1 ay sonra
Paralel evren - Min Yoongi (Yeşil kafa)
Gözlerimi açtığımda yanımda onu görmemle gülümsedim.Beni rahatsız etmemek için yatağın kenarında uyuyordu.
Hastanede onu öptüğümden beri yaptığımız tek şey beraber uyumak.Henüz diğer aşamaya geçemedik.
Uhmm...Ben biraz utanıyorum sanırım.
Tamam tamam.Çok utanıyorum.
Uyandırmamak için yavaşça yanına yaklaştım.Bir kolumu büküp başımın altına koydum ve onu izlemeye başladım.
Birden gözlerini açtı."Beni izlemeyi bu kadar çok mu seviyorsun?"
"Numara mı yapıyordun?"
"Evet."
Kollarını açtığında ona sarıldım.Yanında küçücük kalıyordum.Ona sokulduğumda sıkıca sarıldı.
"Vurulduğunda...Bana sarılmıştın ya hani."
"Evet."
"Hulk gibiydin.O da Betty'e öyle sarılıp kurşunlardan korumuştu."
Güldü."Senin süper kahramanınım yani."
"Tabii ki."
Kafamı kaldırıp yüzüne baktım ve bir süre inceledim.Gülümsediğinde ben de gülümsedim.
"Tatile gidelim."
"Birkaç güne Jihoon'la yaptığın şarkı çıkacak.Sonra albüm için çalışmaya başlamayacak mısın?"
"Sözleşmem bitti."
"Yenilenece-"
"Yenilemeyeceğim."
"Ne?"
"Bugün küçük bir basın toplantısı yapacağız.Orada söyleyecektik."
Kaşlarını çattı."Bundan neden şimdi haberim oluyor?"
"Söylemeyi unutmuşum."
Saate baktım."Hadi hazırlanıp çıkalım."
Dudaklarına kısa bir öpücük kondurup kalktım ve banyoya girdim.Hızlı bir duştan sonra çıkıp giyinme odasına yöneldim.
Siyah tişörtümü ve yırtık siyah kot pantolonumu giydim.Üzerime de siyah deri ceketimi geçirip odadan çıktım.
Karşı odadan çıkan Rowoon'la göz göze geldim.
Siyah saçlarını yandan ayırmıştı.Siyah takımını beyaz gömleği ve siyah kravatıyla tamamlamıştı.Yine çok yakışıklıydı.
"Olmamış mı?"
Sinirle güldüm."Olmuş."
Söylenerek merdivenlere yöneldim.
"Herkes yine sana bakacak.Her dışarı çıktığımızda "Min Yoongi'nin aşırı yakışıklı koruması" diye haber oluyorsun.Bıktım artık."
Basamaklardan inerken benden hızlı inip birkaç basamak aşağıda durdu.Boylarımız artık eşitti.
Ellerimi tuttu ve kulağıma yaklaştı."Herkesin baktığına sen sahipsin ama."
Gülümsememe engel olamadım.Yanağıma küçük bir öpücük kondurdu.
"Hadi gidelim."
Elini uzattığında tuttum ve hızlı adımlarla yürüyüp evden çıktık.Arabaya bindiğimizde benimle beraber arkaya oturdu.Şoför hemen arabayı çalıştırdı ve basın toplantısının yapılacağı yere geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train | Sope
FanfictionKomiser Min Yoongi ve ortağı Jung Hoseok ekibiyle beraber bir seri katili aramaya başlar.Bu serüven hiç bilmedikleri dünyada tekrar karşılaşmalarını sağlar.