Özel💗😋

35 1 0
                                    

Selam nasılsınız. Bugün bölüm değilde biraz kendi hayatımdan ve kitabın ilerleyen zamanlarda neler olucağından bahsetmek istiyorum. Oruç tutuyorum ve hep yatıyorum yani ölü gibi oluyorum. Kalktığım zamanlarda hep dışarıda oluyorum akşam eve geliyorum.
Ben dışarıda olduğum zaman aklıma yemek gelmiyo ve boğa burcuyum ne kadar yemek sevdiğimi tahmin edebiliyosunuzdur.
24 Nisan doğum günüm söylemek istedim. Doğum günü dilekleriniz beni gerçekten mutlu eder.
Kitabın geleceği hakkında çok şey düşünüyorum aslında şuan bile istesem kitap haline getirebilirdim.
Fakat bölüm sonrası baştan düzeltip paylaşmayı düşünüyorum. Hem daha güzel olur.
Önceden gerçekten baya okunuyodu.
Şuan oda olmuyo niye bilmiyorum.
Bide bugün trabzonspor-Beşiktaş maçı vardı.
Gayet heyecanlı bi maçtı.
Kitap karakterlerimi gerçekten çok seviyorum ve kitap karakterlerimin eski modelleri nerdeyse 4 yıldır sevgililer.
Gerçekten doğru ve güzel karakterler modeller bulmayı düşünüyorum.
Şuan bazı hatalar yaptığımı farkettim.
Mesela Beril güçsüz değilde fazlasıyla güzel güçlü ve iyi bi karakter olabilirdi.
Barlas Beril'e çokda iyi davranmamalıydı.
Barlas tam bi ikizler burcu gibi bana göre.
Kitapta açık ara en sevdiğim karakter net Bartu.
O şekilde yani üç gün bölüm gelmicek artık çarşamba ve pazar günleri bölüm gelicek.
O şekilde iyi geceler seviyorum sizi 💗😋😋

Kontrol'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin