Kutu

2K 194 754
                                    

Telefonu komodine koyup küfür ettim.

"Orospu çocuğu!"

Hoseok mırıldandığında tekrar yatıp yanımdaki güzelliği izlemeye başladım.Yüz üstü yatıyordu.Bir eli belimde diğeri yastığın altındaydı.Yüzünün yastığa uyguladığı baskıyla dudakları öne doğru büzülmüştü.

Gülümseyerek dudaklarını baş ve işaret parmağımla kıstırdım.Kalp şeklindeki dudakları çok güzel ve dolgundu.Yanakları hala hafif kırmızı ve saçları terden alnına yapışmıştı.Saçlarını işaret parmağımla ayırdım.

O kadar güzel uyuyordu ki tıpkı bir melek gibiydi.

Daha fazla dayanamayıp yaklaştım.Öptüğümde dudaklarını yalayıp uyumaya devam etti.Elimi yüzüne koydum.O çok güzel,o kusursuz,o benim sevgilim...

Her anımı,her dakikamı onunla geçirmek istiyorum.Her gece onunla uyumak,her sabaha onun güzel yüzüyle uyanmak istiyorum.Onun burada olduğunu bilerek eve gelmek,onunla bu evde yaşamak istiyorum.

Sanırım onunla evlenmek istiyorum.

Evet,evet.Ona evlenme teklifi etmeliyim.Daha fazla vakit kaybetmemeliyiz.Bana kalsa resmiyete gerek yok ama Hoseok böyle konuları biraz kafaya takacak gibi duruyordu.

Gözlerini yavaşça açtığında gülümseyip burnunu öptüm.

"Günaydın sevgilim."

Kısık gözleriyle gülümsedi."Günaydın sevgilim."

Kalkmak için yeltendiğinde ağrısı olduğunu anladım.Tutup kendime çektiğimde tamamen üzerime düştü.Çıplak bedeni üzerimdeydi.

Dudaklarımı yalayıp tam önümde duran sarkık dudaklarını öpmeye başladım.Ellerini kafamın iki yanından yastığa koyarak karşılık verdi.Gülümseyip geri çekildiğimde o da gülümseyerek bakıyordu.

Komodinin çekmesini açıp kremi çıkarttım.İki parmağıma sıktıktan sonra ellerimi kalçalarına indirdim.Yüzümün önündeki yüzünü boynuma gömdü.

Kalçalarını ayırdıktan sonra yavaşça parmağımla yokladım.Deliğini bulduğum an kremi sürdüm.Değdiği anda boynumda boğukça inledi.

"Çok mu acıyor?"

Kafasını iki yana salladı."Hayır."

Kremi iyice sürdüğüme emin olduktan sonra yavaşça yanıma sırt üstü yatırdım.

"Sonuncusunu yapmamalıydık."

"Boşversene çok iyiydi."

"Beraber duş alalım mı?"

Dudaklarını büzüp gözlerini yukarı çevirdi."Uhmmm bir düşüneyim."

Gözlerimi kısarak dilimi yanağıma dayadım.Cevabını beklerken dudağını ısrarak baktı.

"Şu an çok seksisin sanırım kabul edeceğim."

Kalkmaya çalıştığında doğrulup kucağıma aldım.Kollarını boynuma sararak kulağıma yaklaştı.

"Çok güçlüsün Yoongi shii."

Banyoya doğru yürürken kıkırdadı."Neden konuşmuyorsun?"

Banyoya girdiğimizde duşa kabini açıp onu kucağımdan indirdim.Sırtını duvara yaslayıp ellerimi iki yanına koydum.Bakışlarımı dudaklarına indirdim.

"O kelime...Beni harekete geçiriyor."

Kulağıma yaklaştı."Hangi kelime?"

Yutkundum."Benimle oynama."

Train | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin