BÖLÜM 31

2.9K 116 11
                                    

Multimediaya Bir Göz Atın Derim.Bu Çikolatalar Ne Diye Sorarsanız Bölümü Okuyunca Anlarsınız Xjznnz. Keyifli Okumalar !
*****
Bir Kaç Saat İçinde Ağlamamı Dindirebilmiştim. Saat Geç Olduğundan Deren Çoktan Uyumuştu. Benim İse Gözüme Uyku Girmiyordu. Yaşadıklarımdan Sonra Girmesinide Beklemiyordum Zaten.
*****
04:03 Göz Kapaklarım Yavaşça Kapanıyordu. Sanki Dünyanın En Ağır Cisimlerini Gözlerimin Üstüne Koyuyorlardı. Daha Fazla Dayanamayarak Uyumaya Karar Verdiğimde Kapının Sesi Buna Engel Oldu. Hangi İşsiz Bu Saatte Buraya Gelirdiki ? Yavaş Adımlarla Oturduğum Koltuktan Kalktım.

Kapıyı Açtığımda Karşımda Kimseyi Göremiyordum. Tam Kapıyı Kapatacağım Sırada Kapının Önündeki Paketi Gördüm. Küçücüktü.
Derene Veya Bana Gelmiş Olmalıydı. Hızla Elime Aldım. Ve Kapıyı Kapattıktan Sonra İçeri Geçtim.

Büyük Bir Merakla Paketi Açtığımda İçinden Bir Kutu Çıktı. Kutuyuda Heyecanla Açtıktan Sonra Sonunda Merakımı Gidermiştim.
Önce Elime Notu Alıp Okumaya Başladım.
Beni Affetmen İçin Yapmıyorum. İçimden Geldi. Evet , Hala Şirin Bir Çocuğum. Anlaşılan Sert Olmak Bana Göre Değil.
-Emre.
Güldüm. Daha Sonra Kutunun İçindeki Minik Petitolarımı Yemeye Başladım. Harika !
*****
Hepsini Büyük Bir İştahla Mideme Sindirdikten Sonra Karnıma Ağrılar Saplanmaya Başladı. Umursamadım. Artık Bu Saatten Sonra Uyumazdım. Daha Doğrusu Uyuyamazdım.

*****
"Bu Ne Rezalet Böyle !"
"Ha ? Ne?"
Yavaşça Gözlerimi Araladım, Sızmıştım.
"Bunlar Ne Böyle?"
"Onlar Şey Ya. Emre Bırakmış."
"Onu Anladım. İnsan Bir Banada Bırakır. Hepsini Yemişsin. Ona Kızıyorum."
Dedikten Sonra Yüzünü Ekşitti. Bende Güldüm.
"Hepsini Yiyecek Kadar Oburlaştın Mı Sen?"
"Sanırım." Dedikten Sonra Göbeğime Baktım. Hala Aynıyım!
Daha Sonra Yattığım Yerden Kalktım. Uyanınca Ne Yapılıyorsa Onları Yaptım.
Kahvaltıya İnecekken Zilin Sesiyle Kulaklarımı Tıkadım.
Sabah Akşam Zil !
Koşarak Kapının Yanına Gittim. Saçımı Düzelttikten Sonra Kapıyı Açtım.
"Çikolataları Yedin Galiba. Afiyet Olsun."
"Yoo,Yemedim. Nereden Çıkardın?"
"Ağzındaki Çikolata Lekesinden." Dedikten Sonra Gülümsedi.
Utançla Arkamdaki Aynaya Döndüm. Lanet Olsun! Nasıl Çıkmamıştı ?
"Ya Ben Tadına Bakmak İçin Yedim Bir Tane. Malum Senin Aldığın Şey Bozuk Falan Çıkar. Sonra Zehirlenirim Falan. Uğraşamam."
"Tabi Canım Ondan." Dedikten Sonra, "Bozuk Muydu Bari?" Dedi. Hala Gülüyordu.
"Bilmem,Tam Anlamadım."
Konuştukça Batıyordum.
"O Zaman Bir Tane Daha Ye."
"Sen Neden Geldin?"
"Bilmem,Bende Neden Geldiğimi Tam Anlamadım." Beni Taklit Ediyordu.
"Seni Affedeceğimi Falan Mı Sandın? Hah. Ben Buna Gülerim İşte ! Hahay."
"Yapay Gülüşlerin Bile Güzelmiş."
"Eyvallah." Dedikten Sonra Kapıyı Kapattım. Ne Saçmalıyordum?
Kendime Hakim Bile Olamıyordum.
Tekrar Kapıya Vurdu. Ama Vurdu. Zil Çalmadı.
"Ne Var? Yine Ne Oldu?"
Yanağıma Bir Öpücük Kondurdu.
"Şimdi Gidebilirim."
Cevap Vermedim. Ve Sessizce Gidişini İzledim.

