48.

997 80 18
                                    

*Szeretném a rész elején leszögezni, hogy én megpróbáltam ez alkalommal kicsit...pikáns lenni. Fogalmam sincs, mégis milyen jelzőt kellene a résznek adnom, szóval maradjunk annyiban, hogy én szóltam. Viszont, mivel nem tudom milyen lett, nem vállalok felelősséget xd

-----------------------------------

-Oké - állt meg anyu az ajtóban, fél kezével a kilincset fogva és szigorúan meredt ránk. - Nincs ellenemre, hogy Jungkook itt aludjon, felnőttek vagytok mind a ketten... - sóhajtotta, majd elgondolkodva nézett a fiúra. - Tulajdonképpen hány éves vagy? - ráncolta a homlokát. 

-Huszonnégy - kamuzta csípőből, mire anyu megnyugodva lehunyta a szemeit. Nagyot nyelve fontam ujjaim össze magam előtt és próbáltam olyan ártatlanul nézni anyura, amennyire csak tellett tőlem, miközben alig vártam, hogy végre elhúzzanak apával együtt jó messzire. 

-Oké, szóval felnőttek vagytok, nem tudom szabályozni mit csináltok, azonban - akadt meg és esküszöm, láttam ahogyan rendesen harcol magával, hogy kimondja ezeket a szavakat. - Szeretném, ha megfontoltak lennétek, óvatosak és...

-Úristen, csak menj - toltam ki finoman az ajtón és egy puszit nyomtam az arcára. - Semmit nem fogunk csinálni. 

Anyu még párszor visszanézett, mielőtt még végleg kiment volna, én pedig az ablakra tapadva figyeltem, ahogyan beül apu mellé a kocsiba, és elhajtanak. Most jutottak el oda, hogy megnézzék hogy halad az átépítés Min néni házában, s mivel a múltkor Yena és én már elmentünk kettesben, most ki tudtam bújni ez alól. Így Jungkook társaságában terveztem eltölteni az elkövetkezendő pár napot, amíg anyuék távol voltak. S hogy őszinte legyek, nem is bántam, mert amit mi ketten műveltünk egymással, az már igencsak a végsőkig feszítette a határainkat. Jungkook most, hogy ember volt és fizikálisan is megtapasztalta amiről eddig csak hallott, ami számára ismeretlen volt, mintha vágyakozóbb és tüzesebb lett volna, mint eddig bármikor. Minden egyes alkalommal, amikor megcsókolt, kicsit több mindent engedtem meg neki mint korábban, az igazi izgalmakat mostanra tartogattuk, amikor tudtuk ketten leszünk és azt csinálunk amit csak akarunk. Gyomrom görcsbe rándult, ha csak belegondoltam, hogy ő legalább annyira vágyik rám mint én, hogy a női szükségem legalább annyira szeretné kielégíteni, mint a sajátját. Én pedig semmire nem vágytam jobban, mint hogy végre megtegyük és elmondhassam, ez alkalommal olyan embernek adtam magam, akit tényleg, talán életemben először úgy igazán szeretek. 

-Elmentek - fordultam hátra izgatottan, szemeim azonban kitágultak ahogy Jungkook lendületből nekivágott az ajtónak, két kezemet megfogta és a fejem fölött az ajtónak szegezte, majd olyan mohón csapott le ajkaimra, hogy beleszédültem. Lehunytam szemeim, miközben viszonoztam csókját, majd fél lábamat megemeltem és combjai köré csavartam. Jungkook teljes testét hozzám nyomta, ezzel az ajtóhoz szorítva, másik keze pedig, amelyikkel nem az enyéimet fogta útnak indult a derekamon felfelé. Sóhajtva váltam el tőle, fejemet pedig hátradöntöttem, s az ajtónak támasztottam, Jungkook ajkai pedig levándoroltak az államon keresztül a nyakamra. Összeszorítottam szemeim, miközben ajkamba harapva próbáltam csendben maradni, mégiscsak a bejáratnál voltunk, de éreztem ha így folytatja előbb-utóbb hangos leszek. 

Hirtelen elengedte kezemet és combom alá nyúlt, feljebb emelve lábamat a derekához, karjaimmal pedig megkapaszkodtam nyaka körül és egy aprót ugorva már az ölében is találtam magamat. Gondolkodás nélkül indult meg velem a kanapé fele, s mosolyogva dobott le rá, teljesen rám mászva és megtámaszkodott fölöttem. 

-Nem megyünk fel? - kapkodtam a levegőt és ismét lehunytam a szemem, ahogyan megéreztem fogait a nyakamon, majd egy apró harapás után már nem tudtam visszafogni magam és egy halk nyögés hagyta el a számat. Jungkook felbátorodva csókolta végig nyakamat, én pedig keresztbe tettem lábaim dereka körül, közelebb húzva magamhoz, hogy teljesen rajtam feküdjön. 

Amit csak szeretnél (JK) ~ BefejezettWhere stories live. Discover now