BU KİTAP KÜFÜR, CİNSELLİK, ŞİDDET, İÇERMEKTEDİR ARKADASLAR OKUYANLARIN DİKKATİNEBİDE BOL BOL YORUM YAPAR MİSİNİZZ
"Günaydın babacım" dedim kahvaltı masasına oturarak. "Günaydın kızım dün gece nasıl geçti yemek"dedi babam ağzına bi lokma atarak.
" Gayet güzeldi babacım"dedim ve bian hızlı bi şekilde konuşmaya başladım. "Baba, ben holding'te ceo olmak istiyorum."
Babamın bana bakarak öksürdüğünü gördüm.
"Güzel kızım nerden geldi bu aklına"
"Babacım ben bi işim olsun istiyorum yani ve holding'te çalışma kararı aldım. Fikrime saygı duyacağını düşünüyorum"
"Ahh, tabiki saygı duyuyorum bitanem. Ama yapabilicek misin?"
"Ben şuana kadar herşeyi tek başıma hallettim. Elimden geleni yapıcağıma emin olabilirsin."
"Peki güzel kızım bugün yönetim kurulunu toplarım. Senin kararlarına her zaman saygı duydum ve hepte duyucam."
Sonunda hayalimdeki şeye kavuşucaktım. Aslında hayalim şirketin başına geçmekti ama onu yapamicağımı biliyodum.
Şirkete bi ortak girmişti."Barlas Karatan". Evet adı Barlas'tı.
Bunları düşünmeyi bırakıp hızlıca içeri girdim. Çantamı alıp çıktım ve şirkete doğru yol aldım.
Şirkete girdiğimde babamın sekreteri İpek geldi yanıma.
"Hoşgeldiniz Beril hanım odanıza kadar eşlik edebilirim isterseniz".
"Hayır gerek yok teşekkür ederim, toplantı odasına geçicem zaten. Lütfen toplantı odasına bi kahve yollatır mısın"
"Tabiki Beril hanım hemen yollatıyorum"
"Teşekkür ederim canım" dedim ve yanından ayrıldım.
Toplantı odasına giriceğim sırada kapı açıldı. Karşıma o çıktı.
Barlas Karatan
Uzun boyu, ela gözü ve derin bakışlarıyla tam karşımdaydı. Kaslı vücudu gömleği'nin üstünden bile belli oluyodu.
Hafif yaklaştım ve yan taraftan geçmeye çalıştım. O sırada tıraş losyonu kokusunu net bi şekilde alabiliyodum. Dolgun pembe dudakları ve losyon kokusu etkileyici'ydi.
Pek etkilenmemiştim çünkü hemen herşeyden etkilenen biri değildim.
"Daha bakmaya devam edicek misin?"
"Efendim?"
"Bi saattir bana bakıyosunda. Bakışlarınla yiceksin beni."
"Ben çok özür dilerim sizi ilk defa gördüm o yüzden."
"Sizli bizli konuşmana gerek yok. Kasma bu kadar"
"İyi tamam peki. Bak kendi üstüne alınma yani sana değil bu kibarlık. Yeni gelen herkese karşı böyleyim."
"Hala kasıyosun ve ne dediğini bilmiyosun"
Evet haklıydı şuan ne dediğimi bilmiyodum ve hemen konuyu değiştirdim.
"Tamam bak herşeyi baştan alıyorum. Ben Beril Akçay. Mehmet Akçay'ın kızıyım."
Şirketin sahibin'in kızını olduğumu duyunca yüzünde bi tebessüm bile olmamıştı.
"Beni zaten tanıyosundur Barlas Karatan ben" dedi sırıtatak.
Elimi uzattım ve oda elini uzattı. O an ilk defa ellerimiz birbirine değmişti.