2015 Seul lisesi, son sınıf üniversite sınavı sonrası
Bu dünyada en korkunç şey istenmediğini fark edememekmiş, bunu zamanında çok acımasız bir şekilde öğrenmiştim.
Açık pencereden gelen rüzgar, saçlarımı savuruyor, tenimi okşuyordu. Elimdeki kalemle defterimin boş kısmına yaptığım karalama, beni dış dünyadan koparmış sınıftaki gürültüyü bile duymazdan gelmemi sağlamıştı.
Lisenin son haftası, üniversite sınavını bir hafta önce geride bırakmamızın ardından, sınıf serbestti. Bazıları benim gibi kendi halindeyken, diğerleri de Jungkook'un etrafında toplanmış sohbet ediyorlardı.
"Jungkook, ne yapmayı planlıyorsun? Yurt dışına mı gideceksin?"
Olduğum yerde biraz daha yayılarak kollarımı sıranın üzerine koydum ve kafamı kollarımın üzerine bıraktım.
"Yurt dışına gitmeyi şuanlık planlamıyorum, belki mezun olduktan sonra."
"Ne? Delirdin mi, fırsatın varken neden gitmiyorsun?"
Sınıftan hayret nidaları yükselirken sözlerine devam etti. "Üniversiteye giderken şirkette de çalışacağım. Benim için hazırlık olmuş olur."
"Woah Jungkook, her zaman planlısın. Keşke ben de ne yapacağımı bilsem."
Sınıfta uğultu devam ederken, nihayet çıkış zili çaldı. Kafamı kollarımın üzerinden kaldırıp defterimi ve kalemlerimi çantama koyup ayaklandım.
Dışarı çıktığımda koridordaki kalabalığın duyuru panosu önünde toplandığını gördüm.
"Hey! Sınav sonuçları açıklanmış!"
Olduğum yerde kalarak duvara yaslandım. Jungkook kalabalığın arasından geçerek panoya göz attı.
"Jungkook! Birincisin, hiç şaşırtmadın!
"İnanılmaz, tam puan resmen!"
Bir süre sonra kalabalık dağıldı ve panonun önü boşaldı. Yavaşça ilerleyerek gözlerimi listede gezdirdim. Zaten başlarda aramıyordum ismimi ama, en sonda da beklemiyordum. Çantamın kulpunu sıkarak geriye adımladım.
Bugünün sonu hiç iyi bitmeyecekti.
Okulun çıkış kapısına adımlayarak kendimi dışarı attım. Kendi arasında konuşanların arasından sessizce geçerek demir kapıyı ittirip dışarı çıktım.
Sağ taraftan gelen kahkahalara karşın kafamı çevirdiğimde Jungkook'u almaya gelen diğerlerini gördüm.
Jimin, kendi boyunu geçmiş olan Jungkook'un kafasını kolunun altına almaya çalışırken, Taehyung, Jennie, Jin ve Hoseok gülerek onları izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rhinestone | Rosekook
ФанфикÇünkü solmuş bir gül her zaman daha güzel kokar, Roseanne. AU B×G Rosekook