Dün gece öylebi ağlamıştım ki sabah kalktığımda bile gözlerim kıpkırmızı'ydı. Dün gece Barlas'la konuşmuştuk. Daha fazla konuşmak isterdim fakat bu kadar gururum yoktu. Barlas'la barışmak istiyodum ve bunu yapıcaktım. Gidip Barlas'la konuşucaktım. Bu gece her zamanki onunla gittiğimiz sahil kenarında'ki yere gitmeyi düşünüyodum.
Onunda orda olucağından emin olduğum için ona bişey söylememeyi tercih ettim. Mutfağa gitmeden önce bi duşa girmek istedim. Öğlen olmuştu, aynaya baktığımda kendimden korkmuştum. Üstümü çıkarıp duşa girdiğimde üstümdeki bütün yükün kalktığını hissetmiştim. Bu aralar karnım şişmişti ve 5 aydır regl olmuyodum.
Hamile olmaktan korktuğum için test yaptırma kararı almamıştım. Şu sıralar sadece tuzlu yiyesim geliyodu. Fakat bunuda burcuma bağlamıştım çünkü boğa burcuy'dum ve Boğa burçları yemek yemeyi çok severlerdi.
Duştan çıktıktan sonra üstümü değiştirip salona doğru ilerlemiştim. Buğra ve Buse oturuyolardı. Yanlarına geçip oturduktan sonra Buğra konuşmaya başladı "Güzelim neden saçlarını kurutmadın bak hasta olucaksın" demişti. Buğra'nın benle bu kadar yakından ilgilenmesi garibime gidiyodu açıkçası.
"Yo sorun olmaz Buğra. Düşündüğün için teşekkür ederim" dediğim sırada göz kırpmıştı gülerek. Buğra'ya karşı asla bişey hissetmiyodum. "Aşkım sen kahvaltı yapmicak mısın bak hazırladım o kadar" dedi Buse. "Yok kızım ya pek aç değilim bu arada bu akşam Barlas'ın yanına gidicem" dedim. Buse konuşmaya başladı "Ne diceksin yada ne yapıcaksın peki" dedi. "Bilmiyorum ya konuşucam ama yani ben cidden onsuz yapamıyorum" dediğim sırada Bartu aradı.
"Geliyorum ben Buse" diyip odama doğru ilerledim. Telefonu açtım ve konuşmaya başladım. "Efendim Bartu" dedim. "İnsan Bi selam verirdi Beril" dedi Bartu ve sesinde imalı bi ifade vardı.Odada bi o tarafa bi bu tarafa doğru yürümeye başladım. "kafam yerinde değil takma sen" dedim. "Tamam peki, neyse konu bu değil ee nasılsın. Hayatında biri varmı" dedi Bartu. "Bartu bak ben Barlas'sız yapamam oda Bensiz yapamaz" dedim. "Haklısın Beril neyse Barlas çağrıyo ben kapatıyorum seni seviyorum unutma hoşçakal" dedikten sonra kapandı ve dıt dıt dıt sesi kulağıma geldi.
Barlas'sız belki yapardım fakat onu unutmam pek kısa sürmezdi. Barlas hala sevgilim miydi onu bile bilmiyodum. Belki başkasına aşıktı yada hayatında biri vardı. Bunu bilemezdim. Ki ayrıca olsaydı da magazinde görürdüm.
Odadan çıkmadan önce üstüme spor bi takım giydim. Odadan çıkıp Buse'lerle konuşmadan dışarı çıkıcakken Buse beni durdurdu. "Ya kızım nereye söylemeden çıldırdın mı" dedi. "Hava alıcam Buse görüşürüz" diyip hızlıca asansöre doğru ilerledim.
Asansöre bindiğimde fotoraf çekmek istedim fakat sonradan vazgeçtim.
Aşağı indiğimde her zamanki yerimize gitmek için yola koyuldum. Oraya varmama beş dakika kalmıştı. Alkol almıştım belki içeriz diye fakat orda olup olmadığından bile emin değildim.
Oraya vardığımda Barlas oradaydı fakat yanında bi kız vardı. Kız eski sevgilisiydi fakat ben görüşmüyolar diye biliyodum. Hatta kavga ediyorlardı. Barlas beni gördüğü an beklemediğim bişey yaptı. Kızı kendine çekip dudağına yapıştı. Gözümden bi yaş geldiğini hissettim.
Kızda elini Barlas'ın yanağına götürmüştü. Barlas bana bile bakmıyodu. Elimdeki şişeler yere düştüğünde kendime gelmiştim. Hızlıca oradan uzaklaştım Barlas peşimden bile gelmiyodu. Bi araba yanıma doğru geldi ve arka cam açıldı, içeride Önder vardı. "Gelmek ister misin" dedi. Barlas beni gördüğünde hızlıca arabaya bindim. Barlas arkadan arabaya gelip peşimize takıldı.
"Barlas peşimizde" diyip arkaya doğru baktım. "Umrumda bile değil" diyerek şoföre hızlanmasını söyledi. Bi eve gelmiştik fakat ormanda'ydı.