Son oyun

1.1K 131 511
                                    

Müdür Kim bakışlarını kaçırdığında dişlerimi sıktım.

"Dün gece bir kadın daha öldü.Geceleri nasıl uyuyorsunuz merak ediyorum."

"Tamam."

Bakışlarını bana çevirdi."Her şeyi anlatacağım..."

Jungkook'la birbirimize baktık.Arkasına yaslandığında Jungkook silahıyla biraz uzaklaştı.

"Bunu bildiğini biliyorum.Gençliğimin bir döneminde hayat kadınıydım.Kimsem yoktu ve beni bir oyuna düşürüp bu işe bulaştırdılar."

Bakışlarımı önüme çevirdiğimde devam etti.

"Hep dikkat ederdim ama oldu işte.Hamile kaldım.Lee Hyojong çok zengin ve kibar bir adamdı.Beni oradan kurtardı.Bana bir ev alıp yeni bir yaşam sundu ama..."

Yutkundu.

"Bir hayat kadınıyla evlenemeyeceğini söyledi.Çocuğumu doğurduktan sonra bana 2 seçenek sundu.Ya yeni ve temiz bir gelecek için bana yardım edip çocuğuma sahip çıkacaktı ya da çocuğumla beraber tekrar o yere dönecektim.Tabii ki ikinci seçeneği seçemezdim.Orada gördüğüm muameleler-"

Ağlamaya başladığında Jungkook silahını indirip duvara yaslandı.

"Mecburen ilk seçeneği kabul ettim.Liseden mezun olmuştum zaten.Polislik sınavları için çok çalıştım.Hyojong her şeyde bana yardım etti ve kazandım.Kirli geçmişimi de her yerden temizledi.Oğlumun o olduğunu biliyordum sadece yaklaşmaya korkuyordum.Kaza olmadan kısa bir süre önce bana siyah bir kutu ve not geldi.Kim olduğunu anlayamadım.Sen Hoseok'un evinde siyah kutu bulduğunu söyleyince bu işle bağlantılı olduğunu anladım."

Gözyaşlarını silip devam etti.

"Sizi izlerken yanınızda beni görmüş.Bir gece buluşmaya çağırdı.Ona yardım etmemi yoksa her şeyin karışacağını söyledi.İnanmadım ve yardım etmedim.Sonra olanları biliyorsun.Onun arabasına çarptılar.Arabayı kullanan kişi ben gibi gözüküyorum ama yemin ederim ben değilim.Neden kendi oğluma çarpayım ki?Bir de onun arabalarını çalıp yapmışlar."

"Hoseok'a da onun arabasıyla çarpmaya çalışmışlardı.Beni almaya gelen minibüs de onundu."

"Evet,öyleydi."

Bir süre durdu."Eğer konuşursam bu sefer oğlumu öldürmekle tehdit ettiler.Şu anda en azından nefes alıyor ve uyanma ihtimali az da olsa var.Elimden bu şansı da almalarına izin veremedim,özür dilerim."

Tekrar ağlamaya başladı.

"Bir gece tekrar buluştuğumuzda nasıl aynı dnaya sahip iki kişi olduğunu sordum.Bana olanları anlattığında inanmadım ve beni trene bindirdi.Sonra-"

"Paralel evrene geçtin."

Bakışlarını bana çevirdi.

"Sen biliyor muydun?"

"Müdür Kim"gözlerine baktım."Ben o dünyada günlerimi geçirdim ve artık her şeyi çözmeye başladım."

Kapı tıklatıldığında hepimiz oraya çevirdik bakışlarımızı.

"Gir!"

Gelen kişi Hyunjin'di.Kapıyı kapatıp yanıma ilerledi.

"Komiserim katili hatırlıyorum."

"Ben de şimdi onu çözmüştüm Hyunjin.Yine de teşekkür ederim."

"Kim?" dedi Jungkook."Artık söyleseniz."

"Jungkook hala anlamadın mı?Katil diğer dünyadaki Lee Joon Gi.Hyunjin'in yere yazdığı harfleri şimdi anladım.L,J ve G."

Hyunjin kafasını salladığında Jungkook'un şaşkın bakışları arasında devam ettim.

Train | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin