gülümsedi.
"Sanmıyorum."
Kaşlarını Çattı.
"Bende Berke'ye Karşı Bana Anlattığın Duyguların Aynısını Yaşıyorum Ve Şimdi Çıkıyoruz ." Dedi Ve Göz Kırptı. Gözlerimi Devirdikten Sonra Cevap Verdim.
"Birincisi Ben Emreye Aşık Falan Değilim . İkincisi O Da Değil. Konu Kapanmıştır."
"Diyelim Ki Sen Değilsin , Emre'nin Sana Aşık Olmadığını Nereden Biliyorsun ?"
"Evet Aşık. Ama Bana Değil . "
"Ne Saçmalıyorsun Sen !?"
Diye Bağırdığında Sanırım Çoğu Kişi Bize Bakmıştı.
Onlara Dönüp Kısık Sesle ' Ne?' Dedim . Cevap Vermediler Ve Önlerine Döndüler.
Daha Sonra Derene Dönüp Sesini Biraz Alçaltmasıı Söyledim. Başıyla Onayladı.
Bende Milkshakeimin Son Yudumlarını İçtim.
Derenin Telefonu Çaldı. Çok Büyük Bir İhtimalle Berkeydi Ki , Deren Çıkmasını Söyleyip Gitti .
Belkide Deren Haklıydı. Belkide Gerçekten Emre'ye Aşıktım .
O İlk Gün Alnımı Şişiren , Beni Kaçıran , Hatta Beni Vuran Çocuğa Aşık Mı Oluyordum Yani?
Ah , Hayır. Olamazdım. Ama Oluyordum İşte ...
*****
Eve Döndüğümde Emre Evde Değildi . Güzel ! Normalde O Evde Olmayınca Nerede Diye Merak Ederdim . Ama Şimdi Birazcık Odasını Karıştıracaktım.

Odasına Çıktığımda Harika Bir Koku Geldi Burnuma . Ve Bu Koku Oldukça Tanıdıktı. Tabiki De Bu Onun Kokusuydu . Çiçek Kokusu . Ona Oldukça Yakışıyordu. Yatağının Kenarlarında Ki Komodinin Üstündeki Resimlerini Elime Aldım. Ve Uzunca Baktım .
Bu Sefer Kalbimin Ritmi Oldukça Farklı Atıyordu. Normalden Oldukça Farklı. Kendimi Daha İyi Hissettim.
Ve Gülümsedim . Evet , Deren Haklıydı. Ben Emreye Aşıktım. Ve Bu Kesindi .

Dış Kapının Sesini Duyduğumda Resmi Aniden Yere Bıraktım . Son Bir Kez Baktım. Karşımdaki Aynadanda Saçlarımı Düzelttim.
Kapıyı Açtığımda Karşı Karşıya Geldik . Çok Yakındık. Nefes Alamıyordum Galiba. İkimizde Bir Tepki Vermeden Öylece Duruyorduk . Her Geçen Saniyede Daha Çok Yaklaşıyorduk . Göz Gözeydik . Ve Bu An Çok Güzeldi.
Gözleri Gözlerimden Aşağıya Doğru İndi . Artık Gözleri Dudaklarımdaydı. Kalbim Daha Hızlı Atmaya Başladığında Bende Onun Dudaklarına Baktım .Ve Yavaşça Birbirimize Yaklaştık .
Dudaklarımızı Birbirine Bastırdığımızda Kendimi Daha İyi Hissediyordum . Bu Kesindi !
Yavaşça Kendimi Çektikten Sonra "Sana Bir Şey Söyleyeceğim ." Dedim .
"Söyle."
Dedi Ve Beni Kendine Çekti. Tekrar Dudaklarımı Öptü. Ve Bende Karşılık Verdim Tabikide.
Hala Söylememiştim .Kendimi Tekrar Geri Çektiğimde Sessizce " Seni Seviyorum ." Dedim. Şaşırmış Gözükmüyordu . "Bende."
Ama Ben Oldukça Şaşırmıştım.
"Gerçekten Mi ?"
"Gerçekten ." Dedi. Ve Bir Şey Diyemeden Beni Tekrardan Öptü. Ah Bu Fazla Olmamış Mıydı ?
Ben Kendimi Geri Çekmesem Sonsuza Kadar Beni Öpecekti Herhalde.
"Bu Kadar Yeter ."
"Yetmez."
Beni Kendine Çekti Ama Öpmesine İzin Vermeden İttim .
"Derdin Ne Senin ? Hem Beni Sevdiğini Söylüyorsun . Hemde Beni Öpmüyorsun ."
"Evet Seni Seviyorum Ama Bu Sürekli Öpeceğim Anlamınada Gelmez . "
"Gelir ."
Dedi Ve Sırtıma Duvara Yasladı. Acıtmıştı. İlk Günki Gibi . Ama Onun Verdiği Her Acıya Bile Razıydım Ben.
Bu Sefer Dayanamayıp Ben Onu Öptüm. Evet Bu Yeterince Fazla Olmuştu. Ama Eğer Bu Aşık Olduğun Çocuksa Eğer , Her Şeye Değiyordu .
"Seni Sevmiyorum. Sana Aşığım!"
Cevap Vermedi . Sadece Öpüyordu .
Bu Sefer O Çekildi Ve Derin Bir Nefes Aldı.
"Bende Sana Aşığım. Ne Sandın? Seni Arkadaş Olarak Gördüğü Mü Falan Mı?"
Güldüm .
Bu Sefer Onu Öpmedim . O Da Beni .
Ama Lanet Olsun Ki Şimdi Gidip Emreyi Sonsuza Kadar Öpmek İstiyordum . Kendimi Tutamadığımda Ona Yavaşça Yaklaştım .
Yüzünü Ellerimin Arasına Aldım . Onu Öpmeye Başladım . Yavaşça .
Belirli Bir Zamandan Sonra O Da Karşılık Verdi .

