Müdür Kim'in kapısını tıklattım."Gir!"sesini duyunca derin bir nefes alarak odasına girdim.
"Gel Yoongi.Otur."
Oturup arkama yaslandım."Bu gece valizli katili yakalayabiliriz."
"Çözdünüz mü olayı?"
"Raylara cesetleri attığı saatler aynı.Dün ceset atılmadı yani bu gece yine atacak."
Kafasını salladı."4 kişi gitmeyeceksiniz heralde değil mi?Yanına daha fazla kişi al.Ne olacağını bilemeyiz.Tahmin üzerinden iş yapamayız.Tek kişi olmayabilir."
Başımı salladım."Çıkacağımız zaman konuşuruz müdürüm."
Müdürün odasından çıktığımda Jungkook'u gördüm.Kahve makinesinin önünde ayakta uyukluyordu.Elindeki bardak dolmuş hatta taşacaktı.Bardağı aldım.
"Elini yakacaksın."
Gözlerini açıp boş bakışlarını bana çevirdi.
"Uyumadın mı sen?Bu halin ne?"
"Uyudum" dedi bardağı elimden alırken."Şu kahveyi içeyim hemen kendime gelirim."
"Gece yakalamamız gereken bir katil var.Bu halde mi geleceksin?"
"İyiyim komiserim,gerçekten."
"Akşama kadar kendine gelmezsen bizimle gelmiyorsun."
Arkamı dönüp yürümeye başladım.Peşimden geldiğini hissettim.
"Komiserim gelmek istiyorum."
Durup arkamı döndüm."O zaman eve git ve uyu."
Saatime baktım sabah 9."En geç akşam 6'da burda ol."
Odama girdim.Hoseok kafasını geriye yaslamış tavana bakıyordu.Sessizce masama oturdum.
"Dün birden kayboldun ortalıktan.Ne oldu?"
"Kim Junae'nin yanına giderken çok halsiz ve yorgun hissettim.Jungkook da beni eve bıraktı."
Hapşırdı hala tavana bakarken."Akşam sana bakmak için geldim kapıyı açmadın.Yemek iyi geçti herhalde eve gitmediğine göre."
Hasiktir!Yemek,Soyeon...Hoseok onunla ilerlettiğimi düşünüyor.
"Hayır" ayağa kalktım."Yemeğe çıkamadık."
Kafasını kaldırıp bana baktı."Neden?"
"Çok halsizdim bütün gün uyudum.Öyle derin uyumuşum ki kapıyı falan hiçbir şeyi duymadım.Yemeği de unuttum."
Soyeon'a da bir açıklama yapmadım.
"Ben birazdan geliyorum."
Hızlı adımlarla odamdan çıkıp kriminalin olduğu kata indim.Laboratuvarda Soyeon'u gördüm.Ona doğru yürürken gülümsedi.
"Biraz konuşabilir miyiz?"
"Tabii" dedi gözlüklerini çıkarırken.
"Dün akşam..."
Kadınlarla genel olarak konuşurken geriliyorum.Bir de benden hoşlanan biri olunca...
"Dün akşam için özür dilerim Soyeon."
Kızgın bir ifade yoktu yüzünde."Bir şey mi oldu?Neden haber vermedin?"
"Birden hastalandım,gerçekten özür dilerim.Jungkook beni evime bıraktı.Uyandığımda gece olmuştu."
Yüzüme baktı."Gerçekten rengin değişik."
Elini alnıma koydu."Hafif ateşin var."
Şu anda bana dokunuyor ama neden bir şey hissetmiyorum?Hoseok'un elinin değdiği yere eli değiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train | Sope
FanfictionKomiser Min Yoongi ve ortağı Jung Hoseok ekibiyle beraber bir seri katili aramaya başlar.Bu serüven hiç bilmedikleri dünyada tekrar karşılaşmalarını sağlar.