Sabah bi kavga sesiyle uyandım. İçinde babamın sesi çok yüksek bi şekilde geliyodu.
Babam"Lan oğlum neden yaptın bunu bize dolandırmışsın lan beni"diye bağırdı."Özür dilerim patron lütfen affet ya bak bidaha asla olmicak."diyodu Fehmi abi.
" Ulan Fehmi neyini affedim lan senin"dedi babam.
Aşağıya indim
"Noluyo burda babacım"
"Fehmi efendi hırsızlık yapmı-" derken Fehmi abi sözü kesti.
"Beril hanım bari siz bana inanın lütfen"
"Babacım bi hafta daha güvenelim eğer bi daha böyle bişey yaparsa yollarız. Olur mu?"
"Bak Fehmi güzel kızım istedi diye sana bi hafta daha dayanıcam bi hatanda hemen yollarım seni. Anladın mı beni"
"Tamam efendim" dedi ve işini yapmaya gitti.
Ben gelmeseydim kötü şeyler olabilirdi.Bundan emindim.
"Babacım sende sakin olur musun artık"
"Tamam kızım tamam" dedi ve yanımdan gitti.
Bende odama doğru ilerledim. Üst kata giyinme odama çıktım.
Bugün günlerden pazartesi'ydi. Şirkete ceo olarak gidicektim artık.
Üstüme diz üstü siyah basit bi elbise giydim. Dar bi elbiseydi ve vücuduma yapışıyodu.
Bütün fiziğim ortaya çıkmıştı.Altıma spor ayakkabılarımı giyip çantamı'da alıp aşağı indim.
"Babacım ben kahvaltı mı burada yapmicam şirkete giderken bişeyler yerim".
"E kızım bişeyler atıştırsaydın"
"Yok cidden zaten aşırı heyecanlıyım"
"Aa doğru bugün o gün"
"Evet babacım evet şimdi ben çıkıyorum seni seviyorum hoşçakall"
"Tamam güzel kızım hadi git bakalım"
"Babacım bugün spor arabayı ben alıyorum"
"Tamam hayatım zaten beni Önder götürücek" dedi babam el sallayıp hızlıca çıktım.
Arabayı çalıştırdım ve üstünü açtım. Yola çıktım. Çok sevdiğim bi pastane vardı oranın simidi çok güzeldi.
Oraya doğru yola koyuldum.
Şirkete vardım. İçeri geldiğimde çalışanların bi çoğunun "Hoşgeldiniz Beril hanım" dediğini duydum. Normalde kimse böyle bişey demezdi.
Sanırım herkes artık ceo olduğumu öğrenmişti.
Odama çıktım. Evet artık daha büyük bi odam vardı.
Geçip masama oturdum.
Biri kapıyı tıklattı. İçeri girmesini söyledim ve içeri giren Barlas'tı.
"Ooooo ceo hanım nasılsınız" dediğinde beni bi gülme aldı.
"Hadi sana bi iyilik yapıyorum bana hanım demene gerek yok sadece Beril diyebilirsin"
"Sadece Beril"
"Evet sadece Beril" dedim.
"Bi kahve ısmarlarsın artık"
"Ahh tabiki" dedim telefonu elime aldım ve iki kahve istedim.
"Bu arada ben az şekerli içiyorum"