"Bu Sefer Gerçekten Yeter."
Cevap Vermedi .
Son Kez Yanağından Öptükten Sonra O Da Saçlarımı Öptü .
"Biz Neyiz Şimdi ? "
"Bunca Şeyden Sonra Arkadaş Olmamızı Beklemiyorsun Heralde ,Yağmur . Tabiki Sevgiliyiz. "
Sarıldım. Şimdi Kendimi Gerçekten Daha Güvende Hissediyordum .
"Seni Seviyorum ."
"Seni Seviyorum ."
*****
Bu Güzel Haberi Derene Söyledikten Sonra Çığlık Attı.
"Çok Sevindim ! Hala İnanamıyorum ! Ama Ben Söylemiştim."
"Başladık Yine !"
Kahkaha Attı.
Etrafımdakiler Ve Ben Mutluydum .
Hayatım O Kadar Güzeldi Ki ...
"Neyse Canım Kapatmak Zorundayım Sonra Detaylı Konuşuruz . Görüşürüz!"
"Görüşürüz!" Dedim .
Odamın Kapısı Yavaşça Açıldığında Karşımda O Kusursuz Suratı Gördüm .
"Lanet Olsun Senden 5 Dakika Ayrı Kalamıyorum !"
"Lanet Olsun Ki Bende ."
Evet , Bu Bizim İçin Bir Klasik Oldu Galiba Ama Yine Beni Öpmeye Başladı.
Kendimi Geri Çektim.
"Hadi Seninle Bi Oyun Oynayalım. Soru Cevap ."
"Bu Benim En Sevdiğim Oyun !"
"Harika ! O Zaman Ben Başlıyorum."
"Başla."
"Karacadan Hoşlandın Mı ?"
"Hayır. Saçmalama ! Hem Ben O Zamanlar Başka Bir Kızı Seviyordum ."
"Ne ? Kimi Seviyordun Ya Sen !?"
"Seni ." Dedi Ve Gülümsedim.
"Canım Sevgilim Benim Ya ." Dedim Ve Yanağını Öptüm.
"Tamam Şimdi Sıra Bende ."
Dedi Emre.
"En Uzun İlişkin Kaç Gün Sürdü?"
"Senden Önce Bir Sevgilim Olmadı."
Şaşırmıştı. Bu Sefer Aynı Soruyu Ben Ona Sordum .
"1 Yıl."
"Kiminle?"
"Ebru. Onu Gerçekten Sevmiştim. Ama O Beni Aldattı. Çok Üzülmüştüm. Ondan Sonra İlk Defa Böyle Aşık Oldum ."
Gülümsedim . Ama Şu Ebru Meselesinede Bozulmadım Değil . Herneyse Oyunun Kuralları Buydu .
"Şimdi Ben Soruyorum !" Dedi.
"Bana Aşık Olduğunu Ne Zaman Anladın?"
"Bugün ."
"Nasıl Bugün ?"
"Ya Aslında Seni İlk Gördüğümde Hayliyle Nefret Etmiştim . Sonra Beni Sahiplenmenden Çok Etkilenmiştim . Sonra Beni Öpmenden Sonra Sana Daha Fazla Değer Vermeye Başladım . Son Günlerde Artık Sana Farklı Bir Şekilde Bakmaya Başladım . Peki Ya Sen ? "
"Ben Seni İlk Gördüğümde Sadece 'Güzel Kız.' Deyip Geçiştirmiştim. Sonradan Çok Samimi Geldin . Ve Seni Öpmeden Bir Kaç Gün Önce Sana Artık Tamamen Aşıktım. Ama Sen Beni Arkadaş Olarak Görüyordun . Bende Söyleyemedim ."
"Bir Dakika ! Bana Aşık Olduğun Halde Karacayla Gözümün Önünde Dans Ettin .Adını Bilmediğim Kızı Öptün! "
"Evet ,Bunların Hepsi Beni Sevip Sevmediğini Veya Kıskanıp Kıskanmadığını Öğrenmeye Çalışmamdı."
"Ve Kıskandım !"
Emrenin Telefonu Çaldı.
"Bir Dakika."
Aramayı Cevapladı. Ve Gözleri İrileşti .
"Ebru ." Dedi Kekeleyerek .
Benimde Dudaklarım Aralandı Ve Gözlerim İrileşti.
Tam Her Şey Yerine Oturdu Derken İlla Birisi Bir Şeyi Bozacaktı ! Sanırım Yanılmıştım. Hayatım O Kadar Da Güzel Değildi ...
BÖLÜM SONU !
•YAĞMUR VE EMRE'NİN SEVGİLİ OLMALARI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

•EBRUNUN GERİ DÖNMESİ HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ?

•SİZCE EMRE YAĞMURU BIRAKIP ESKİDEN ÇOK SEVDİĞİ EBRUYA GERİMİ DÖNECEK ? YOKSA YAĞMURU BIRAKMAYACAK MI?

LİSELİ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin