58.Bölüm(Final)

19 3 1
                                    

Selam final yapmaya karar verdim kötü bi sonu olmicak arkadaşlar:)) Eğer okunursa final yazısını kaldırabilirim öyle söylim.

5 yıl sonra

"Ee ne zaman başlıyoruz karıcım" dedim Naz'a. "Neye aşkım" dedi. Ardından dudağına bi öpücük kondurarak "Futbol kadrosu kurmaya" dedim. Ardından bi öksürme sesi geldi. "Öhöm öhöm" dedi Beril. "Noldu güzelim" dedim Berile. "Çocuk var" dedi. Ardından Alev. "Anne büyüdüm ben yanlız" dedi. "Hala minik bebeğimizsin güzelim" dedi Barlas. "Umarım hayatımız boyunca hep böyle mutlu oluruz" dedi Naz. "Umarım sevgilim" dedim.

Hayatımızdaki tüm kötüler ölmüştü veya hayatımızdan çıkmıştı. Hiç olmadığımız kadar mutluyduk. Gerçekten aşıktım Naz'a. Bi kadına bu kadar aşık olabiliceğim aklıma gelmezdi. Çocuğumuz olsun istiyodum fakat Naz erken olduğunu düşünüyodu.  Ben baba olma duygusunu tatmak istiyodum gerçekten hep merak etmiştim.

Aşk çok farklı bi duyguydu. Çok farklı bi histi. Onunla göz göze geldiğim yer an kalbim öyle bi atıyoduki. Zamanı içmişiz ve haberimiz yok nasıl bu kadar çabuk geçiyor anlamadım. Koskoca beş yıl sevdiğim kadınla evlendim ve şuan mutluyum. Kardeşim ve dostumlada hep beraberim. Ara sıra Londra'ya gidiyoruz zaten.

"İyiki varsınız" dedi bir anda. "Sende güzelim benim" dedim. Ardından bi anda Beril lavaboya gitti koşarak. Kusma sesi geldiğini hissettim. Hemen yanına koştuk ve saçlarını tuttum. O benim kardeşimdi ve benimde tutmam lazımdı. "Noluyo amına koyayım" dedim. "Test yaptırıcam" dedi.

Hızlıca gidip Naz dolaptan testi aldı ve getirdi. Hepimiz çıktık ve ardından Beril testi yaptı ve kapıyı kapadı. Aradan on dakika geçti ve Beril ağlayarak çıktı. "Dayı oluyosun" dedi ve sıkıca sarıldı. Bi anda ağlamaya başladı. Alev sıkıca sarıldı ve Barlas'ta boynundan öptü. "Çok mutlu olucaz hayatım" dedim.

1 yıl sonra.

"Dayıcım benim" dedim ve alnından öptüm. "Kızım benim" dedim ve alnından öptüm. Hem bizim hemde Barlasların çocuğu aynı anda doğmuştu. Hayatımız mükemmel gitmeye başlamıştı ve öylede devam ediyodu...

Arkadaşlar umarım ilerde bölüme devam ederiz. İleride devam edersek yanlız çocukların hayatı üzerine devam edicez bunuda söylim hatta final yaptığım halde o şekilde devam ettiricem. Gerçekten böyle yapıcam. Yaşattığınız herşey için çok teşekkür ederim. İyiki varsınız umarım hayatınız boyunca mutlu olursunuz sizi çok seviyorum hoşçakallın eyvallah 🥺❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kontrol'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin