Oyun

2.4K 252 977
                                    

2. zarfı da açtım.Bu Hoseok'un el yazısıydı.

Yoongi

Bu mektubu bulursan bir şey yapmayacağına dair bana söz vermeni istiyorum.

O çok tehlikeli biri.Eğer sana zarar verirse...Ben yapamam,yaşayamam.Her şeyi sizin için,senin için yapıyorum.

Onun bütün suçlarını üstleneceğim.Benden nefret etme.Beni sevmekten vazgeçme.

Seni seviyorum...

Hoseok

Jungkook'la göz göze geldik."Hoseok katil değil."

Heyecanla ayağa kalktım."Jungkook o katil değil.Seni vurmadı,o kadınları öldürmedi."

O da heyecanla kalktı ayağa."Bizi korumak için yapmış."

Jungkook'a sarıldım."Senin sayende bulduk.Müthişsin Jungkook."

İlk başta şaşırsa da sarılmama karşılık verdi.

"Mahkemeye 1 hafta var.Yarın sabah bunları savcıya sunacağım.İşimize yarayacaklar."

Sarılmayı bitirip kanepeye oturdum."Ama bunlar Hoseok'u içerden çıkarmaya yetmez.Katilin tehditlerini kendisinin yazdığını söyleyebilirler yani kendi kendini tehdit etmiş gibi."

Jungkook da yanıma oturdu.

"O adamı tekrar ortaya çıkartmalıyız.Hoseok hyunga tüm suçlarını üstlendirdiğine göre bir daha cinayet işlemeyecek olmalı.Onu nasıl bulacağız?"

Saate baktığımda 00:50 olduğunu gördüm.Planım istasyona gidip onunla konuşmaktı.

Bir katil her zaman olay yerine gelir.

Ayağa kalkıp kolundan tuttum."Evine git ve dinlen Jungkook.Tamamen iyileşmedin.Yarın savcılığa beraber gideriz tamam mı?"

"Hyung" ayağa kalktı."Hastasın.Neden ilaçlarını içmedin?Bu gece kalıp sana bakmamı ister misin?"

"Çocuk muyum ben?"

Kapıya kadar götürdüm."İçeceğim tamam mı?Sabah seni ararım.Şimdi uyuyacağım.İyi geceler."

Kapıyı kapattığımda ayak seslerini dinledim.Sesler yavaş yavaş uzaklaşınca ışıkları kapatıp pencereye doğru yürüdüm.Perdenin arasından Jungkook'u izledim.Arabaya bindi.Bir süre bekledikten sonra arabasını çalıştırıp gitti.

Hemen odama koşup üzerimi değiştirdim.Silahımı belime yerleştirdim.Salona dönüp telefonumu aldım.

Annemle babam defalarca aramışlar.Ses tonumdan bile bir şeyler sakladığımı anlarlar.İkisini de mesajlarla geçiştirdim.

Ne olur ne olmaz diye bıçağımı ayak bileğime yerleştirdim.Evden çıkarken siyah şapkamı taktım.

Arabama biner binmez istasyona doğru yola koyuldum.Saate baktım.01:00.Katil bu saatlerde orada bir yerde olabilir.

Jungkook'un dediği gibi suçları Hoseok'a üstlendirdiğine göre artık cinayet işlemeyecek demektir.Ya istasyona hiç gelmezse?Ya onu bulamazsam?

Bunları düşünürken istasyona geldiğimi fark ettim.Arabayı biraz ileriye park edip indim.Etrafa bakınarak silahımı yokladım.Arabayı kilitledikten sonra girişe yöneldim.

Silahı elime alıp etrafı kolaçan ederek içeri girdim.Bekleme salonlarını hızla geçerek raylara doğru yöneldim.Kolonlara geldiğimde silahımı daha sıkı kavrayarak ilerlemeye devam ettim.

Cesetleri bu saatlerde atmıştı.Belki yine buradadır,belki onu bulmamı bekliyordur.Raylara indim.Yavaş adımlarla yürümeye devam ettim.Hiçbir iz yok,hiçbir ses yok.

Train | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin