Aile

864 121 206
                                    

Kihyun

Koltuğumda geriye yaslandım.Önümdeki dosyayı incelerken kravatımı gevşetip düğmemi açtım.Bu olayı 1 aydır çözemiyorum çok fazla açık uç var.İfadeleri tekrar okuyup kaşlarımı çattım.

Dosyayı fırlatıp güldüm.Sikik Yoongi olsaydı hemen çözerdi.

Şerefsiz herif.Bulduğum an yüzüne yumruğumu geçireceğim.

Saate baktım 5 olmak üzereydi.Koltuktan kalkıp telefonumu ve çantamı alıp odamdan çıktım.Koridorda yürürken gördüğüm kişiyle kravatımı düzelttim.

"İyi akşamlar Kihyun."

"İyi akşamlar başsavcım."

"Bu son dava...Hala bir kanıt yok mu?"

"Maalesef yok ama çözeceğim az kaldı."

"Sana güveniyorum."

"Teşekkür ederim."

"Sanırım eve gidiyorsun.Yarın görüşürüz."

"Görüşürüz başsavcım."

Adliyeden çıkıp arabama yöneldim.Binip çantamı yan koltuğa koydum ve saçlarımı karıştırdım.Telefonumu çıkarıp Soyeon'u aradım.

"Hayatım ben adliyeden çıktım."

"Ben de şimdi kriminalden çıkıyorum."

"Eve gidip üzerimi değiştireceğim.Seni kaçta almaya geleyim?"

"Ben gelirim.Orada buluşuruz olur mu?"

"Peki.Olur."

"Görüşürüz."

"Seni seviyorum."

"Seni seviyorum."

Hemen arabayı çalıştırıp sürmeye başladım.Eve geldiğimde bahçeye arabamı park edip çantamı aldım ve indim.

Anahtarı cebimden çıkarıp kapıyı açtım ve içeri girdim.Işıkları yakıp direkt odama ilerledim.Banyoya girip hızlı bir duş aldım ve giyinme dolabımın önünde durdum.

Siyah takımımı ve siyah gömleğimi aldım.Bu akşam çok şık olmalıyım.

Üzerimi giyip aynanın karşısına geçtim.Saçlarıma şekil verip parfümümü sıktım.İyi görünüyorum.

Derin bir nefes aldım ve evden çıktım.Arabaya binip çalıştırdım.Yolda durdum,önceden hazırlattığım çiçeği alıp devam ettim.

Yer ayırttığım şık mekana geldiğimde arabamı valeye bıraktım.Çiçeğimle beraber içeri yürüdüm ve bizim için hazırlanan masaya oturdum.

Çiçeği masaya koyup saate baktım.Soyeon biraz gecikmişti.Garson masaya yaklaşırken gülümseyerek baktım.

"İyi akşamlar efendim.Hoşgeldiniz."

"İyi akşamlar."

"Bir şey içmek ister misiniz?"

Menüye bakıp tekrar ona döndüm.

"Önden bir kırmızı şarap alabilir miyim?Yemek siparişlerini beklediğim kişi geldiğinde vereceğiz."

"Tabii.Hemen getiriyorum."

Arkama yaslanıp beklemeye başladım.Ara sıra kapıya bakıp gelip gelmediğini kontrol ediyordum.Garson gelip şarabı doldurduğunda sakinleşmek için içmeye başladım.

Yarım saat geçti.Şimdiye kadar gelmesi lazımdı.Telefonumu çıkarıp aradım.Çalıyor ama açmıyor.Gerilmeye başladığım sırada açtı.

"Soyeon neredesin?"

Train | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin