Kissé megdöbbenve álltam Suho tekintetét, miközben akaratlanul is hátráltam pár lépést, Jungkook ölelésében. Nagyot nyelve szorítottam az ajtót, készen állva hogy bármikor becsapjam ha a helyzet úgy kívánja, fogalmam sem volt mégis mit akarhat. A múltkori incidens óta egy szót sem váltottam vele, egyetemen is úgy került mint a tüzet és egyébként is, az utóbbi időszakban túlságosan lefoglalt, hogy Jungkookkal legyek. Így tényleg nem tudtam, mégis mit akarhat, bár tekintete nem volt olyan barátságos, mint korábban.
-Mit szeretnél? - kérdeztem halkan, bátorságom hirtelen odébb állt, s az egyetlen nyugtató tényező abban a pillanatban a mögöttem álló Jungkook volt, aki kitartóan szorított magához, nem foglalkozva azzal, a másik srác mit gondolhat rólunk.
-Én csak... - akadt meg, és mögém pillantott, szemmel láthatóan azon gondolkodva, ki lehet az idegen akivel nyilvánvalóan szoros kapcsolatom van. - Szóval azért jöttem, hogy bocsánatot kérjek. Úgy gondolom jobban megbántottalak mint hittem, tekintve hogy azt mondtad anyádnak, illetlen módon nyúltam hozzád - közölte velem szemrehányóan, mire nekem leesett, hogy miről beszél, tényleg ráfogtam a fura magatartásom pár napja anyu előtt, aki ezek szerint nem volt rest számon kérni Suho anyján a fia viselkedését. Megráztam a fejemet és kissé bűnbánóan mosolyodtam el, magamban azon szórakozva hogy azért ez mekkora poén.
-Nem hazudtam akkorát, te magad ismerted be miért is foglalkozol velem. Ez már a te szégyened, nem az enyém - vontam vállat.
-Mindegy. Örülnék, ha több ember nem tudna róla, ez egy elég kényes és privát téma - magyarázta idegesen, és felénk mutatott. - Ki a tag?
-Nem sok közöd van hozzá, de... - kezdtem bele, mire Jungkook kinyújtotta mellettem a kezét, Suho felé tartva. Kissé furán nézett a felé nyújtott kézre, végül vonakodva de megrázta azt.
-Jungkook vagyok. Yeji barátja - mutatkozott be, én pedig ajkamba harapva próbáltam elfojtani a mosolyom, és gyomrom apró görcsbe rándult, ahogy belegondoltam, hogy tulajdonképpen barátom van. Nem is akármilyen.
-Aha. Örülök, hogy találtál valakit - mondta halkan. - Azért rendben vagyunk? Nincs harag? Tényleg nem szerettelek volna megbántani.
-Nem haragszom. Köszönöm, hogy megbeszélted velem - bólintottam mosolyogva.
-Akkor én megyek is, csak ennyit akartam. Majd valamikor találkozunk - intett, s hátat fordítva elindult a kapu felé. Már készültem volna bezárni utána az ajtót, mikor Jungkook elkapta azt és kinyitva kikiáltott felé.
-Hé! - mondta, mire Suho megfordult. - Remélem nem gond, hogy az a jó combja az enyém! Ígérem, jó kezekben lesz! - integetett szórakozottan. Suho dühösen, fújtatva száguldott ki a kapun, én pedig elképedve néztem Jungkookra, aki vihogva zárta be az ajtót. - Most miért nézel így rám? Ki nem állhatom, muszáj voltam ezt az orra alá dörgölni.
-Túl régóta vagy mellettem, egy cinikus gyökér lett belőled - csóváltam meg a fejem, de azért mosolyogva fontam karjaim a nyaka köré, teljes testtel az övének simulva. Jungkook megemelte a kezét és kisimította hajamat az arcomból, közel hajolva hozzám.
-Zsák a foltját - suttogta és lehunyt szemekkel megcsókolt. Arcom kezei közé fogta, s egy aprót döntött fejemen, hogy jobban és kényelmesebben hozzám férjen, nyelvével végigszántva alsó ajkamon.
-Mhm - sóhajtottam és elválva tőle, csillogó szemekkel néztem rá. - Miket nem tudsz te - néztem végig rajta feltűnően és elismerően.
-Attól, hogy eddig nem csináltam, nem jelenti, hogy nem tanultam ezt-azt. Mondjuk, attól még büszke lehetek, hiszen te vagy az első akihez vonzódom, és sikerült olyat szeretk....
-Aha, shh - csókoltam meg gyorsan belefojtva a szót, mielőtt még elemezni kezdi, pontosan mit is csináltunk órákkal ezelőtt. Szívem heves dobogásba kezdett, hacsak felidéztem magamban az érintéseit, csókjait magamon és gyorsan meg is próbáltam elterelni a gondolataim, mielőtt én magam teperem le újra. Nem először feküdtem le valakivel, viszont tudtam, éreztem, hogy Jungkook az igazi, hogy végre én is megtaláltam azt a személyt, akivel le tudnám élni az életet. Bár kissé elszomorított a gondolat, hogy nem tart örökké, már nemcsak én miattam szakadhatunk el egymástól, ő maga is egy törékeny és védtelen emberré vált mint én. - Hé - toltam el magamtól a mellkasánál fogva, s mielőtt még elvált volna, gyorsan egy cuppanós puszit nyomott számra. - Mit szólnál, ha amikor anyuék visszajönnek, elmennénk ketten Min néni házába? Múltkor amúgy is akartál, s most hogy látnak, hogy tudják velem vagy, nem lenne gáz egyedül mennem, mert veled vagyok. Biztos fura lesz emberként visszatérni oda, de még van időnk egymásra mielőtt kiadják a szobákat.
-Menjünk? - kulcsolta ujjait az enyémekre. - Szeretnél?
-Hát, nekem nem nagy szám, viszont tudom neked sokat jelentene. Ott találkoztunk először, ott töltötted az elmúlt éveket, nem örülnél egy kis kirándulásnak?
-De - mosolyodott el. - Olyan figyelmes vagy. Köszönöm - puszilta meg a fejem.
-Szeretlek - bújtam oda hozzá, fejemet a mellkasára hajtva. Hátamnál fogva magamhoz ölelt, s míg ujjaimmal a karját piszkáltam, addig fejét finoman az enyémre hajtotta.
-Én is - suttogta. - Alig várom, hogy veled öregedjek meg. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen életünk lesz, izgatott vagyok és remélem, hogy sokáig élvezhetem majd a társaságod. Szeretlek, szerencsésnek érzem magamat, amiért ez a váratlan fordulat melletted ért el engem, s remélem amilyen hamar jöttem, annyival tovább maradok melletted.
-Akkor azt mondod sosem fogsz elhagyni? - pillantottam fel rá szerelmesen.
-Hmm - hunyta le a szemeit, szorosabban ölelve magához.
Ott álltunk a nappaliban, szorosan ölelve egymást, élvezve a pillanatot, és hirtelen én is nagyon vártam, hogy teljenek a napok, az évek. Kíváncsi voltam milyen lesz később emberként, milyen lesz vele lenni, milyen lesz eltervezni a közös jövőt. Jobban akartam élni, létezni mint eddig valaha.
YOU ARE READING
Amit csak szeretnél (JK) ~ Befejezett
Fanfiction"Teljesítem bármelyik kívánságodat. Amit csak szeretnél" Jungkook várakozva nézett rám, láttam rajta bizony nem szórakozik. Töprengve néztem magam elé, azon agyalva mégis mit kérjek tőle, hiszen én idióta annyira unatkoztam már, elhittem ennek a va...