Selam askolar nabersiniz. Her maç günü bölüm atasım geliyo bende böyleyim işte💪🏻🤠bugün kurt bakislim onu sevdiğimi öğrendi. Hiçte kötü davranmadı bana. Çok seviyo beni ask bahcem. Hadi bölüme geçelim.
Bölüm şarkıları
Derya Uluğ /Sana çıkıyor bu yollarEve döndüğümüzde hiçbişey almadan hızlıca odama çıktım. Kendimi yatağa sertçe bıraktığımda o kadar rahatlamıştımki. Barlas'la aramız o kadar iyiydiki ve hayatımız o kadar olaysız geçiyoduki. Bişey olmasında o kadar korkuyodumki. Asel'le sık görüşmesekte ara sıra konuşuyoduk.
En son dün görüşmüştük fakat telefonla. Hala bizim şirkete ortak girmek istiyolardı.
Barlas hala istemiyodu. Barlas aşağıdaydı ve hala yanıma gelmemişti. Pek takmasamda aslında neden olduğunuda düşünmüştüm. Yavaşça kalkıp aşağıya doğru indiğimde Barlas şirkete gidiceğimizi söylemişti. "Off Barlas bide bu yorgunlukla şirkete mi gidicez" dedim. "Oflama güzelim benim" dedi. "Ayrıca Barış'lar gelicek" dedi. Sinirim aslında istemeden bozulmuştu.Üstüme bişeyler giymek için yukarı çıktım ve kısa bi elbise giyip hızlıca çıktım. Altımada beyaz bi spor giydim ve aşağıya indim. Çanta'mıda takıp aşağıya doğru indim. Barlas beni aşağıda karşıladığında arabaya doğru ilerledik. Bartu'da bugün şirkete gelicekti fakat bi değişiklik yapıp motoruyla gelicekti. Oda kaskını taktığında şirkete doğru yol aldık. Aradan yarım saat geçtiğinde şirkete vardık ve içeride bizi Barlas'ın asistanı karşıladı.
İçeri girdiğimde hızlıca toplantı odasına doğru ilerledik. Asistanı bişeyler söylerken kafam şimdiden şişmiş haldeydi. Nasıl bu halde odaklanabilicektim gram fikrim yoktu.
İçeri girdiğimizde Asel ve barış'ta burdaydı. Masanın en başına Barış'ın tam karşısına oturduğumda bi kadeh alkol istedim. "Şirkete ortak olmanızı istemediğinizi söylemiştim. Bunu anlayışla karşılamanı düşünmüştüm" dedim kadehimden bi yudum alarak."Ben anlayışla karşıladım fakat elde etmek istediğim bi çok şey var ve burda olmak istiyorum" dedi Barış elinin yumruğunu masaya koyarak. "Ne istiyorsun" dedi Barlas."Beril'i" dedi Barış gülerek. O sırada Asel'in ona sinirle baktığını farketmiştim. Barlas elini sertçe yumruk yapıp masaya vurdu ağzından bi küfür savurduğunda odadan çıktı. Bende peşinden çıktım ve asistanı onlarla konuşmaya başladı. Bunu duymuştum. Barış'ın derdi çok başkay'dı ki ben bundan adım kadar emindim.
Barlas'ın odasına gittiğimizde Barlas sinirden bi o tarafa bi bu tarafa gidiyordu. "Bak kızım eğer aranızda bişey varsa söyle" dedi. "Sen ne dediğinin farkında mısın ya. Bi anlık sinirle dediğin şeylere bak Barlas. Sen bana bunu ikinci kez yapıyosun, tekrar sen pişman olucaksın" diyerek odadan çıktım. Şirket'in en üst katına çatısına oturma alanına çıktım. Çıktıktan sonra kapıyı kapattım. Buraya pek sık gelen olmazdı üst düzey çalışanlar dışında. Sinirle oturdum koltuğa. Hava yavaş yavaş kararmaya başlamıştı. Gün batıyodu. Oturdum,düşündüm sadece oturdum ve düşündüm.
Bazı şeyler tekrar boka sarmaya başlamıştı. Ne zaman bişey iyi gidiyorsa desem boka sarıyodu. Aradan bi saat geçtikten sonra hava tamamen kararmıştı ve ben yerimden bile kıpırdamamıştım. Bütün rezidans'ların ışıkları yanmıştı ve o kadar güzel bi boğaz manzarası vardı ki. Kapının açıldığını hissettim. Ayağa kalkıp biraz ilerledim korkuluklara doğru. Full manzarayı izledim. Bu kokuyu o kadar iyi tanıyodumki Barlas'ın kokusuydu bu. "Neden geldin Barlas" dedim. "Nerden anladın" dedi çaresizce. "O doyamadığım güzel kokundan" dedim. Barlas yanıma gelip benim gibi durdu.
