Ben ve kendim

1.3K 166 451
                                    

Yeşil kafa tam önümde durup bana baktı.Ben de onu incelemeye devam ettim.Aynaya bakıyor gibiydim.

Saç rengini beğendim ama döküntü tarzını hiç sevmedim.Benim üzerimde siyah eşofman takımı vardı.Onda ise kırmızı sweat,beyaz bol pantolon ve uzay mekiği gibi kocaman ayakkabılar.

Birden bana tokat attı.Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemezken ikinci tokadı yedim.

"Ne yapıyorsun lan sen?"

Ben de ona tokat attığımda elini yüzüne götürüp güldü.

"Oha,gerçeksin."

Yanağını ovdu."Off acıdı."

Baştan aşağı süzdüm.Herif gerçekten ben.

"Hayal dünyama nasıl girdin ya da rüya mı desem?Her ne haltsa işte."

Güldü."Ayı gibi içen benim kafasını sen mi yaşıyorsun?"

İki eliyle yüzümü tuttu."Benim ikizim yok.Bu durumda gerçekten sen bensin.Nasıl ya?"

Ellerini yüzümden indirdim."Hayal dünyamdan çık.Zaten kendim yetiyorum ikinci bir beni kaldıramam."

"Hayal dünyası mı?"

Kıkırdadı."Oğlum her şey gerçek.Birbirimizi tokatladık ve canım acıdı."

"Canımın ne kadar fazla acıdığını tahmin bile edemezsin."

"Oyyy" dudaklarını büzüp gözlerini kıstı."Senin kalbini mi kırdılar?"

Yüzümü buruşturdum."Hayal olduğunun en büyük kanıtı şu gerizekalıca hareketlerin.Sen asla ben olamazsın."

Gözlerini devirdi.Üzerindeki sweati çıkararak merdivenlere attı.Çok sarhoştu ve yalpalıyordu,peşinden gittim.

Odaya girip kendini yatağın üzerine attı."Uyumaaakkk istiyoruuuum!"

"Tamam uyu.Neden bağırıyorsun?"

Yatakta doğruldu."Bağırmaaakkk istiyoruuummm!"

Kapıya yaslanıp kollarımı bağladım ve yeşil kafanın hareketlerini izlemeye başladım.Kendi kendine gülüp bir şeyler mırıldanıyordu.Yatakta doğruldu ve bana baktı.

"Oha gerçekten ben."

Gülerek geri yattı.Dertlerim yetmiyormuş gibi bir de bu aptal çıktı.Neden kendimin gerizekalı bir versiyonunu hayal ettim ki?

Sızdığında kapıyı kapatıp çıktım.Merdivenlerden indiğimde kapıda Rowoon'u gördüm.

"Efendim iyi misiniz?"

Endişeli gözlerle beni tutup süzdü.

"Eve biri girdi.Kimdi o?"

Eğer yeşil kafayı gördüyse onun da kafası karışacak.

"Bendim.Bahçeye hava almaya çıktım."

Kıyafetlerime baktı."Beyaz pantolon ve kırmızı sweati vardı."

Gecenin karanlığında nasıl gördün ulan?

Baştan aşağı inceledi beni.Gözleri endişeliydi.Yeşil kafanın merdivenin başına attığı sweati gösterdim.

"Eve girer girmez çıkardım sonra yukarı çıkıp üzerimi değiştirdim.Sorgu bitti mi?"

"Efendim üzgünüm."

Kollarını üzerimden indirdi."Malum,en son bir sasaenginiz eve girip sizi kaçırmaya çalışmıştı.Yine öyle bir şey diye korktum."

Çok şaşırsam da belli etmedim."İyiyim Rowoon merak etme."

Train | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin