İyileşmek

843 122 157
                                    

Yugyeom

Gözlerimi açtığımda yanımda Ryujin'i göremedim.Yavaşça yataktan kalkıp saçlarımı karıştırarak banyoya yöneldim.

Mutfaktan gelen sesleri ve kokuları duyduğumda gülümsedim.Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa geçtim.

Kahvaltı hazırlıyordu.Yukarı dolaptaki tabağa uzandığında tişörtü yukarı kalktı.Belindeki ameliyat izini gördüğümde yine kaşlarım çatıldı.

Ona doğru yürüdüm ve uzanamadığı tabağı aldım.Kollarımı beline sarıp boynuna öpücük kondurdum.

"Günaydın."

Ellerimi tuttu."Günaydın."

Tişörtünün altına elimi uzatıp ameliyat yerini okşadım."Hala beni kandırdığına inanamıyorum."

"Seni kandırmadım.Sadece sana böbrek veren kişinin ben olduğumu söylememelerini istedim."

"Bu zaten beni kandırmak oluyor."

Gülerek bıçağı eline aldı ve sebzeleri doğramaya başladı.

"Ayrıldığımızda böbreğini vermem ona göre.O artık benim."

Sebzeleri kesmeyi bıraktı ve kollarımın içinde döndü.Bıçağı kaldırıp ucunu göğsüme bastırdı.

"Benden ayrılmayı düşünüyorsun yani?"

Ellerimi havaya kaldırdım."Bebeğim,sadece şaka."

Gülümseyip bıçağı indirdi ve sebzelere dönüp doğramaya devam etti.Yanında durdum.

"Yardım edilecek bir şey var mı?"

"Yok canım.Sen sadece otur ve beni izle."

"Zaten başka yere bakmam mümkün değil."

Yüzünü aşağı indirip gülümsedi.Baş parmağım ve işaret parmağımla yüzünü kaldırdım.

"Az önce bana bıçak çektin ama şimdi utanıyorsun.Seni yemek istiyorum."

"Yugyeom-"

"Şşşş..."

Ona yaklaşıp dudaklarına öpücük kondurdum.Ellerimi beline sardığımda beni durdurdu.

"İşe gideceğiz.Akşam annenler şehir dışından gelecek.İşten gelip daha yemek yapacağım.Hemen kahvaltı yapıp çıkalım."

Burukça gülümsedim."İş mi kaldı?Bizim ekip dağıldı farkında mısın?"

"Sevgilim..."

Sandalyeye oturduğumda gözlerim doldu."Hoseok hyung öldü,Yoongi hyung aylardır ortalıkta yok,Jungkook o yok diye gelmiyor,Müdür Kim emekliliğini isteyip gitti.Bize ne oldu böyle?"

Sandalyeyi çekip karşıma oturdu ve elimi tuttu.

"Yakında her şeyin düzeleceğini biliyorum.Daha fazla üzülme lütfen.Yeni iyileştin bak,her şey yoluna girmeye başlıyor."

Kafamı sallayıp gözlerimi sildim.

"O zaman şöyle yapalım.Sen bugün Jungkook ve Hyunjin'le buluşup kafanı dağıt.Ben de işe gideyim akşam evde görüşürüz olur mu?"

"Olur."

Gülümsediğinde gülümsedim.Kalkıp saçlarımı öptü ve tezgaha döndü.Hızlı bir şekilde kahvaltıyı hazırladı ve yedik.O hazırlanmaya başladığında ben de her şeyi topladım.

Evden çıkarken durdu ve gözümün altındaki beni öptü.

Gülümseyip onu uğurladım.Hızlı bir duş aldım.Aynadan kendime bakarken gerçekten iyi göründüğümün farkına vardım.Göz altlarım artık mor değildi ve kaybettiğim kiloları almaya başlamıştım.

Train | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin