Era miercuri dimineață, iar eu simțeam ca am trăit deja suficient cat pentru o luna. Nu intelegem mare lucru din cele întâmplate in ziua trecută, însă macar dormisem suficient și mă simțeam odihnită.
-Bună dimineața, a spus Dora.
-'Neața!
-Ai ceva de făcut până în 12?
-Nu, am terminat ce aveam de predat.
-Eu trebuie să fac niste eseuri la romana. Te superi daca lucrez?
-Normal ca nu. Lasă ca o sa găsesc eu ceva de facut. Ai tai au plecat?
-Cred ca da. Nu se aude televizorul, deci nu sunt acasa.
Ne-am ridicat din pat, am făcut cafea si niste omleta. Era 9 și jumătate, si nu prea credeam ca Dora o sa termine ce are de făcut pana pe la 1-2.
-E în regula daca mă duc la sală vreo 2 ore?
-Sigur, asa nici nu te plictisești pe langa mine.
M-am imbracat comod, mi-am facut geanta apoi am avut grija sa-mi iau telefonul si niste bani.
Am îmbrățișat-o pe prietena mea si am iesit.
Era foarte cald afară, însă nu era mult de mers. Am ocolit strazile principale, alegând scurtăturile. Nu stiu daca Xim uitase de antrenamentele noastre sau nu, insa nu aveam de gand sa sar peste sala, mai ales ca ma ajuta cu durerile de spate.
Am ajuns relativ repede, mi-am lasat geanta si am intrat. Nu erau multe persoane, asa ca mi.am luat o saltea si am inceput sa ma încălzesc. Am făcut abdomene, genoflexiuni, fandări si cateva exerciții pentru brațe si gât.
-Esti prietena lui Xim? m-a întrebat un necunoscut
M-am uitat confuza însă imediat I-am dat replica.
-Depinde ce înțelegi prin 'prietena'.
-Fata cu care s-a antrenat luni aici.
-Mda...eu sunt.
Mi-a întins o mana pentru a ma ajuta să mă ridic, iar eu am acceptat, dorind cat mai repede sa aflu ce are de spus pentru a-mi putea termina exercițiile.
-Eu sunt Dragoş, si sunt antrenor personal aici la sala. Xim m-a rugat sa te antrenez eu daca vi vreodată fara el.
Cristian se gândise la tot. Chiar dacă nu înțelegeam absența lui din aceasta dimineață, nu puteam ramane indiferenta la grija lui.
Iar băiatul din fața mea era minunat. Mai inalt cu vreo 30 de centimetri decat mine, ochi căprui, păr șaten, zambet de milioane. Avea mușchi bine sculptați si eram sigura ca multe fete isi doreau sa fie in locul meu atunci, sa petreaca ceva timp cu el.
-Raluca, am spus zâmbind.
-Ei bine, Raluca, vad ca te descurci foarte bine până acum. Ai vrea sa incercam ceva mai greu?
-Desigur.
-Îți plac provocările?
-Le ador.
-Atunci hai să vedem cum vei trece de urmatoarea. Urmeaza-ma.
Am ajuns într-o parte a salii unde erau atârnați mai mulți saci de box, iar Dragoş s-a intins dupa niste perechi de mănuși.
Mi-a intins atent una dintre ele, iar eu le-am pus.
-Acum putem începe. Vreau sa lovești mana mea cu toata forța, a spus ridicand un fel de paleta prinsa de palma.
Am făcut întocmai, lovind cu toată puterea mea, iar el a zâmbit.
-Destul de bine pentru cineva neantrenat, Insa mai trebuie lucrat.
Ne-am învârtit unul in jurul celuilalt vreo ora dupa aproximarile mele, lovind in diverse puncte sacul de box si paleta aia care începuse sa ma enerveze.
Dragoş se mișca foarte repede, si începusem să cred ca era un luptator bun dupa mulțimea de cicatrici fine pe care le observasem in treacat pe brațe si piept.
Dupa ce am trecut la miscari mai complicate ce implicau rasuciri si ridicarea picioarelor mi-a spus ca era suficient pentru o zi.
-Mulțumesc pentru lecție, am spus recunoscatoare.
-Cu plăcere, cand mai vi pe aici nu ezita să mă cauți.
-Așa am sa fac.
Mi-a făcut cu ochiul apoi ne-am despărțit, eu îndreptându-ma spre vestiare iar el spre birouri.
Lecția de azi fusese mult mai diferită față de cea precedenta, ambele ajutându-ma să învăț anumite mișcări folositoare pentru ceea ce imi propusesem.
