Hoseok
Adamın kollarından kurtulmaya çalışsam da karnımdaki acı buna engel oldu.
Elim Min Yoongi'nin elinden kayarken içimde fırtınalar koptu.Gözlerindeki çaresizlikle bana bakarken bir yandan bacağını kurtarmaya çalışıyordu.
Son kez ona baktım.
"Hoseok!Seni kurtaracağım!"
Adam beni arabaya attığında camdan ona baktım.Kafası kanıyordu.Çok kanıyordu.
Karnımdaki elimi kaldırıp cama koydum.
"Min Yoongi..."
Araba çalıştığında güçsüz hissetmeye başladım.Ağaçlı alandan çıkıp yola girdiğimizde arkadan ona saldırmaya yeltendim ama buna gücüm yoktu.
Yarı açık gözlerimle yola bakmaya başladım.Bir süre sonra istasyona gittiğimizi anladım.
Kafamı vurmanın verdiği şiddetli ağrıyla başım dönüyordu.İstasyona geldiğimizde adam arabayı park edip kapımı açtı.
Bana yaklaştığında kollarını ittim ama beni kucaklamasını engelleyemedim.Beni kucağına alıp istasyona girdiğinde bu kaslı bedeni ve hareketlerini garipseyemedim.
Yüzünde maske vardı ve şapka takmıştı.Loş ışıkta yüzünü göremiyordum ama kesinlikle tanıdığım biriydi.
Raylara doğru ilerledi.Tren buradaydı.Bindiğimizde beni ilk vagondaki koltuklara bıraktı.Kafamı kaldırıp baktığımda katilin de burada olduğunu gördüm.Konuşmalarını dinlemeye başladım.
"Onu nasıl aldın?"
"Min Yoongi'nin arabasını takip ettim.Ufak bir çarpma planlamıştım ama kendisi bana çarpmamak için daha büyüğünü yaptı."
Katil kaslı adamı yakasından tuttu."Sen ne saçmalıyorsun?Ona bir şey oldu mu?"
"Kafasının kanadığını gördüm bir de bacağı sıkışmıştı."
"Bir daha ona zarar verecek bir şey yaparsan seni kendi ellerimle öldürürüm!Duydun mu beni?"
Kaslı adam gülerek yakasındaki elleri indirdi."Gerçekten onu önemsiyorsun.Ciddi değilsin sanıyordum."
"Kes sesini!"
"Her neyse.Avustralyalı'yla burada kalıp kalan şeyleri halledeceğiz."
"Ona Min Yoongi'yi vurmanın cezasını keseceğimi söyle."
"Seni oradan çıkarmak için başka bir şansımız varmış gibi konuşma."
"Şimdi in.Benden haber bekleyin."
Seslerini değiştiriyorlardı.Öyle olmasa bir tahminde bulunabilirdim.Zorlukla ayağa kalkarak vagonun kapısına ulaştım.Açmaya çalıştım ama açılmadı.
2.vagona geçtim.Bunun kapısı da kilitli.Trenin bütün kapılarını kilitlemiş olmalı.Yine de ilerlemeye devam ettim.
3,4,5...Hepsi kilitliydi.
Duyduğum seslerle treni çalıştırdığını anladım.Camdan dışarı baktım,trene doğru biri koşuyordu.Görüntüsü yaklaştıkça netleşti.
Min Yoongi.
Bacağındaki yara hızlı koşmasına engel olsa da buraya geliyordu.Kafamı çevirip baktığımda katilin vagonları geçerek bana yaklaştığını gördüm.
Camı açıp ona bağırdım."Koşma!"
"Hoseok!"
Ayağının üzerine tam basamıyordu ve buna rağmen hala koşmaya çalışıyordu.Tren yavaş yavaş hızlanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train | Sope
FanfictionKomiser Min Yoongi ve ortağı Jung Hoseok ekibiyle beraber bir seri katili aramaya başlar.Bu serüven hiç bilmedikleri dünyada tekrar karşılaşmalarını sağlar.