Jungkook Hoseok'un karşısında donmuş bir şekilde ona bakıyordu.Ne bir şey söyledi ne kıpırdadı.Birkaç adım atıp yanında durdum.
"Jungkook."
Kilitlenmişti.Koluna dokundum.
"Bir şey söyle.Beni korkutuyorsun."
Gözlerini yavaşça bana çevirdi."Hoseok hyung yaşıyor..."
"Jungkook bak-"
Hoseok'a döndü."S-sen yaşıyordun ve biz aylardır boşuna mı üzüldük?"
Göğsüne yavaşça vurdu."Kaç aydır neredeydin hyung?Sen kafayı mı yedin?"
Kolundan tuttum."Vurma!"
"Yoongi hyung neler yaşadı senin haberin var mı?"
"Jungkook sus!"
"Kendini defalarca kez öldürmeye çalıştı!"
"Jungk-"
Yakasından tutup sarstı."Sana neredeydin diye sordum?!"
"O Hoseok değil!"
Bakışları bana döndü."Ne demek değil?"
"Önce onu bırak."
Ellerini yakasından indirince Hoseok sandalyeye oturdu.Yanına yaklaşıp elimi sırtına koydum.
"İyi misin?Ağrıyor mu hala?"
"İyiyim."
Jungkook oturup bizi izlemeye başladı."Sana inanamıyorum hyung ona hiç kızgın değil misin?Ayrıca sırtındaki yaralar şimdiye kadar geçmiştir."
"2 gün önce vuruldu.Sus artık."
"Ne?Tekrar mı vuruldu?"Yerinde kıpırdandı."Özür dilerim."
Yavaşça kanepeden kalktı.Bakışlarını kaçırarak Hoseok'un yanına geldi ve eğilerek ona sarıldı.Bir süre öyle durduktan sonra ağlamaya başladı.
"Seni çok özledim.Neden bizi bu kadar üzdün hyung?Neredeydin?"
Hoseok hiçbir şey yapmadan öylece durdu.Jungkook ondaki ifadesizliği fark edince kafasını kaldırıp yüzüne baktı.Hoseok ona öylece bakarken gözlerini sildi ve tekrar yerine oturdu.
"Hyung neden tepki vermiyorsun?"
Hoseok bana döndü."İki Jungkook birbirinden bu kadar mı farklı olur?"
Jungkook gözlerini kısarak baktı."İki Jungkook?"
Yanına oturdum."Neden sürekli beni takip ediyorsun?"
"Bugün garip davranıyordun.Arabanda da maskeli birini görünce başın belada sandım."
"Jungkook bak.O Hoseok değil."
"Sen iyi misin?Hoseok hyung işte."
"Evet ama bizim Hoseok değil."
"İkizi mi varmış?"
"Hayır."
"Nasıl hayır?O değilse ikizidir."
Arkama yaslandım."Neden beni takip ettin ki?"
Derin bir nefes verdim."Şimdi sana anlatacaklarımı iyi dinle tamam mı?Bir daha tekrarlamayacağım."
"Dinliyorum."
Yerimde doğrulup her şeyi anlatmaya başladım.Ben anlattıkça Jungkook'un yüzü şaşkınlıktan bir sürü şekle girdi.Her şeyi detayıyla anlatıp bitirdiğimde birden gülmeye başladı.Kısa bir süre sonra gülmekten yaşaran gözlerini sildi ve bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train | Sope
FanfictionKomiser Min Yoongi ve ortağı Jung Hoseok ekibiyle beraber bir seri katili aramaya başlar.Bu serüven hiç bilmedikleri dünyada tekrar karşılaşmalarını sağlar.