M-am schimbat repede si am plecat de la sala. Imi era foarte sete, asa ca m-am oprit la primul magazin. După ce mi-am luat apa, am vazut motocicleta lui Gabi puțin mai în față, dar era prea tarziu sa-l pot evita.
Chiar dacă se comportase foarte frumos cu mine, stiusem încă din prima clipa ca nu era chiar 'legal'.
(Trecand peste ocupatiile lui, fizicul bestial chiar trebuia interzis)
Nu-l vedeam pe nicaieri, asa ca mi-am pus castile si mi-am vazut de drum.
Parca traiam un vis de cand ajunsesem aici. Cunoscusem mai multe persoane dacat intr-un an de stat in orasul meu. Ma distrasem extraordinar la fiecare ieșire, iar noaptea in care am dormit cu Cristian era cel mai intens lucru.
Era 1 si puțin cand am ajuns acasa, iar Dora nu terminase inca ce-si propusese, asa ca am coborât sa iau niste înghețată pentru a pierde timpul.
Mi-a sunat telefonul si am raspuns imediat, uitand sa ma uit la numele apelantului, crezând ca este mama.
Mare greșeală.
-Mergi fără mine la sala?
-Bună Cristian! Sunt foarte bine, mulțumesc de intrebare. Tu ce faci?
-Ma întreb de ce nu m-ai sunat.
-Am decis in fix o jumatate de secunda să merg, si am crezut ca ai de lucru.
De ce îi dădeam explicații?
-Data viitoare te rog sa ma suni. Îți sunt dator cu lecțiile alea, si conștiința mea e împăcată cand vad ca ști singura să te aperi.
-Sigur, am înțeles, data viitoare sun.
-Ce faci?
-Cumpăr niște înghețată. Tu?
-Merg sa cumpar cate ceva pentru diseara. Ne strângem toti pe la 8 la mine. I-am spus Dorei, si deja a confirmat prezența voastră.
-Ok, atunci venim.
-Sa nu întârziați, si sa te imbraci comod.
-O seara speciala?
-Ar putea fi, a raspuns amuzat.
Numai la sex se gandea?
-Sa lasam dorintele tale de-o parte si spune-mi daca trebuie sa aduc ceva.
-Pe tine.
-Nu o sa...
-Bagami-as! E verde idotule, treci dracu' odată!!
-Cristian, fi prudent. Te las sa conduci, ne vedem diseară.
-Dar începusem sa avem o conversație foarte interesantă, si pot face mai multe lucruri simultan.
-Pe care o terminam alta dată. Nu-ti pun la îndoială abilitățile, dar sunt mai liniștită daca ai lasa telefonul. Spor la cumpărături!
-Ai grijă de tine Raluca.
Nu am mai spus nimic, si am închis. Am cumpărat înghețată si niște M&M's si m.am intors acasa.
Tocmai bine, deoarece Dora terminase cu temele, si puteam petrece timpul împreună.
-Hai sa mâncăm. M-a sunat Xim sa mergem diseară la el, si a insistat atat de mult încât nu am putut sa il refuz.
-Am vorbit cu el cand eram la magazin. Vrei sa facem o prajitura? Nu ma simt ok sa merg cu mana goala.
-Bine, dar sa fie cu ciocolata.
Ne-am petrecut restul după-amiezei în bucătărie, încercând sa facem cea mai gustoasa prăjitură. Și normal ca asa a iesit, era extraordinara, se topea în gura.
Pe la 7 si jumătate am început sa ne îmbrăcăm, eu alegand niște pantaloni scurți și un maiou alb iar Dora o salopeta scurta.
Am plecat de acasă aproape de 8, având grija sa nu bruscam prea tare prăjitura.
-Suna-l pe Xim, a spus prietena mea cand aproape ajunsesem.
-Nu are sonerie?
-Nu, pentru a evita sa-i planga la poarta toate penibilele după ce le lasă.
I-am dat un bip, pentru a evita o alta discuție interesanta la telefon, iar el a iesit imediat.
-Hai fetelor, ne grabim si noi?
-Deja am mers mult prea repede pana aici, deci nu, a răspuns Dora.
-Bună, am spus eu amuzata.
S-a uitat blând în ochii mei si mi-a zambit.
Ne-a invitat sa intram in curtea imensă, foarte îngrijită, cu iarbă tăiată milimetric, pavele care probabil costau excesiv de mult si o grămadă de flori.
Casa era construită la jumătatea terenului, mașina sa fiind parcată exact langa.
-O sa iesim mai tarziu in grădină, asa ca iti voi arata atunci, mi-a spus.
