Nasılsınızzz. Umarım iyisinizdirr. Uzun zaman oldu. Yazıcam yazıcam bir türlü yazamadım. Bölümleri düzenlemeyi düşünüyorum 😺. İlerleyen bölümlerde neler olur inanın hiç bilmiyorum. Size Bi sürprizim var. Düzenlenmiş haliyle beraber. 20 yada 25 bini geçerse çıkartmayı düşünüyorum. İlk adımımdayım. İlk basamaktayım. Mükemmel bişey beklemeyin lütfen. İsterseniz hızlı bi şekilde bölüme geçelimm 😋💓
Bölüm şarkısı yok bu arada kafanıza göre açınn
(1 hafta sonra)Bir haftanın sonunda tatile gelmiştik. Aslında gelebilmiştik. Bunada şükretmem lazımdı aslında. Hatta ikimizinde etmesi lazımdı. Bartu aşkımı orada bırakmak inanın istemezdim. Ama bırakmam gerekiyodu. Çünkü canım kocacım aşkımla ikinci balayımızdı. Barlas şu hayatta herşeyi nedensizce çok seviyordu. Yok yani çok garip bi adamdı. Alevi çok seviyodu. Acaba alev olsam bende çok sever miydi. Şaka şaka. Alev onun tek varlığı. Gerçektende öyleydi. Alev onun kanındandı. Kısacası artık geçmişi düşünmek yerine geleceğe bakmayı düşünüyodum.
Otel gerçekten çok güzel bi oteldi. Aslında ilk balayında gelmek istediğim oteldi. Fakat bugün nasip oldu. Otel titanic oteldi. Bir çok oteli vardı ve iki tanesine gitmeyi düşünüyoduk. Burası balayı oteliydik. Kayıt işlemleri yapıp kendi odamıza hızlı bi şekilde yol aldık. Odamız gerçekten çok büyüktü. Biz balayı çifti olanlar için olanı almıştık. Fakat bunun için evlilik cüzdanımız gerekiyodu ve onuda getirmiştim. Odaya yerleştiğimizde bavulumu açtım. İçinden bikinimi çıkarttığımda. Barlas'ında bi anda üstünü çıkarttığını gördüm. Bütün kaslı vücudu gözümün önündeydi. Üstümü çıkarttığımda Barlas'ın bana baktığını gördüm. Bana doğru gelip sarıldı. Sadece iç çamaşırımlaydım. Bana doğru yaklaştı.
Bianda kucağına aldığında kendimi yatakta buldum. Üstüme çıktığında nefesini hissettim. Beni öpücekti. Nefes alış verişinden belliydi. Bi anda kollarımı kaldırdı ve geriye yatırdı. Beklemediğim bişey yaptı. Bir anda gıdıklamaya başladı. Güldüğümde bacaklarımı kaldırmıştım. Erkekliğine gelmişti.. "Ahh" dediğinde gülmemek için zor durmuştum. "Bidaha sen çocuk istersin" dediğinde bi anda gülmeye başladım.
Ardından oradan hızlıca kaçtım. Bikinimi hızlı bi şekilde giyip oda kartımı alıp kapı önüne çıktım. Kapıya çıkıp gülmeye başladığımda ardından Barlas geldi. Hızlıca asansöre doğru ilerledik. Asansöre bindiğimizde gülmeye devam ettim. Lobi katına bastım. "Sussana kızım" dedi. Gülmeye devam ettim. Bianda kendi dudaklarımı onun dudaklarında buldum ardından beklemediğim bişey oldu. Kapı açıldı. "Hassiktir" dedim kendi kendime. İkimizde asansörden indik ve restorana doğru ilerledik.
Yemeklerimiz masamızda kuruluydu. Önceden hazırlattırmıştık. Deniz manzaralı bi alana koydutturmuştuk. Kahvaltımızı yaptıktan sonra havuza inicektik. Aslında kaydıraklara binmek istiyodum. Barlas bianda "Kaydıraklara mı binsek acaba karıcım" dedi. "Olur hayatım" dedim gülerek.
Ardından havuza gidip biraz yüzdük. Sıra kaydıraklardaydı. Balayı müşterileri için olan kaydırakların hepsi çift kişilikti ve bizde oraya gidicektik. Oraya doğru giderken bir bot aldık. Kapalı bi kaydırağa bindik. Barlas arkamda oturuyordu. Hızlıca bianda aşağı düşerken kalp şeklindeydi. En tepesinden soğuk su akıyodu. O kadar rahatlatıcı ve güzeldiki. Ardından roket vardı ve ode çift kişilik yan yanaydı. Yukarı asansörle çıkılıyodu ve binip çıktık. İkimizde kapsüllerin içine girdik. Garip şekilde rakam değildi. Kelimeler güven sevgi ve aşktı. Gerçekten çok komikti. Bianda aşağı düşerken Barlas'ın "Ananı sikim" dediğini duydum. Gerçekten nefes kesen bi kaydıraktı. Harikaydı.
Kaydırak hevesimizi aldıktan sonra birazda denize girme kararı aldık. Bu ayın 30unda Trabzonspor maçı vardı. Biz maça gidip tekrar geri dönecektik. Amcamlar ide ise Trabzondan geliceklerdi. Barlas Galatasaray'lı ben ise Trabzonsporluydum..
Denize gidip çıktıktan sonrada akşam yemeğine indik.Bölüm devam edicek ama Bi hafta sonra falan gelirr. Hoşçakalınnn