Birleşen hayatlar

1K 123 226
                                    

2 ay sonra

Paralel evren - Jungkook 

Beyaz gömleğimi giyip siyah kravatımı taktım ve elime çiçeğimi aldım.Telefonu cebime atıp aynadan kendime baktım.

Diğer Jungkook da görüp beğendiğim uzun saçlarımı kısa kesmiştim.Saçımı düzeltip arabanın anahtarını aldım ve evden çıktım.

Çiçeği yan koltuğa koyup arabamı çalıştırdım.Hem sinirli hem heyecanlıydım.Taehyung'un Seojoon denen o herif yüzünden günlerdir beni süründürdüğüne inanamıyorum.

Herif sergi ayağına ona yürüyor Taehyung da iyi niyetli sanıyor.Tabii ki kıskanacaktım.

Yol boyunca kaşlarım çatıktı.Serginin yapılacağı yere geldiğimde çiçeği alıp arabadan indim ve içeri girdim.

Kalabalıktı.

Taehyung da yakışıklı olunca herkes gelmiş.Oh oh ne güzel.

Alt dudağımı ısırıp tek kaşımı kaldırarak etrafı inceledim.Tanıdığım kimse yoktu.Taehyung'u gördüğümde kalbim yine hızlı çarpmaya başladı.

Krem rengi bol gömleğinin altında aynı renk kumaş pantolonu vardı.Kahverengi ressam şapkasıyla oldukça sade ve şıktı.

Onu her gördüğüm an ilk gördüğüm an gibiydi.

Kalabalığın içinde beni görünce gülümsedi ve bana doğru yürümeye başladı.Elimdeki çiçeği sıkıca tuttum ve  gülümsedim.

Ona selam veren insanlara karşılık vererek yanıma yaklaştı.Yüz yüze geldiğimizde elimdeki çiçeği uzattım.Gülümseyerek aldığında kulağına yaklaştım.

"Seni özledim."

Küçük bir kıkırtı bıraktı."Ben de."

Saçlarıma bakıp o da kulağıma yaklaştı."Saçın çok yakışmış."

Gülümseyerek yüzüne baktım."Sergi de sen de muhteşemsin."

Gözlerini kaçırdı."Jungkook..."

Dudaklarımı yalayıp etrafa bakındım."Sakın burada ayarlarımla oynama yoksa herkesin içinde-"

"Jungkook hoşgeldin."

Kafamı çevirdiğimde o sinir bozucu herifi yanımda gördüm.Elini uzattığında ben de uzattım.

"Hoşbuldum."

Elini daha çok sıktığımda gülümsemesi durdu.Taehyung ellerimizi tutup ayırdığında ona döndü.

"Konuşmaya başlayalım mı?"

"Tabii."

Sergi alanının ortasındaki kürsüye yürüdüklerinde herkesle beraber onlara döndüm.Önce Seojoon konuşmaya başladı.

"Öncelikle herkese iyi akşamlar.Bir telefonumla buraya geldiğiniz için de teşekkür ederim.Bugün çok yetenekli bir ressamla beraberiz.Kim Taehyung."

Elini Taehyung'un beline yerleştirip yanına çekti ve mikrofonu gösterdi.Gözlerimi kısarak bakarken çenem kasılmıştı.

"Şimdi söz serginin sanatçısında."

Taehyung'la göz göze geldiğimde saçma bir şey yapmamak için yumruğumu sıktım.Bu gece onun için çok önemliydi,mahvetmemeliydim.

Herkes onun konuşmasını beklerken derin bir nefes aldı.Bana baktığında gülümseyip kafamı salladım.

"Konuşma yapma konusunda çok iyi değilim.Bu yüzden eğer yanlış bir şeyler söylersem özür dilerim."

Derin nefes alıp devam etti.

Train | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin