Imediat ce I-am recunoscut vocea lui Cristian am raspuns, iar el s-a ridicat imediat de pe scarile reci. Nu ma simteam deloc bine si nu aveam nevoie sa-l gasesc la usa blocului. Insa m-a mirat prezenta lui, asa ca l-am întrebat taios:
-Ce cauți aici si ce vrei de la mine?
Nu mi-a răspuns ci doar m-a luat in brațe. M-a ținut strâns un timp, iar eu ma relaxasem complet, pana la un moment dat cand m-a pupat usor pe frunte.
-Nu ma prind ce vrei, am spus ieșind din îmbrățișare.
-Vroiam să văd dacă ai ajuns bine acasa.
-M-ai vazut, iar acum poti să pleci.
-Ai băut azi?
-Nu vreau sa se mai repete niciodată ce ai făcut acum cateva secunde. Data viitoare nu o sa reacționez la fel de blând.
-Ai tot dreptul sa fi supărată pe mine.
-Acum pot sa plec?
-Nu. Te rog foarte mult sa ai grija cu Gabi, nu vreau sa pățești ceva.
-Spre deosebire de alte persoane, el a avut grijă să se asigure că ajung acasa in siguranță si nu m-a lasat pe drum.
-Imi pare rau. Am fost un bădăran.
-Chiar nu am nevoie de scuze. Am observat că nu îndreaptă nimic.
-Cu toate astea vreau sa ști ca regret ca m-am purtat ca un preșcolar dupa ce ne-am întors de la leagane. Nu meriți să ma port astfel.
-Nu cred ca esti persoana potrivită care să știe ce merit eu. Și te rog sa nu-ti mai lipești buzele de vreo parte a corpului meu, mai ales după ce te distezi cu diverse individe.
S-a uitat in jos cu parere de rau. Cred ca-i atinsesem un punct sensibil.
-Știu ce ai făcut după ce te-am lasat la magazin.
Nu am spus nimic, ci l-am lasat să continue.
-A spus Dora ceva in seara asta, si am legat niste chestii. Niciodată nu o sa te mai împing spre lucruri care te-ar putea distruge.
-Ai terminat?
-Da, a răspuns confuz.
-Bine. Pentru ca mă doare capul, imi vine să vomit si nu mai suport rochia asta. Ma duc sus. Vreau sa fiu lângă prietena mea.
-N-a venit încă. Te duc eu sus.
-Ma descurc și singură.
Am pasit pe prima treaptă si totul începuse să se învârtă. M-am sprijinit de peretele blocului si am tras puternic aer in piept.
M-a luat efectiv pe sus si m-am așezat cat mai confortabil în brațele sale. Nu am mai protestat, în special că nu eram în stare sa urc pe cont propriu, iar el a urcat treptele fara vreo problemă, iar cand am ajuns in fața apartamentului a scos cheile si a intrat. M-a dus in camera Dorei si m-a intins cu grija pe pat.
-De unde ai cheia?
-Mi-a dat-o Dora in caz ca ai nevoie sa intri pana ajunge ea acasa, a răspuns.
M-am ridicat usor si mi-am dat pantofii jos, apoi am vrut sa ma dezbrac, pana am realizat ca se uita fix la mine.
-Poti sa iesi te rog?
-Sigur. Dar întâi lasa-ma sa-ti desfac fermoarul.
M-am uitat urat si imediat a adăugat:
-Desfac si ies. Nu te ating, doar te ajut sa te dezbraci.
CITEȘTI
Stai departe de iubire
RomanceNu contează cat de mult incerci sa stai departe de iubire. Ea întotdeauna va fi o parte din tine, indiferent daca accepți sau nu. După o singura privire reușește sa-mi atragă atenția. Vreau sa-mi dau seama cine este cu adevărat. Cine I-a frânt ini...