Am înclinat capul in semn de aprobare si am zâmbit.
-Pentru ca ați ajuns primele, o sa am nevoie de ajutorul vostru.
Ne-a deschis usa casei apoi ne-a lasat sa intram. Casa parea enorma din afară, insa cand intrai era de doua ori mai mare, iar totul era superb. Lemnul masiv, inchis la culoare, împreună cu nuanțele de alb si auriu se potriveu perfect.
Chiar daca ma simțeam ca in alta lume, trebuia sa incetez sa ma mai holbez.
M-am descălțat, apoi am întrebat:
-Cu ce te ajutam?
-Cu niște platouri, si trebuie sa facem niste tartine.
L-am urmat in bucatarie, am localizat chiuveta si m-am spalat pe maini. Am simțit ca ma privea cu atenție.
-Ce sa conțină tartinele?
-Uita-te prin frigider, si si alege. Pune ce vrei tu.
Nu prea eram sigura pe miscarile mele pe teritoriu strain, si la cat de amețită eram, mare mirare de nu ma voi impiedica si voi sparge ceva.
Am deschis frigiderul si am luat unt, somon, prosciutto, niste branza, cascaval felii, marar, patrunjel, rosie si lamaie.
-Unde gasesc o bagheta si un castron?
-Langa chiuveta este un suport de paine. Iar bol gasesti in al doilea dulap, cauta acolo, a raspuns.
Dora taia niste cascaval si un salam subțire, fiind foarte concentrata la ce făcea.
Am luat cele necesare si m-am instalat la masa. Cristian a venit langa mine si a început sa taie painea. Statea prea aproape de mine. La fiecare tăietură cotul sau se freca usor de abdoenul meu, trezind senzații pe care nu le simțisem niciodată.
M.am dat putin într-o parte pentru a luat untul si am inceput sa pun cate putin pe fiecare bucata de paine.
-Le bagam 2 minute la cuptor?
-Da, chiar voiam sa propun, am spus.
-Le punem pe hârtie de copt, si cand le scoatem va fi mult mai usor.
Telefonul prietenei mele a sunat, iar ea s-a dus in living pentru a vorbi liniștită.
-Cu ce le facem?
-Imi plac ideile tale. Iar somonul e preferatul meu.
Am zambit, in acelasi timp aranjând tartinele intr-o tava.
-Si al meu. As manca non-stop.
-Trebuie sa manci gatit de mine. E cel mai bun, a spus îndreptându-se cu tava spre cuptor. Luni seara mancam împreună.
Oare era ceva la care sa nu se priceapă?
Nu mulți băieți se mișcă atat de degajat prin bucatarie ca el.
Stai, ce?
Tocmai mă invitase la cina acasa la el??
De fapt, mai mult un ordin decât o invitatie.
Am ridicat o sparnceana pentru a-mi exprima confuzia, iar el a început sa râdă.
-Doar gatesc, nu fac mai mult. O cina liniștită in care vei avea ocazia sa guști cel mai bun somon din lume.
-Aaa..
Nu am apucat sa refuz categoric invitatia lui la masa si sex deoarece Dora a intrat in bucatarie cu un zambet urias pe față si m-a luat in brațe.
-Sa-mi fac probleme?
-Poate, a raspuns amuzata.
-Cu cine ma mai bat?
-Nu e nimic de genul. Doar ca...luni seara am intalnire. Cred.
-Cu cine?
-Tudor. M-a sunat sa iesim la un suc. Nu stiu ce sa fac.
-Te vei duce. Doar nu o sa stai acasa sa speli perdele inteligento.
Am început amândouă sa radem, insa prietena mea nu era tocmai convinsă.
-Ce te nemulțumește?
-Tu ce o sa faci cat lipsesc eu?
-O sa mancam împreună, a spus Xim degajat, fără sa ma lase sa răspund.
-Serios?
Dora era mai șocată de ce cina planificată de Cristian decât de faptul că avea întâlnire.
-Nu te panica. Doar mancam. Nu ne pipaim sarutam si nu ne-o tragem.
-Atunci e bine.
Pe mine mă întreba cineva daca sunt de acord?
Nu am contrazis nimic, fiind foarte sigura ca il voi suna pe Xim luni la pranz pentru a anula.
Am definitivat prima serie de tartine, urmand inca 3, iar cand eram aproape gata au ajuns si ceilalți.
Chiar daca nu intarziasera mai mult de 15 minute au avut parte de o morală consistenta.
