"Seni seviyorum" dedim ve oda karşılık verdi. Boynuma masum bi öpücük kondurdu ve daha sonra yatağa yattık ve gökyüzünü izlemeye bağladık başladık. Başımı göğsüne koymuştum ve gökyüzünü izliyoduk..
Dün gece uyuyakalmıştık ve sabah uyandığımda saat 12'ydi aslında sabahda denemezdi. Öğlen olmuştu.. Barlas yanımda yoktu demekki benden daha önce uyanmıştı..
Yavaşça kalkıp, elimi yüzümü yıkamaya doğru ilerledim..
Duştan ses geliyodu ve lavaboya girdiğimde Barlas duştaydı. "Günaydın sevgilim" dedi Barkas. "Günaydın hayatım" dedim gülerek. Elimi yüzümü yıkadım ve çıktım. Üstümü değiştirmek için kıyafet odasına gittiğimde bi hediye kutusu vardı fakat dışından bile belliydi çok lüks bişey olduğu. Üstünde bi not vardı
"Güzel sevgilim bu geceyi bize ayırır mısın:))??" yazıyodu. Yüzümde bi gülümseme oluşmuştu ve kutuyu açma kararı aldım. Kutuyu açtığım sırada siyah dekolteli bi elbise çıkmıştı. Üstüme giymeye karar verdim. Bi fotoraf çekmek istedim ve çektim.
TEMSİLİ RESİM
Barlas'ın göz zevki cidden mükkemeldi. Ayrıca kıyafet tarzı'da çok çok iyiydi. Barlas elbise üstümdeyken duştan çıkmıştı ve yanıma gelmişti. Belime sarıldığı zaman konuşamaya başladık. Bu çocuk hiç normal konuşamıyo muydu?? Bende elimi boynuna sardıktan sonra konuşmaya başladı. "Bu akşam kumarhaneye gidicez ve yanımda böyle olmanı istiyorum güzelim" dedi Barlas. Israr etmeden cevap verdim "Tamam sevgilim" diyip boynundaki kuş dövmesinin üstüne öpücük kondurdum.
Yanımdan ayrılıp üstüne bişeyler giymeye gitti ve bende üstümü çıkarma kararı aldım. Üstümü değiştirdim.. Barlas'ta üstünü değiştirmişti. Beraber aşağıya indik
✨🖤
Odama doğru ilerlediğim sırada Barlas'ta arkamdan geliyodu. Bugun akşama kadar beraber Bartu'lar ile birlikteydik ve beraber takılmıştık. Akşama doğru hazırlamak için beraber odamıza çıkmıştık ve hazırlanmaya başlamıştık üstüme Barlas'ın aldığı elbiseyi giydim ve altımada düz siyah bi topuklu ayakkabı giydim. Topuklulara rağmen Barlas'la aynı boya gelememiştim fakat çokta bi boy farkı yoktu aramızda.
Gözlerime siyah tonlarında fakat gölgeli bi göz makyajı yapmıştım. Barlas belimden tutup yön verdi ve beraber aşağıya indik. Bartu'larda bizimle geliceklerdi. Onlarda çok yakışıklı olmuşlardı. Bi Barlas olmasalarda çok tatlı çocuklardı. Fakat sadece evde böylelerdi. Pardon şato falan mı demeliydim.Aşağıya indiğimizde ikisininde gözü üstümüzdeydi. "Hadi çıkalım amına koyayım geç kaldık zaten" dedi ve sözünü ikiletmeden hepimiz çıktık. Minibüse değildi iki farklı arabaya bindik..
Barlas şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdığında şarkı açtım. Ezhel'in "İmkansızım" şarkısını açtık.
Barlasla beraber söyleme başladık. Barlas bana bakarak söylemeye başladı.