Elimde bir patlama hissettiğimde gözlerimi açtım.Jungkook silahını bana doğrultmuş öylece duruyordu.Elimdeki şişe patlamış paramparça olmuştu.
Kihyun koşarak yanıma geldi ve güçsüzleşen bacaklarımla yere düşecekken beni tuttu.
"Yoongi bana bak."
Donmuş gözlerimi ona çevirdim.
"İyi misin?"
Jungkook'a döndü."Ya onu vursaydın?"
"V-vurmadım ama değil mi?"
Yugyeom da koşarak geldi ve yanıma oturdu."Hyung."
Elini direkt boynuma götürdü."Kanıyor."
Gözyaşlarım istemsiz düşmeye başladığında Taehyung ve Jungkook da gelip yere oturdular.Gece rayların üzerinde oturan 5 kişi...
"Benim canım acıyor,çok acıyor."
Kihyun elini omzuma koydu."Biliyoruz."
Kihyun'a döndüm."Cinayetleri öğrendiğin gün merkeze gelmiştin.Bana "bir gün birisi senin yüzünden ölecek ve sen ölene kadar vicdan azabıyla yaşayacaksın" demiştin.Hatırlıyor musun?"
Dolu gözleriyle baktığında devam ettim.
"Bu azap ölene kadar beni bırakmayacak."
Gözlerini sildi."Yoongi ben-"
"Hayır,haklıydın.Onsuz nasıl devam edeceğim ben?Nasıl yaşayacağım?"
"Biz hep yanında olacağız."
"Hyung" Yugyeom elini dizime koydu."Bizim de canımız acıyor.Hoseok hyung bizim için de çok değerliydi."
Gözyaşlarım hiç durmadan akıyordu."Onu her gece rüyamda görüyorum.Bana bakıyor,beni sevdiğini söylüyor,gözlerinin içi gülüyor."
Gülümsediğimde hepsi burukça gülümsedi."O bunu hak etmedi.O bu dünyadaki en güzel şeydi,bunu hak etmedi."
Kihyun omuzlarımdan tutup beni kendine çevirdi."Yoongi."
Gözlerimi dolu gözlerine çevirdim.Onu ilk defa böyle görüyorum.
"O pisliği yakalayacağız sana söz veriyorum.Öncelikle iyi olman-"
Konuşmaya çalışacakken beni durdurdu."Sakın ben iyiyim saçmalıklarına girme.İyi olan biri defalarca kez kendini öldürmeye çalışmaz.Onu yakalamak için sana ihtiyacımız var anlıyorsun değil mi?"
Kafamı salladım."Tamam.İyi olacağım."
Ayağa kalktığımda hepsi kalktı."Hastaneye gideceğim."
"Hyung."
Jungkook dolu gözleriyle bana sarıldığında hemen karşılık verdim.
"Özür dilerim Jungkook.Sana öyle davranmak istemezdim."
"Biliyorum,bilerek yapmadın."
Taehyung,Yugyeom derken en sonunda Kihyun da dayanamayıp sarıldı.Bir süre öyle kaldıktan sonra dolu gözlerle ayrıldık hepimiz.
Kihyun kolumdan tuttu."Bu gece bende kalıyorsun riske atamam."
Jungkook'a döndü."Jungkook sen de sabah benim evime gel.Hastaneye beraber götürürüz tamam mı?"
"Tamam hyung."
Yugyeom bana döndü."Sabah ben de geleceğim."
"Gerek yok Yugyeom."
"Var."
Taehyung gözlerini sildi."Ben de geleceğim."
"Tamam.Sabah görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train | Sope
FanfictionKomiser Min Yoongi ve ortağı Jung Hoseok ekibiyle beraber bir seri katili aramaya başlar.Bu serüven hiç bilmedikleri dünyada tekrar karşılaşmalarını sağlar.