"Kimdi O? Yarım Saattir Kapının Önündesin. Yumurtan Soğudu Ya."
"Yemeyeceğim."
Anlamayan Bakışlar Atarken Odama Çıktım.
Üstüme Klasik Kıyafetlerimi Geçirirken Bir Yandanda Tarağımı Arıyordum.
Güç Bela Bulduktan Sonra Uzun Saçlarımı Taradım. Ve Evden Aceleyle Çıktım.
*****
Önüme Gelen İlk Taksiyi Durdurduktan Sonra Hemen O Rahat Koltuğa Oturdum. Adresi Verdikten Sonra Rahatça Arkama Yaslandım. Bu Saatten Sonra Hızlı Davranmam Gerekiyordu.

15 Dakika İçinde Adresi Verdiğim Yere Gelmiştim Koşarak Eve Vardım. Bahçede Emreyi Görmüştüm. Yanındada Bir Kız. Uzaktan Tam Ayırt Edemiyordum. Ama Dikkatli Bakınca Anlamıştım. Evet Oydu. Ne İşi Vardı Bunun Burda ? Onları İzlemeye Devam Ederken Ebru Aniden Emrenin Yüzünü Ellerinin Arasına Aldı.
Hey! Bu Benim Hareketimdi.
Hiç Beklemediğim Bir Anda Emreyi Öpmeye Başladığında Keşke Gelmeseydimde Bu Lanet Görüntüyü Görmeseydim Diye Yakınıyordum. Gözlerim Dolmaya Başladığında Buğudan Hiç Bir Şeyi Göremez Hale Gelmiştim. O Kadar Acele Davranmıştım,O Yolları Koşmuştum. Ama Bu Görüntüyle Karşılaşacağımı Bilsem Gelmezdim Tabikide.
Bu Sefer Yavaş Adımlarla Arkamı Döndüm. Ve Yürümeye Başladım.
Ve Tabiki Onları Çekmiştim. Aklımda Güzel Planlar Vardı! Eğer Emre Beni Kandırdıysa Bende Onu Kandıracaktım.
*****
Ağladığımı Gören Derene Her Şeyi Anlattım. Biraz Olsun Rahatlamıştım. Fotoğrafı Gösterdiğimde İse " Iy, İğrenç!" Demişti.
Planımıda Onaylamıştı. Sen Bekle Emre!
*****
Akşama Doğru Emreye Whatsapptan Mesaj Yolladım.

Ben: Seni Affetmeye Karar Verdim. Çok Düşündüm. Sana Bir Şans Daha Veriyorum.
Emre: Yaşasın Be! Biliyordum. Beni Affedeceğini Biliyordum. Sevgiliyiz Değil Mi?
Deren Ve Ben Kişnerken Ona Cevap Yazmakla Meşguldüm. Derende Patlamış Mısırını Yerken Ağzından Fırlatmıştı Tabiki.
Ben: Evet. Seni Çok Seviyorum.
Emre: Bende. Oraya Geleyim Mi?
Ben: Yok Gelme Sakın!
Telaşa Kapılmıştık.
Emre: Neden ?
Ben: Yorma Kendini. Ben Yarın Gelirim.
Emre: Sen Bilirsin Aşkım.
Bende Kalp Koymuştum. O Da Sarı Bir Kalp Gönderdikten Sonra 2 Saat Konuşmamıştık. Dayanamayıp Mesaj Attım. Emreyi Öyle Güzel Oyuna Getiriyorduk Ki !
Ben: Nasılsın?
Emre: Çok İyiyim. Sen?
Ben: Bende.
Emre: Öptüm.
Ben: Bende Öptüm Görüşürüz!