Am aranjat impreuna in living ce pregătisem, am luat pahare, scrumiere si cate ceva de băut, apoi ne-am asezat la masă.
Stăteam între Xim si Dora, iar masa pentru 12 persoane parea prea mica pentru noi. 15 centimetrii intre noi erau prea periculoși.
-Poker ca de obicei? a întrebat Cristian
-Da, au confirmat toți
-Știe toată lumea regulile?
-Se mai adaugă ceva?
-Da, Raluca. Nu mai jucam pe provocări, ci atunci când pierzi trebuie sa dai jos ceva de pe tine. Daca intri nu mai poți iesi pana cand nu te dezbraci de tot. Si o alta regula spune ca alt concurent poate plati 300 de lei pentru cel care urmează să se dezbrace, pentru a păstra hainele. Iar cel care a dat banii poate da inca 300 pentru a iesi si el. Daca vrei să nu joci, e in regula.
-Nu, o sa joc, am spus hotărâtă.
Cine făcuse regulile alea stupide?
Am mancat putin apoi am făcut cărțile. Nu aveam o mana rea, si eram sigura ca nu-mi voi pierde nici un articol vestimentar jocul ăsta.
Xim si Dora nu schițau absolut nimic, fiecare jucător avand o expresie rece și dura. Chipul lui Cristian parea parca sculptat, maxilarul rigid transformându-l parca intr-o stana de piatră.
Cand a venit rândul meu sa arat cărțile zeul grec s-a întors spre mine si mi-a zambit, apoi am batut palma, ca un fel de confirmare ca nu urma sa ma dezbrac.
Următorul joc l-a pierdut Dora, care și-a scos o șoseta.
Si ca o gluma proasta, urmatoarele 3 am avut cele mai mici carti, scotand pe rand sosetele si blugii, ramanand doar in sutien, chiloti si maiou.
Jocul se desfășura destul de incet, toata lumea fiind atenta la cel care se dezbrăca.
Cristian a pierdut si el, scoțându-si tricoul.
Simțeam ca ma topesc pe scaun, si rezistam cu greu tentației de a intoarce capul. Iar el stia asta, deoarece mi-a atins "întâmplător" piciorul gol pe sub masa.
Erau cumva 50 de grade in camera? Sau luasem eu foc?
Urmatoarele runde mi-am păstrat hainele, Săracul Alex fiind singurul care mai avea doar chilotii pe el.
Am dat si tricoul jos, ramanand doar in chiloti si sutien. Toata lumea se holba. Avusesem mare noroc ca purtam un sutien drăguț, negru din dantela.
Nu ma gândisem o secundă ca o sa pierd. In ce ma băgasem?
Rand pe rând toata lumea pierduse destul de multe haine, si normal ca a trebuit iar să am o mana slaba de carti si sa ies pe ultimul loc.
Sutien sau chiloți? Nu știam ce sa aleg. Trebuia sa dau jos ceva cat mai repede.
Si tocmai cand întindem mana sa-mi desfac sutienul, Cristian m-a atins bland pe braț pentru a ma împiedica.
A scos bani si le-a facut vânt in mijloc.
-Ea nu se dezbracă, a spus hotărât.
-Nu e corect frate, devenise amuzant.
-Se mai întâmplă.
A intins alti bani si a spus ca părăsește si el jocul.
Toată lumea era încântată de faptul ca banii erau impartiti ultimilor 3 ramasi la masa si toți erau motivați să câștige.
Xim mi-a facut semn sa mă ridic, insa abia atunci cand m-am întors cu spatele mi-am dat seama ca aveam chiloți tanga, care nu erau cei nai indicați in aceasta situație. Prima gafă.
Cristian imi acoperea fundul, stand aproape de mine, dar atunci cand m-am aplecat sa-mi culeg hainele de pe jos (a doua gafa) am făcut cea mai proasta mișcare din istorie, neștiind ca era la mai putin de 3 centimetri de mine.
Fesele mele goale s-au frecat de umflătura din pantalonii lui.
Nu am observat numai semnul dorintelor sale, ci si faptul ca in cele 2 secunde de atingere 'scula' sa si-a dublat volumul.
I-am luat si lui tricoul si am pornit spre hol, încercând sa fac să dispară cea mai bună senzație pe care o avusesem vreodata.
CITEȘTI
Stai departe de iubire
RomanceNu contează cat de mult incerci sa stai departe de iubire. Ea întotdeauna va fi o parte din tine, indiferent daca accepți sau nu. După o singura privire reușește sa-mi atragă atenția. Vreau sa-mi dau seama cine este cu adevărat. Cine I-a frânt ini...