Jung Hoseok

2.6K 263 822
                                    

Kahvaltımı yaptıktan sonra ilacımı içtim.Aklım masanın üzerine koyduğum kağıttaydı.

Not bilgisayardan yazılmıştı.Öyle olmasaydı yazı karşılaştırması yapabilirdik.Katil her şeyi düşünüyordu.

Bu pisliği bu gece yakalamalıyım.Öldürdüğü 3 kadının ve vurduğu Jungkook'un hesabını sormalıyım.

Dalgın düşüncelerden telefonun zil sesiyle çıktım.Arayan Hoseok'tu.Hemen açtım.

"Nereye gittin Hoseok?"

"Yoongi" dedi ve biraz duraksadı."Hastanedeyim.Jungkook'u tekrar ameliyata aldılar."

"Ne?"Ayağa kalktım."Hemen geliyorum."

Üzerime kahverengi kazağımı ve siyah pantolonumu giyip telefonumu aldım.Hızlıca evden çıkıp arabama bindim.

Hastaneye vardığımda korkarak girdim içeri.Asansöre bindiğimde elimle saçlarımı geriye attım.Kata geldiğimde hemen çıkıp bizimkileri aramaya başladım.Koridorun başından onları gördüm.

Taehyung dünkü gibi perişandı.Hala üzerinde pijamaları vardı.Gözleri kırmızı,rengi bembeyazdı.Hoseok ve Yugyeom iki yanına oturmuş ona destek oluyordu.Yürümeye başladığımda hepsi bana döndü.Hızlı adımlarla yanlarına geldiğimde hepsi ayağa kalktı.

"Ne oldu?"dedim Taehyung'a bakarak.

"Komiserim..."

Ağlayarak bana sarıldı."Jungkook'un kalbi durdu."

Hareket edemedim ve ne diyeceğimi bilemedim.Sadece sırtını sıvazladım.Biraz öyle durduktan sonra ayrıldı ve gözlerini sildi.

Yugyeom Taehyung'un omzuna elini koydu."Kesin bir şey yok Taehyung..."

Sessizce sandalyeye oturdular.Hoseok'a kafamla "gel" işareti yaptım.

Peşimden geldiğinde sağa dönüp koridorun en sonuna doğru yürüdüm.Tenha,kimsenin olmadığı bir yerdi.

"Emniyete gittin mi hiç?"

"Buraya gelmeden oraya uğradım.Soyeon hala çalışıyordu.Öğleden sonra sonuçların çıkacağını söyledi."

"Jungkook ne zaman ameliyata alındı?"

"Seni aradığımda.Öncesinde iyiydi birden oldu.Apar topar ameliyata aldılar."

Sadece kafamı salladım.Etrafa bakındıktan sonra yavaşça bana baktı.Bir şey diyecek gibi oldu sonra vazgeçti.

"Neden evden erken çıktın?"

"Uyku tutmadı." 

Ellerini montunun cebine soktu.

"Anladım."

Yürümeye başladığımda peşimden geldi.Taehyung'un yanına oturduğumda Hoseok da karşıma oturdu.Birkaç saat bekledikten sonra doktor çıktı içerden.Hepimiz yanına yürüdük.Gülümsüyordu.

"Kalbini tekrar çalıştırmayı başardık ve hayati tehlikeyi atlattı.Her şey kontrol altında."

Taehyung bu sefer sevinç gözyaşları akıttı.Yugyeom'la sarıldılar.Hoseok'a baktığımda gülümseyerek bana baktığını gördüm.

Sarılmak için hamle yaptığımda benden önce davranıp sarıldı.Gülümseyerek karşılık verdim.Jungkook iyi olacak,bizimle kalacak.

Ameliyathaneden çıkardıklarında tekrar yoğun bakıma aldılar.Kendine geldiği zaman normal odaya alacaklarını söylediler.

Şimdi yapacağımız tek bir şey vardı.Katili yakalamak.

"Yugyeom sen burada bekle."

Taehyung'a döndüm."Sen eve git güzelce dinlen,duş falan al öyle gel."

Train | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin