Nu imi venea sa cred ce tocmai faceam. Stăteam calmă in scaunul șoferului iar Cristian imi explica pedalele, vitezele, cum pornesc, cum încetinesc si alte lucruri legate de mașină.
-Mai spune-mi o dată de ce nu conduce Dora.
-Pentru ca ea nu are taria necesară să o facă fără carnet. Hai, te descurci grozav.
S-au urcat toti in mașină iar eu ma simțeam pregătită sa pornesc.
-Mergi incet si ține bine de volan. E un drum foarte îngust in față si daca te abați 10 centimetri lovești oglinzile.
-Doamne Cristian. In ce m-ai bagat?
-Concentrează-te și totul va fi bine.
Eram exact ca în filmele alea de groaza cu oameni prosti care pleaca noaptea de nebuni. Nici măcar o diferență. Drumul era extrem de îngust, iar eu eram foarte atentă peste tot. După cateva minute chinuitoare am ajuns la șosea.
-Mulțumesc Doamne, credeam ca nu se mai termina, a spus Dora speriată.
-Pana acasă taci, a spus Xim. Continua Raluca, te descurci minunat.
Si am accelerat. Depășeam alte mașini relativ repede si simțeam adrenalina prin toți porii.
-Căcat. Uite o mașină de poliție acolo.
-Nu încetini. Toti îmi stiu masina si stilul de condus. Mergi asa in continuare si nu ne vor opri.
Stanga, dreapta, depasire, dreapta, dreapta. Încă o stradă si ajungeam la apartament.
Am oprit usor in fața blocului si am spus:
-Acum ce facem?
Nu a contat intrebarea mea deoarece Dora a coborât instant si nu era departe de a pupa pământul. Tudor i-a urmat exemplul.
-Ramanem toți aici, las mașina în parcare, iar eu personal plec pe jos, a propus Xim.
Eram inca la volan cand am spus:
-Nu. Tudor si Dora rămân aici. Eu te duc pe tine acasă si mă întorc.
-Nu mergi singură inapoi.
-Du-te cu el, a spus prietena mea. Sti si tu că iti vei face probleme pentru el din prima secunda in care intram in bloc.
-Dar...
-Te acopar eu. Ai mei nu vor sti ca nu esti acasă. Ai grijă de Cristian.
-Nu mi se pare o idee prea buna sa rămân la el peste noapte, fără nici o supărare, am spus iar băiatul de lângă mine a început să râdă.
-Nu fi proasta. Ne vedem de dimineață.
Dora nu a mai spus altceva, ci doar a plecat.
Bun, mergeam la Xim in noaptea asta. Nu era de bine.
Totuși am pornit motorul si in două minute am ajuns la el. Eram oarecum speriată.
-Nu mușc, a spus amuzat.
-E bine de știut, am replicat eu.
-Ești prima persoana care imi conduce masina in afară de părinții mei. Si sincer sa fiu, am fost speriat ca dracu' știind ca va trebui sa o scoți din padure.
-Deci faza cu 'e doar o oglinda' si ' pot sa-mi cumpăr alt Mercedes oricand' erau de fațadă?
-Oarecum. Am avut încredere în tine sa te las la volan, vroiam sa vad daca presupunerea mea era corectă. Iar daca eu începeam sa urlu la tine sa nu o zgarii, automat tu nu ai mai fi condus.
-Doamne Cristian. Ești imposibil.
-Hai sus. A început să-mi fie somn.
Am coborât amandoi din mașină, si ne-am îndreptat spre ușa blocului. Urca foarte încet, asa ca mi-am strecurat o mana in jurul mijlocului sau.
-Ești un înger, a spus sincer.
-Dacă nu faci un dus si nu te bagi in pat cand ajungem, nu o să mai fiu chiar așa.
-Ma bag in pat doar cu tine.
-Sa trecem peste faza de facut dus si apoi mai vedem.
-Facem împreună? a întrebat sugestiv.
-Da, hai, urca mai repede.
Brusc nu mai avea nici pe dracu', ba mai mult el ma tragea pe mine in apartament. A descuiat repede, si ne-am descălțat simultan. Era vizibil că nu era chiar treaz, datorită miscarilor nu foarte precise. Cand am intrat la el in dormitor l-am rugat:
-Dezbracă-te si fă o baie.
-Stiu deja ca nu intrii cu mine.
-E bine atunci. Vrei ceva de mancare?
-Branza topită.
Am început sa râd, dintre toate opțiunile el alesese ceva simplu, pe care nu il gateai. Bine pentru mine.
-Ok atunci. Ne vedem cand termini.
L-am lasat sa se dezbrace, timp in care am cautat apoi am prajit paine. Am luat din frigider brânză topită și o roșie pentru a orna. Am pus pe o tava 4 sandvișuri de genul si m-am apucat sa fac niște cafea, apoi am mai luat o sticla de apa rece si pahare.
Când totul a fost gata, am dua cu grijă tava in dormitorul lui Cristian. Tocmai se imbracase, și isi stergea parul. Arata ca un zeu.
-Te rog să bei apă. Si cafea doar dacă vrei. Daca iti este rău sa-mi spui. Trebuie să fac si eu un duș. Aș putea împrumuta niște haine de la tine?
-Sigur. Ia ce iti place.
Mi-a indicat modul in care sunt aranjate, iar eu am ales niate boxeri Calvin Klein si un triciu larg.
Dușul nu a durat prea mult, deoarece trebuia să am grijă de Cristian. M-am îmbrăcat rapid și am iesit. Chiloții de la el, sutuenul si tricoul. Ma simțeam extraordinar în hainele sale.
-Am mancat, am baut apa si nu imi e rău, a spus inainte sa apuc sa întreb toate lucrurile astea.
-E perfect atunci. La culcare.
-Hai si tu.
-Nu dorm aici. Cine știe în ce as sta.
-Nu fi copil. Sunt inifensiv, iar patul meu e curat.
-Nu dorm in fluidele tale si ale unor imbecile.
-Nu le-o trag aici. Doar pe canapea.
-Si mai scârbos.
-Esti prima fata cu care dorm in patul meu. E o premieră pentru mine.
Parea sincer cand a rostit cuvintele, asa că m-am mai înmuiat.
-Ok, dormim împreună atunci. Dar vreau sa bei toată apa.
-Nu mi-e rău.
-De dimineață o sa imi mulțumești, crede-ma.
M-am așezat pe pat rezumată cu spetele de o pernă. Mă lăsăm cucerită de imaginea băiatului din fata mea. Ciufulit. Frumos. Inteligent. Sexy. Captivant.
S-a așezat si el pe saltea, cu sticla de apă în mana.
-Pot sa stau pe picioarele tale? a întrebat inocent.
-Sigur.
S-a strecurat încet langa mine, si a început sa facă cerculețe pe piciorul drept.
-Nu am mai vorbit cu ai mei de cand am plecat de acasa.M-am rupt de ei, a spus.
-Îmi pare rău pentru cele întâmplate între părinții tai.
-E viața lor pana la urmă. Cert e ca nu am de gând să le repet greșelile. Am de gand să fac altele mai bune.
-Esti un tip inteligent Cristian. Cred ca faci alegeri destul de bune.
-Sti care a fost printre cele mai bune?
-Momentul cand ai decis sa-ti facii banii singur?
-Da. Pentru ca decizia aia mi-a adus apartanentl ăsta. La 18 ani l-am cumparat din banii făcuți de mine.
-Este minunat. Nu mulți oameni pot spune ca au reaizat asa ceva la o varsta relativ fragedă.
-O alta decizie buna a fost sa vin după tine atunci cand ne-am întâlnit prima data in parc.
Zambeam. Imi topise inima.
-Ști, nu as vrea să-mi bat joc de tine niciodată. Tu ești diferită. Iar până nu renunț la sexul la întâmplare, nu pot sa am pretenții de la tine ca m-ai accepta oricum. Dar iti jur ca la un moment dat voi face tot ca să te merit.
-Cristian...
-Nu spune nimic. Nu trebuie. Am vrut doar să afli. Dacă mama si tata nu se mai împacă niciodată? a schimbat el brusc subiectul.
-Eu zic să nu gândești negativ acum. Nu te ajută cu nimic. Si dacă poți ar fi perfect dacă i-ai ajuta sa se împace. Trebuie să existe o explicație pentru situația sintre ei.
Am ramas intr-o liniște confortabila, timp in care ma jucam liniștit cu părul sau. Nu stiu cât am stat așa, însă la un moment dat Cristian a adormit.
Arata ca un înger. Avea un suflet bun. Stia cum sa faca pe oricine fericit. Nu îl cunoșteam decât de cateva zile, însă realizasem că e un om excepțional.
Avea proprii lui demoni care apareau frecvent însă siguranța de sine îl ajuta extrem de mult. Dar până nu depășea anumite experiențe precedente nu putea fi pe deplin liber.
Destăinuire lui de mai devreme mă marcase intr-un fel, dar nu puteam fi suficient de proastă cât sa mă incred in niste cuvinte spuse la beție care, cel mai probabil, a doua zi vor fi uitate.
Nu aveam de gând să mă las dominată de sentimente.
Trebuia să rămân nepăsătoare.
CITEȘTI
Stai departe de iubire
RomanceNu contează cat de mult incerci sa stai departe de iubire. Ea întotdeauna va fi o parte din tine, indiferent daca accepți sau nu. După o singura privire reușește sa-mi atragă atenția. Vreau sa-mi dau seama cine este cu adevărat. Cine I-a frânt ini...