Salak. Hala Şaka Yaptığımızı Anlayamıyordu. Beni Hiç Tanıyamamış. Ben Öyle Kolay Kolay Affeden Bir Tip Değildim. Olmazdımda. Kimse İçin Değişmezdim ki Ben.
"Sence Şaka Yaptığımızı Anlayıp, O Da Bizi Kandırmış Olabilir Mi?"
"Yok Ya Sanmam. Merak Etme."
Dedi Deren.
*****
Ertesi Gün Emreden 20 Mesaj Vardı. Merakla Açtım.
Emre: Günaydın ❤
Emre:Kalkmadın Mı?
Emre: Uykucu Güzel Seni.
Ve Daha Uyku İle İlgili 17 Mesaj!
Ben: Şimdi Uyandım Canım. Sanada Günaydın ❤
Emre: Hele Şükür Ya. Özlettin Kendini.
Cevap Yazmadım.
Öğleden Sonra Ona Gidecektim. Sevgili Rolleri Yaptıktan Sonra Çat! Diye Fotoğrafı Gösterince Göt Gibi Kalacaktı. Yazık. Acıdım Şimdi.
Ama Zamanında Banada Yazıktı...
*****
"Hoş Geldin." Dedikten Sonra Yanağımdan Öptü.
"Hoş Buldum."
"Umarım Kahvaltı Yapmamışsındır. Çünkü Harika Bir Masa Hazırladım! Her Zaman Ki Gibi. "
"Ellerine Sağlık. Benim Aşkım Dünyaları Yapar. "
İçten Gülmeye Çalışsamda Pek Başaramadım.

*****
2 Saat Oldu. Oyun Sonu Beyefendi !
"Ben Yavaş Yavaş Kalksam İyi Olacak."
"Film İzliyorduk Ne Güzel."
"Artık Bir Daha Ne Zaman Sevgili Olursak O Zaman İzleriz. Yani Hiç İzleyemeyiz. Kendine Başka Bir Partner Bulsan İyi Olacak. Ay Pardon Var Zaten. Ebru."
"Nasıl Yanı Ayrıldık Mı ?"
"Hiç Çıkmadık Ki Ayrılalım. "
Hızla Telefonunu Cebinden Çıkardı. Ve Yazışmaları Gösterdi.
Saf!
"Seni Oyuna Getirdim. Tıpkı Senin Beni Getirdiğin Gibi. Nasıl ? Koyuyor Demi? Ama Zamanla Alışırsın Merak Etme."
"Ben Seni Oyuna Falan Getirmedim!" Diye Bağırdı. İrkildim.
Ve Bu Sefer Hızla Telefonumu Çıkaran Ben Oldum.
Resmi Gösterdim.
"Burdakide Kayıp İkizin Zaten." Dedikten Sonra Kahkaha Attım.
Hızla Mutfağa Yürüdü.
Bir An Eline Bıçak Alacak Sandım. Ama Sakinleşmeye Gitmişti.
Yanına İlerledim.
Masayı Hala Toparlamamıştı. Benim Toplayacak Halim Yoktu Herhalde.
Arkasına Dönüktü.
"Benim Öpmediğimi Gördün."
"İtebilirdin. Ama İtmedin."
Cevap Yok.
Daha Sonra Bana Döndü. Ve Üstüme Yürümeye Başladı.
"Güzel Oyundu. Beni Kandırmayı Başardın. Belkide Düşündüğün Şey Doğrudur. Ebruyu Seviyorumdur."
Aniden Sihirbazcıların Yaptığı Gibi Üzerinde Kahvaltılık Olan Örtüyü Çektim. Sinirlenmiştim. Ve Sinirimi Tam Olarak Atamasamda İşe Yaramıştı.
Sihirbazcılar Gibi Başarılı Olamamıştım Maalesef. Masanın Üstünde Ne Varsa Hepsi Yere Saçıldı. Çoğu Şey Döküldü.
"Temizlersin Artık." Dedim.
Daha Sonra Yere Eğildim. Dökülen Bazı Yiyecekleri Elime Aldım. Midem Bulanmıştı. Hepsi Birbirine Karışmıştı.
Ve Ayağa Geri Kalktım.
Hepsini Birer Birer Emrenin Ağzına Tıktım.
"Bunlarıda Yersin Artık !"
Gülmek İstiyordum. Çok Komik Görünüyordu. Dudaklarımı Birbirine Bastırdım. Yoksa Gerçekten Kahkahalara Boğulacaktım.
"Senin Bana Aldığın Çikolatalar Kadar Lezzetli Olmasada İdare Edersin Artık. "
Dedikten Sonra Evden Çıktım. Ve Tuttuğum Kahkahayı Patlattım.
Zafer !

LİSELİ AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin