Kayıp

1.3K 149 653
                                    

Telefonu kapattığında donakaldım.Pink meraklı gözlerle bana bakıyordu.

Ona ne diyeceğim ki?

"Hayır..."

Telefonu yavaşça kulağımdan indirdim.Vücudum titrerken Pink kolumdan tuttu.

"Komiser ne oldu?"

Donuk bakışlarımı yüzünden çekemiyordum.

"Hyunjin ne dedi?"

Telefonu açan o değildi.

"Neler oluyor?"

Avustralyalı uykulu gözleriyle girdi içeri."Sesiniz yukarı kadar geliyor."

Boş bakışlarımı ona çevirdim."Özür dilerim."

"Ne?"

Avustralyalı karşımda durup kaşlarını çattı.

"O beni aradı ama ben..."Ayağa kalktım."Özür dilerim..."

Pink sinirle kalkıp yakamı tuttu."Sen ne diyorsun?!"

Avustralyalı olanları anlamaya çalışıyordu."Pink neler oluyor?"

"Hyunjin gece haberleşme ağına "takip ediliyorum,yardım et" yazmış ama sabah geldi!Komiser gece aradığını söylüyor!"

"Açmadım."

"Ne?"

Pink sinirli bakışlarını bana çevirdi."Az önce telefonu açan kimdi?Hyunjin'e bir şey mi oldu?"

Hoseok da sesleri duyup odadan çıktı.Karışmış saçlarıyla içeri girdiğinde koşarak yanımıza geldi.Pink'in yakamdaki ellerini tuttu.

"Ne yapıyorsun?Bırak!"

"Sen karışma!"Bana döndü."Telefondaki kimdi?Söyle komiser!"

"Katil..."

"Ne dedi?"

Hoseok'a baktım."O gece Hyunjin ölmüş.Yugyeom aradı,raylarda bir ceset daha bulunmuş.Bu sefer genç ve erkek..."

"1 dakika..."Avustralyalı da yanımıza yaklaştı."Her şeyi açık açık söyle."

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes almaya çalıştım."O gece evime giren diğer dünyadaki Hyunjin ölmüş.Katil telefonda onların Hyunjin'ine karşılık bizim Hyunjin'in öldüğünü söyledi."

"Yani" dedi Avustralyalı dolu gözleriyle."Raylardaki ceset..."

"Hyunjin'in..."

Pink elini yakamdan indirince Hoseok da ellerini çekti.Avustralyalı gözyaşlarını silerken Pink tekrar bana döndü.

"Neden telefonunu açmadın?"

"Ben sandım ki önemli değ-"

Yüzüme yediğim yumrukla sendeledim.Ne olduğunu anlamaya çalışırken ikinci yumruğu da yedim.

Hiçbir karşılık vermedim zaten veremezdim.

Hoseok onu itip bir yumruk attı.Avustralyalı Pink'i kolundan tuttu.

"Ne yapıyorsun sen?"

Ben de Hoseok'u tuttum."Sen karışma."

"Sana vurdu farkında mısın?"

Elini ağrıyan yere koydu.Gözleri endişeli bakıyordu.Gözümdeki sızıyı dokunduğu an unutmuştum.

Gözlerine bakmanın verdiği dalgınlıktan çıkıp elini yüzümden indirdim.

"Hak ettim."

Pink'in önünde durdu."Suçlu benim,bana vur."

Kolundan tuttum."Hoseok-"

Train | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin