Dansezi?

8.5K 367 0
                                    

După 12 ore de somn, eram mai obosită decât atunci când m-am culcat. Am visat toate porcăriile posibile. Și în special pe el.

Chiar dacă era sâmbătă și noi nu aveam nici un plan, ai noștri au decis sa ia cina cu niște vechi prieteni comuni. Nu vroiam sa stau în casa toată ziua. Era aproape 12 și simțeam ca nu am stare.

-Vrei sa mergem pana în oraș? am întrebat-o pe prietena mea

-Sigur, hai sa mergem pana la Cora sa luam cornulețe din alea bune

-Și niște înghețată.

-De acord.

Era foarte cald afară așa ca m-am îmbrăcat cu o rochie scurta, crem și cu spatele gol. Am luat portofelul și telefonul și eram gata. Nici nu am ieșit din bloc și ne-a lovit valul de căldură.

-Eu zic sa ne grăbim, mai ales ca nu e chiar aproape, spune Dora.

-Hai sa luam niște apa, mi-e sete deja.

-Eu zic sa ne grăbim, și luam de la benzinarie.

În 10 minute aproape ajunsesem și simțeam ca o sa mă scurg pe asfalt. Când am intrat în stația de benzina am înghețat. Mașina aia superba era parcată la una din pompe. Eram sigura ca era a lui.

-Va fi interesant, spun eu.

-Ai grija, și nu lasă să te atingă.

Când intram îl văd pe Cristian sprijinit de blatul din fața automatului de cafea. Nu durează nici o secunda și întoarce foarte repede capul spre noi. Și a început să zâmbească.

Sigur am ceva pe față!

Nu las asta să mă încurce și merg mai departe, adunandu-mi toată încrederea de care eram capabila și îi arunc o privire urâtă. Ironia sorții a făcut ca frigiderele cu răcoritoare sa fie chiar lângă locul unde stătea el.

Mă aplec și iau cea mai rece apa pe care am gasit-o. Prietena mea sa distanțat puțin și s-a întins spre o sticla de Nestea.

-Bună fetelor!

-Hei Xim, răspunde Dora repede.

-Raluca...

-Cristian

După un moment de confuzie mi-a zâmbit. Apoi a adăugat:

-Frumoasa rochie.
-Dacă nu era frumoasa nu mi cumpărăm, răspund eu acid.
-Ai gusturi bune.
-Mda...
Când vreau sa trec pe lângă el apare brusc în fața mea.
-De ce urăști băieții?
-Nu-i urăsc deloc.
-Atunci eu sunt un caz special?
-Chiar deloc. Tu ești doar enervant.
-Și de ce nu vrei sa stai de vorba cu mine ca sa te convingi ca nu e așa?
-Nu am dispoziția necesara. Și apropo, îmi vreau banii, în secunda asta.
-M-ai rănit, spune el cu o față descurajata și mana pe inimă.
Ar trebui să fie actor.
-Oare cum o sa pot trai cu asta?
Nici eu nu am fost mai prejos, și se arata foarte surprins de replica mea.
-Când ne vedem data următoare
Îmi dau ochii peste cap și trec pe lângă el. Plătesc apa, sucul prietenei mele și un pachet de guma, și vreau sa ies. Într-o parte a ușii îi văd pe cei doi discutând pe un ton lejer. Mă apropii și îi zic Dorei:
-Mai luam ceva?
-Nu, doar dacă mai vrei tu altceva.
-Mi-e bine, mergem?
Înainte de a primi un răspuns, Cristian întreabă relaxat:
-Aveți vreun program pentru diseară?
-Nu, răspunde prietena mea.
-Hai sa ne vedem în Pub la 8 atunci. O sa vorbesc și cu ceilalți.
-Sigur, cred ca vom veni.
Eram confuza. Nimeni nu mă întreba nimic. Ce puneau la cale?
-Atunci așa rămâne. Să nu întârziați.
-Bine, spun eu ironic.
-Pa fetelor!
Îi fac cu mana în stilul 'sa nu te mai văd niciodată' apoi ieșim din benzinarie.
După alte 10 minute ajungem la magazin, luam tot ce avem nevoie, și ne întoarcem acasă.
Am avut o după amiaza liniștită, cu 2 filme și câteva pagini dintr-o carte.
Părinții noștri au plecat la 7, spunandu-ne ca nu știu când se vor întoarce acasă. Știau ca ne întâlnim cu gașca, așa ca Ceau pus sa promitem ca ajungem acasă pana la ora 2.
Am mai citit puțin, apoi am dus sa mă îmbrac.
-Ce ar trebui sa port în seara asta?am întrebat
-Nu știu, dar ceva ce sa meargă cu niște tocuri. Am impresia ca e un majorat acolo, și nu ai vrea sa apari în șlapi.
-ok.
Mă uit prin valiza și realizez ca nu prea aveam chef de rochie. Așa ca aleg o salopeta lunga, vaporoasa, dintr-o singura bucată. Partea interesanta era ca nu putea fi purtata cu sutien. Avea un decolteu adânc în forma de v. Chiar dacă nu-mi stătea în fire sa nu port sutien, chiar nu se observa diferența prin salopeta. Era roșie, și se strângea cu o curelușa fina în dreptul soldurilor, accentuându-mi și mai rare sânii.
O pereche de pantofi crem și un plic de aceeași culoare completau de minune ținuta. Niște cercei mici, aurii și inelul meu favorit și eram aproape gata. Mi-am dat cu rimel și puțin luciu de buze și puteam sa ies pe ușa.
Când am plecat de acasă arătăm amândouă senzațional. După 5 minute ajunsesem deja unde trebuia sa ne vedem. Mi-am uitat la ceas, 8 fără 5.
În fața Pub-ului era deja o gașca de vreo 10 persoane. Mi-am dat seama ca ne așteptau, deoarece nu am ajuns bine ca au început sa ne spună ca ar fi fost mai bine dacă ne-am fi grăbit mai mult.
Am făcut cunoștință cu persoanele pe care nu le cunoscusem încă, și I-am imbratat pe cei pe care-i știam. Erau câțiva băieți chiar drăguți. Se vedea ca toți au maniere, vorbeau foarte frumos, și erau îmbrăcați destul de elegant. Chiar mă simțeam prost fără sutien.
Cel mai mult mi-a atras atenția Alex. Înalt, brunet, ochi albaștri, la cămașă și papion, era visul oricărei fete. Încă nu ajunsesem sa vorbesc prea multe cu el, însă văzând ca așteptăm să mai vină persoane (inclusiv Cristian care avusese grija sa ne spună sa nu întârziem, însă el era cel nepunctual), mi-a făcut curaj.
Era foarte amuzant și nu mi-a dar seama când o mana s-a strecurat în jurul mijlocului meu. Instinctiv m-am retras, însă mana a rămas tot acolo.
Puternic si dominant, Cristian emana încredere prin toți porii. Era îmbrăcat cu o cămașă alba, papion roșu și pantaloni negrii. Superba potrivire. Văzând ca îl privesc, a vrut sa spună ceva, însă imediat I-am taiat-o și am zis:
-Ai întârziat.
-Îmi pare rău, am avut de rezolvat ceva.
S-a încordat brusc și si-a intensificat strânsoarea mainii din jurul meu. Începuse sa mă doara
-Da-mi drumul, nu vreau sa-mi rămână urme de la strânsoarea ta, spun puțin îngrijorată.
-imi pare rău, nu am vrut sa-mi fac rău, spune el.
Chiar nu înțelegeam de ce au obiceiul ăsta de a intra undeva doar atunci când s-a strâns toată lumea. Nu mai conta...am intrat în Pub și am fost izbită de mirosul de fum de țigară.
Se vedea ca nu e o seara oarecare, deoarece mulți erau îmbrăcați mai elegant decât de obicei. Am mers spre masa rezervata de Cristan (care deja se gândise la toate) și m-am așezat lângă prietena mea.
Nu am apucat sa-mi las bine plicul, deoarece o melodie familiara a invadat boxele, și am fost trasa efectiv pe ringul de dans. Nu sunt eu o dansatoare excepțională, dar mă descurc.
Am dansat cu foarte multe persoane, pierzând sirul melodiilor. Lumea venea și pleca de pe ring, însă nu rămăsesem singura nici măcar o clipa.
Incepuse un cantec lent cand doua mâini s-a încolăcit în jurul meu și am tresărit. Nu îl cunoșteam pe băiatul respectiv absolut deloc. Nu-mi plăcea sa mă atingă așa ca m-am dat un pas înapoi.
-Nu vrei sa dansam? A întrebat el
-E cu mine, așa ca ai face bine și ai stetge-o cât mai repede, a replicat un ton cunoscut.
Nu am așteptat răspunsul băiatului și m-am îndreptat spre Cristian. Ajunsesem săi cunosc vocea involuntar. Am vrut sa plec când m-a intrevat:
-Dansezi cu mine?
Am dat din cap afirmativ iar el nu a mai așteptat altceva, și m-a lipit de el.
Am reacționat imediat la apropierea de el, iar sfârcurile mi s-au întărit.
-Se pare ca nu-ti displac așa de tare
Am vrut sa mă retrag, dar nu am putut.
-nu am spus ca mă deranjează, a spus zambind.
Cred ca mă inrosisem mai tare ca salopeta.
-Nu-ti face speranțe, e de la aerul condiționat, încerc eu sa mă scuz.
-Așa cred și eu. Cu toate astea, arăți minunat. Trei sferturi din bărbații de aici se uita la tine, nu îmi place sa te dezbrace din priviri.
-Nu consider ca am exagerat, răspund eu tăios.
Dacă era posibil, s-a lipit de mine și mai tare, frecandu-se încet de mine. Cum s-a desprins, s-a uitat în jos sa-si admire opera.
Sfârcurile mele erau mai tari ca niciodată.
-Dacă le-as atinge acum, probabil ca nu ai mai vorbi vreodată cu mine, am dreptate?a întrebat inocent.
-Perfecta dreptate. Cat timp iti ți mâinile acasă, totul e minunat.
Apoi iar s-a lipit de mine, și nu s-a mai desprins pana la sfârșitul cântecului. Nu am vorbit deloc, doar ne-am simțit unul pe celălalt. Imediat a început o melodie ritmata, și totodată o idee absolut idioata mi-a trecut prin cap. Fără sa gândesc m-am întors cu spatele și mi-am lipit fundul de el. În viața mea nu mai făcusem așa ceva. M-a cuprins in brațe, si si-a strecurat usor buzele la baza gatului meu.
Continuam sa mă mișc în jurul bărbăției sale, simțind ca devine din ce in ce mai tare.
-Dacă mai continui, o sa-mi cedeze și ultima picătură de autocontrol.
Nu m-am oprit, asa ca el a început sa-si plimbe mâinile pe corpul meu, evitandu-mi sânii. Am simțit ca nu mai poate suporta, și imediat m-a întors cu fața spre el.
-De ce faci asta?
-Ce sa fac? am răspuns cu pe mai nevinovat ton.
-îmi testezi limitele. Sau te răzbuni pentru ca nu te-am lăsat în pace.
Nu răspund, și continui sa dansez pana când se oprește cântecul. Aveam nevoie de o pauza, așa ca mă îndrept grăbită spre masa, cu Cristian în spatele meu.
Știam ca nu am procedat bine cu dansul. Iar dacă rămâneam, sigur se intampla ceva rău.
Dora dansase și ea toată seara, și se vedea ca obosise. Am intrebat-o dacă putem pleca și a dat afirmativ din cap. I-am făcut semn ca trebuie sa ajung pana la baie mai întâi. Mi-am luat plicul și am traversat toată încăperea. Când mi-am văzut reflexia în oglinda am avut avutul soc. Eram ciufulita iar salopeta arata groaznic. Sfârcurile erau tari iar materialul care trebuia trebuiască le ascundă, mai mult le accentua.
M-am aranjat puțin și am ieșit.
Imediat m-am ciocnit de cineva. Fără sa vreau, corpul meu la recunoscut. Se uita la mine întrebător.
-Pleci?
-Nu, ți se pare.
-Nu mai fi ironica, se vede ca Îți face plăcere sa mă ai prin preajma.
-Ști ce se spune despre băieții care folosesc sânii fetelor împotriva lor? Ca nu le găsesc alte puncte sensibile.
-Nu am absolut nici o problema cu ai tai.
-Bine, răspund sec.
-Sunt cei mai frumoși sâni pe care I-am văzut vreodată.
-Greșit, nu ai văzut nimic.
-Crede-ma, as paria pe masina mea ca am dreptate.
-Cum zici tu, adaug și plec.
Am evitat printr-o ocolire foarte brusca trupul sau care se pusese în fața coridorului, și m-am strecurat afară, chiar dacă știam ca Xim era în spatele meu.
Dora mă aștepta pe trepte, și m-am grăbit sa ajung la ea. In marea mea graba am uitat sa-mi iau ramas bun de la gasca, insa nu m-am intors. Fără nici un sunet am plecat spre casa.
La doua fără 10 intram pe ușa apartamentului. Eram stoarse de energie, așa ca ne-am dezbrăcat și ne-am trântit direct în pat.

Stai departe de iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum