Selam. Hastayım ve hasta olduğum halde bölüm yazıyorum mükemmel. İsterseniz geçelim. Yeni bi kitaba başlıyorum ayrıca. Geçelim bölüme.
Sabahları gerçekten asla uyanmak istemiyodum. Bu o sabahlardan biriydi. Sağ tarafıma doğru döndüğümde Barlas'ın yan tarafımda olduğunu ve beni izlediğini gördüm. "Günaydın sevgilim" dedi. Sesi hala uykuluydu. Ellerim yanağını buldu. Sakalları onu fazlasıyla çekici ve yakışıklı gösteriyodu. Yavaşça öpmek için yaklaştığımda Alev'in ağlamaya başladığını duydum. Hızlıca kalkıp yanına doğru ilerledim.
Yanakları ve yüzü kıpkırmızı olmuştu. Kucağıma aldım ve Barlas'ın geldiğini hissettim. Arkamı döndüğümde Barlas yarı çıplaktı. Hızlıca Alev'i onun kucağına verdim. "Onu ilk olarak kendine çevir, elini sırtına koy ve yavaşça ovala" dedim. Dediğim gibi yaptığında Alev gazını çıkarttı. "Ya sen ne yapıyosun ama güzel kızım" dedi gülerek. Barlas aslında özünde çok iyi bi insandı fakat pek belli etmiyodu. Bartu'ya karşıda öyleydi aslında. Ona kızdıktan sonra vicdan azabını Barlas çekiyodu. Fazla özgüvenliydi fakat bunu egoya çevirme gereği duymuyodu. Alevi kucağıma alıp üstünü değiştirdim. Ardından Barlas'a verip kendi üstümüde değiştirdim.
Aşağıya indiğimde Bartu beni karşıladı. Dikişleri hala acıyodu fakat iyiydi. "Günaydın dayısının güzeli" dedi ve Alev'i kucağına aldı. Ardından alnıma bi öpücük kondurup "Günaydın güzelim benim" dedi. "Günaydın brom" dedim gülerek. "Artık böyleyim paşam" dedim. Barlas'ın aşağıya indiğini gördüm. Bartu Barlas'a günaydın bile demeden. "Ben dayı mıyım? Yoksa amcamı?" dedi. Ardından Barlas'ın kaşlarının çatıldığını gördüm.
"İnsan günaydın der göt" dedi Barlas gülerek. "Ayrıca Alev ne derse o" dedi. Daha sonra ise Alev'in burnuna öpücük kondurup "Dimi güzel kızım" dedi. "Tekrar günaydın brocuğum ve karıcım" dedi. Dudaklarıma bi öpücük kondurdu. "Hop hop" dedi Bartu ve Alev'in gözlerini kapadı gülerek. Ardından "Aile var" dedi gülmeye devam ederek.
Bartu gerçekten şahane bi insandı. Ayrıca çok komikti. Aslında çok duygusaldıda. Aşık olmaktan korkuyordu. Canını çok yakmışlardı. Bi insan neden aşık olduğu kişinin canını yakar. Aslında işte aşık değildir. Bartu hayatında doğru kadını bulamadı aslında. Belkide bulsa herşey daha iyi olabilirdi.
Ardından kahvaltı masasına oturup kahvaltı yapmaya başladık. "Uzun zamandır hiç olay olmuyo hayatımız çok normal geçiyo" dedim. "Sen öyle san" dedi Barlas. "Neler oldu" dedim. "Şirket batmak üzereydi güzelim Barlas zekası sayesinde şirketi o kadar güzel koruduki" dedi. Barlas'ın elleri elimi bulduğunda gözleride gözlerimi buldu.
"Güzelim benim. Şirket batsa en çok ikimiz yıkılırdık. İkimizinde bu şirkette payı var. Şirketi kurtarmak benim sorumluluğumdaydı. Sen üzülürsen benim dünyam biter" dedi. O kadar güzel bakıyordu ki. Fakat bana yaptıkları hala aklımdan gitmiyodu. Aklımdan silinse kalbimden silinmezdi. "Barlas" dedim. "Efendim karıcım" dedi ağzına bi parça peynir koyarken. "Sana aşığım" dedim. "Duygularımız karşılıklı hanımefendi" dedi gülerek.
"Kardeşim ne zaman bacımdan vazgeçiceksin" dedim. "Brocum sen bi sussanmı" dedim. Bana bakarak güldü. Ardından yavaşça kalkıp arkama geldi ve kafama öpücükler kondurmaya başladı. "İşin ucunda Barlas bile olsa sen benim kardeşimsin ve tek güzelimsin bitanem" dedi. Kafamı kaldırdığında onu ters görmemi sağlamıştı. "Terssin farkında mısın" dedim gülerek.
"Sen terssin gerizekalı güzelim" dedi. Beni bi gülme aldığında Barlas yavaşça kalktı yanıma geldi ve dudaklarıma bi öpücük kondurdu. Günümüz gayet güzel ilerliyordu.
Selam nasılsınız. Ben gayet iyiyim. Şuan maç izliyorum bakalım neler olucak. Yedeklerle oynuyoruz ama yeneriz diye düşünüyorum. Bizim takım ne olursa olsun şampiyon ve bundan gerisi yok.
O şekilde yani başkada dicek bişey gelmiyor aklıma. Seviyorum sizi o kadar yani hoşçakalınn💗😋