Artık Saçlarımın Acıdığını Fark Ettigimde Bu Sefer Bağıran Ve Çıldıran Taraf Ben Olmuştum.
" Biraz Durmayı Denemelisin! "
"Kapa Çeneni Sersem! "
Cevap Vermedim. Ama Artık Dayanamıyordum.
Üstelik Herkes Bize Bakıyordu.
Kimi Gülüyor, Kimi Şaşkınca Bizi İzliyordu.
"Tamam Artık Kes Şunu! Cezamı Çektim. Suçumuda Anladım. "
"Cezanın Bu Olduğunu Mu Sanıyorsun? " Dedi Ve Kahkaha Attı. Ardından Devam Etti.
"Bu Sadece Seni Cezaya Götürme Yöntemim. "
"Adam Gibi Götürmeyi Deneyebilirsin!" HAYVAN! "
Sanırım Bu Ağır Olmuştu Ki Daha Kuvvetli Çekiştirmeye Başladı Saçlarımı...
Tamam, Artık Ne Olacaksa Olsun. Zaten Yavaşça Mayışıyordum.
*****
Gözlerimi Açtığımda Kendimi Tanıdık Olmayan Bir Odada Buldum.
Yavaşça Yattığım Yataktan Doğruldum.
Kapıyı Açmaya Çalıştım Ama Açılmıyordu. Anlaşılan Kilitlenmiştim. Gözlerim Üstümdeki Kıyafetlere Kaydığında Çamurlu Ve Tozlu Olduğunu Gördüm. Nede Olsa Yerde Sürüklenmiştim.
"Emre Kapıyı Aç! Ayrıca Burasıda Neresi !?"
Çok Geçmeden Ayak Sesleri Duyuldu. Aslında Topuk Sesi. Emre Değil , Başka Bir Kadın Geliyordu.
Kapının Anahtarını Çevirdi Ve Bana Baktı .
"Seni Buraya Emre Bıraktı. "
Bir Dakika , Bu Kadın Teyzemdi. Ayrıca Onların Eviydi.
Lanet Olsun! Cezam Bu muydu Yani ? Lanet Olası Eniştemin Evinde Kalamazdım. Ama Teyzemi Özlemişim.
Ayrıca Ailemide...
Acaba Deren Ve Berke Emre Bana İşkence Çektirirken Peşimizden Gelmişler Miydi ?
Beni Biraz Olsun Merak Ettiler Mi Acaba ?
Belki Aramışlardır, Veya Mesaj Atmışlardır.
Ama Telefonumu Cebimde Bulamıyordum. Büyük İhtimal Düşmüştü. Veya Da Emre Salağı Almıştı.
"Teyze Bana Yardım Et. "
"Ne İçin? "
"Eniştemin Beni Sevmediğini Ve Benimde Onu Sevmediğimi Biliyorsun. Bana Yardım Et Gideyim Burdan. "
"Emre Seni Neden Buraya Getirdi ?"
" Lanet Olası Ceza! "
"Peki. "
Dedi Ve Gülümsedi.
Bende Boynuna Sarıldım.
Bundan Da Yırtmıştım.
*****
Akşam Teyzemle Beraber Bir Yemeğe Çıktık. Tesadüfen Deren Ve Babası Kemal Bey'de Gelmişti.
Tesadüf Mü Yoksa Teyzem Mi Çağırmıştı Bilmiyorum Ama Güzel Bir Akşam Olacağa Benziyordu.
Derene Olanları Anlattım. O Da Büyük Bir Merakla Beni Dinledi.
Şaşırmıştı.
Daha Sonra Deren Teyzeme Bir Şeyler Fısıldadı.
Pek Anlamasam Da Anladığım Kadarıyla ' İlk Aile Yemeği. ' Gibi Bir Şey Söylemişti.
"Nasıl Yani ?"
Diye Sorduğumda Teyzem, Deren Ve Kemal Amca Bana Garip Bir Bakış Yolladılar. Ve Hiç Biri Cevap Vermedi.
"Buraya Geldiğim İlk Günden Beri Benden Bir Şeyler Saklıyorsunuz . Teyze ,İlk Geldiğim Gün Bana 'Her Şeyi, Herkesi Zamanla Öğreneceksin. ' Demiştin. Hiç Bişey Öğrenmedim. Ve Bu Gidişle Öğrenemeyeceğim. Aslında Öğrendiğim Tek Şey Sizin Benden Bir Şeyler Saklamanız. "
"Yeterince Fazla Gerilmedik Mi Çocuklar? " Dedi Kemal Amca. Konuyu Değiştirme Çabaları İşte .
Hah! Unuttuğumu Sanmayın.
*****
Güzel Ve Gergin Bir Yemekten Sonra Emreyle Kaldığımız Eve Gittim. Evdeydi. Koltukta Uyuya Kalmıştı.
Odaya Çıkıp Üstüne Battaniyesini Örttüm.
Ve Bende Odama Gidip Uyudum.
*****
"Kalk Dedim Sana ! Duymuyor Musun ?!"
"Ha? Ne? "
"Kalk! "
"5 Dakika Daha Lütfen. Söz Sonra Kalkacağım. "
"Hayır! "
"Uf! İnsan Bi 'Günaydın. ' Diyerek Uyandırır. Tam Bir Hayvansın İşte Emre. Boşuna Demiyorum! "
"Hadi Hadi Çok Konuşma. "
Telefonumu Elime Aldığımda Saatin Daha 8 Olduğunu Gördüm.
Bu Saatte İşi Neydi Bunun ? Ayrıca Kendi Kalkar Anlarım Da , Beni Kaldırma Amacı Ne ?! SAF.Merdivenlerden Aşağı İnerken Bugün Olaysız Geçsin Diye Dua Ediyordum.
Mutfağa Girdim. Emreye Bir Şeyler Hazırlamak İçin. Büyük İhtimal Bu Yüzden Kaldırmıştı.
Bir Dakika Bu Ne ?
Masada Kahvaltı Hazırlanmıştı.
Hizmetçi Mi Tuttu Ne ? Kendi Yapamaz Bunları.
"Buda Ne?"
"Kahvaltı. "
"Onu Anladım Da. Sen Hazırlamış Olamazsın, Değil Mi ? "
"Yanılıyorsun Güzelim. "
Kahkaha Attım. Cidden Güzel Bir Masaydı. Sabah Sabah Beni Uyandırmasının Sebebi De Buydu.
Masaya Biraz Daha Yaklaşırken
"Hep Sen Hazırlayacak Değilsin Ya . Bugün De Benden Olsun. "
Dedi. Gülümsedim.
Masadaki Kağıdı Elimde Aldım .
Ve Yazanları Okudum.
"Özür Dilerim Budala. "
Emreye Dönüp Baktım.
İkimizde 32 Diş Gülümsüyorduk.
"Affedildin. "
Dedim Ve Ona Sarıldım.
NOT: DÜN AKŞAM OKUNMA SAYISINA BAKTIĞIMDA 2,80 KÜSÜRLERDEYDİ. SABAH BAKIM 3,24 CİVARI BİR ŞEYDI. BENI ÇOK MUTLU ETTINIZ. OKUNMALAR VE VOTE SAYISI ÇOK ARTTI. BUNUN ICIN TEŞEKKÜRLER HERKESE. AYRICA YENI HIKAYEME BAKMAYI UNUTMAYIN.