Ona doğru yavaşça döndüğümde oda bana doğru döndü. Aramızda kısa bi mesafe vardı. Kafamız birleşince ellerimizde birleşti. "Ben özür dilerim güzelim" dedi. "Özür dileme Barlas yakıyosun canımı. Bu kadar basit değil üzüp gelip özür dilemek" dedim ve yavaşça geri çekilip arkamı dönüp ilerlemek istedim. Fakat Barlas elimi bırakmadı sertçe kendine çektiğinde sarılmadan onu iterek hızlıca ordan uzaklaştım. Bunu yapmam aslında ikimiz içinde daha iyiydi. "Beril nereye" dedi çaresizce. "Otele gidicem Barlas sende evine git" dedim. "Evim sensin" dedi. Durdum istemedende olsa. Gözümden bi yaş geldiğini hissettim. Öyle demesi o kadar hoşuma gitmişti ve bu o kadar mükemmel bişeydiki. Bunu inanın anlatamazdım bile.
Fakat onu hemen affetmeyi düşünmüyodum. Her bişey olduğunda sinirini benden çıkaramazdı. Öfkesini kontrol etmek zorundaydı. Evet bunu gerçekten yapmak zorundaydı. Oradan uzaklaştığımda aşağıya inip arabama doğru ilerledim. Barlas peşimden geliyomuydu pek emin değildim. Onunda artık kafasını dinlemesi gerekiyodu.
Bi otele doğru sürdüm arabayı. Otele vardığımda içeri girip kendime bi oda ayarlattım. Deniz manzaralı kral dairesi gibi bi odaydı orası. Bi kadeh viski alıp balkona geçtim ve oturdum. Deniz havası fazlasıyla güzeldi. En üst katta ve mükemmel bi odaydı burası. Huzur veriyordu fazlasıyla. Telefonumu çıkarıp bi şarkı açtım. Bi yandan içtim, bi yandan hayatı sorguladım ve bi yandan şarkı dinledim. Aslında şarkıda söz yoktu. Hayatı sorgularken dinleyebileceğiniz nadir şarkılardandı.
Gece saat bir oldu uyumadım. İki oldu uyumadım ve daha sonrasındada balkonda koltukta istemsizce uykuya dalmışım. Sabah uyandığımda yataktaydım ve üstümde gecelik vardı. Gece ben gecelik bile giymemiştim. Kim yapmıştı bana bunu. Sağ tarafıma yavaşça döndüğümde Barlas yarı çıplak şekilde koltukta oturuyodu. Bi eli koltuğun yan başlığındaydı. Sabah sabah elinde alkol vardı. "Ne işin var senin burda" dedim yavaşça kalkarak. "Ne işim mi var. Bişey oldu sandım beril sen açmayınca. Korktum geldim aradım buldum sabaha kadar seni. Buraya geldiğimdede içerde göremedim. Balkonda buldum seni. Çok üşümüştün aldım içeri" dedi.
"Bana dokundun mu" dedim. "Ne diyorsun Beril" dedi garip bi şekilde. "Bana umarım dokunmamışsındır" dedim hızlıca kalkıp sinirle. "Daha düne kadar koynuma giren sendin" dedi ve ayağa kalktı. Bi o tarafa bi bu tarafa dönmeye başladı. "Siktir git buradan" dedim ve yüzüne sertçe bi tokat attım. "Tamam bak siktir olup gidiyorum buradan. Ama sana yemin ederim değişicem. Bak beril ben sana deli gibi aşığım ve değişicem söz veriyorum" dedi ve odadan çıkmak için hızlıca yürüdü. "Ayrıca sana dokunmadım beril. Sana dokunmaya bile kıyamıyorum" dedi ve odadan çıktı.
Ne yapmaya çalışıyordu bu. Gerçekten artık delirmek üzereydim. Beni seviyo muydu bu kadar gerçekten. Yoksa aşık mıydı.
Bölümüü kısa kesiyorum arkadaşlar sizi çok seviyorum iyikii varsınız. Bi yandanda dizi izliyorum hoşuma gitti dizi. Çocuk katil çıktı falan baya iyimis yani. Seviyorum sizi hoşçakalınn💪🏻🤠❤️🩹