1 ay sonra;
Barlas'ın"Hadi kalk "sözüyle uyandım. Evet evlenicektik. Barlas çok değişmişti. Acımasız biri olmuştu. Ona çok acımasızsın dediğim zaman bana 'sadece sana karşı iyiydim şefkatliydim ama artık böyle olmicak Beril" demesi garibime gitmişti.
Onun böyle biri olması çok garip geliyodu bana. Gözümün önünde adam öldürmüştü. Ben buna canlı canlı şahit olmuştum..
Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Barlas arkası dönük bi şekilde balkonda sigara içiyodu.
"Sabah sabah sigara mı içiyosun" dediğim sırada yanına gidip bende paketten bi sigara aldım ve ağzıma aldım.
Yakacağım sırada Barlas elimden sigarayı aldı ve attı.
"Sen sabah sabah sigara içemezsin git kahvaltını yap aç kalma ben yaptım kahvaltımı farkındaysan saat 12" dediğinde yüzünde sinirli bi hal vardı.
Bütün kol damarları ortaya çıkmıştı.
Pijamalarımla aşağı inip kendime tost yaptım. Çok aç olmadığım için sadece tost yedim.
Melike Hanım ne kadar ısrar etsede kahvaltı yapmamıştım.
Burak, ege, çınar ve ozanda bu evin üyelerindendi. Barlas'ın babası burda kalmıyodu.
Hepsinin üstünde forma vardı.
Ve hepsi şuan fifa oynamak için oyun odasındayken Barlas yukarda tek başına sigara içiyodu.
Barlas'ı anlayamıyodum. Neden bana karşı o kadar iyi davranırken, insanlara karşı böyle değildi?
Barlas şurdan bi kaç ay öncesinde arkadaşımdı. Nasıl herşey bianda olduda sevgilim oldu.
Bana karşı eskisi gibi değildi. İlk başlarda hep kızıyodu ama ona sığınmama tekrar izin veriyodu. Neydik biz böyle?
İki seçeneğim vardı. Ya kendim için ailemden vazgeçicektim.Yada ailem için kendimden.
Ben ölsem onların canı yanardı. Onlar ölse benim canım yanardı. Beni unutmaları ne kadar sürerdi? Bi hafta, bi ay, bi yıl..
Aile içinde sevip değer verilen biri değildim pekde. Canım nedensiz bi şekilde yanıyodu.
Kahvaltımı yaptıktan sonra Barlas'ın yanına çıkmıştım. Sanırım bu sefer verirdi sigara içmeme. Sigarası çoktan bitmişti ve yenisine başlamıştı.
Elinden sigarayı aldıktan sonra ağzıma koydum. Bakışları çok sertti.
Sigarayı hızlı bi hamlede aldığı için elim yanmıştı. Ağzımdan 'Ah siktir' dediğim sırada Barlas hemen elime baktı.
"Çınar çabuk buz getirin" diye bağırdıktan sonra elime üfledi.
"Ya kızım sen manyak mısın napmaya çalışıyosun" dediği sırada çınar ve diğerleri geldi.
"Noldu kardeşim ne bu acele ya" dedi Burak.
"Lan benim sevgilimin eli yandı- yani oyundan olan sevgilimin eli yandı o yüzden buz istedim" dedikten sonra elimi bırakıp hemen yanımdan kalktı ve gitti.
Of kafayi yicem napmaya çalışıyo. Ya kızım bıraksana çocuk belli etmemeye çalışıyo işte Ya ya kesin öyledir.
"Şunu eline tut Beril" dedi ozan.
"Barlas nereye gitti" dedim.
"Bilmem verandadadır belki" dedi Ege
"Tamam peki bende birazdan inerim aşağı" dedim gülerek ve hepsi odadan çıktı. Elim aşırı yanıyodu. Hem canım hemde elim yanıyodu nasıl ama??