44.Bölüm

27 2 2
                                    

Selaamm. Nasılsınız ben çok iyiyim bugün erkenden gelen bi doğum günü hediyemi sipariş etti halam. İstediğim üç kitap vardı onları aldık. Sokak nöbetçileri 2 ve operatöre bağlanıyor'un iki kitabı. Gayet güzel bi gün geçirdim. Kaç gündür bölüm yazmıyorum ve aşırı üşeniyorum. Hadi bakalım isterseniz geçelim bölüme.

Bölüm şarkısı
Yedinci ev/Anlat ona

Bu arada en sevdiğim şarkılardan. Yedinci ev'in en iyi şarkılarından.

"Ne işin var senin burda Selin" dedi Barlas. Kapıdan dinlerken karşımdaydı ve gayet güzel bi kadındı. "Bu çocuğu ben tek başıma yapmadım Barlas" dedi adının Selin olduğunu öğrendiğim kadın. "Bak Selin tek gecelik bi ilişki bu. Sarhoştum kandırdın amına koyayım beni. Bi gecede bu çocuğun olması imkansız" dedi Barlas. "Barlas bu çocuğa ya babalık yaparsın yada sana öylebi dava açarım ki" dedi. Dediği sırada içeri girdim. Şirket kapısını sertçe açıp içeri girdim.

"Beril sakin ol karıcım" dedi. "Kocacım sakinim ben." dedim. Daha sorma devam ettim. "Bak güzelim şurda oğlun var diye bişey diyemiyorum. Korkar çünkü. Ama sana tam bir dakika veriyorum. Şimdi burdan bu çocuğu peydahladığın adama ağlamaya git. Yoksa seni burdan çok farklı yollarla çıkartmak zorunda kalıcam" dedim. "İşte benim kızım" dediğini duydum Barlas'ın. Kendimi daha özgüvenli ve iyi hissetmiştim.

Bartu'nun içeri girdiğini gördüm. "Duydun güzelim çık şimdi. Yoksa bi el şıklatmamla güvenlikler odada" dedi. Selin bozulup odadan çıkarken kapıdan "Bunu senin yanına bırakmicam Barlas" dediğini duydum. "Hehe aynen" dedim kendi kendime. O odadan çıktıktan sonra bianda gülmeye başladım. "Bartu odadan çıkar mısın beş dakika" dedim. Barlas neden dediğimi anlamıştı. "Beril sen ona inanmadın dimi?" dedi.

"İnandım Barlas" dedim. "Öyle söylediğime bakma sana neden inanıyım" dedim. "Ne diyosun güzelim kendine gel" dedi. "Şaka yaptım bitanem benim" dedim ve ona yaklaştım. Elleri belimi sardığın da burun burunaydık. "Aşığım sana ve sana güvenim sonsuz" dedim. "Bitiriyorsun beni" dedi ve dudaklarıma bi öpücük kondurdu. Ellerim onun boynuna gittiğinde karşılık verdim.

Ardından yavaşça geri çekildim ve eve gitmek istediğimi söyleyip odadan çıktım. Odadan direk eve gitmeyi planlamıyodum. Bu aralar Barış çok sessizdi ve bu Barış'ın planı olabilirdi. Tek şüphelendiğim kişi Barış' tı. Kadının arabasına binip gittiğini gördüm. Arabama binip hızlıca kadını takip etmeye başladım. Kadın bi şirkete gidiyodu sanırım. Tahminlerime göre öyleydi.

Aradan kısa bi süre geçtiğinde Barış'ın şirketine geldiğini farkettim. İşte tamda tahmin ettiğim gibiydi. Kadın yukarı çıktığında bende yavaşça peşinden gittim. Arkasına dönmediği için farketmedi bile. Planım yavaş yavaş gerçekleşmeye başlıyordu. Barlas'ın buraya geldiğimden haberi yoktu ve olmamasıda gerekiyodu.

Yukarı çıktığımda Barış'ın odasını bildiğim için gittim. Bu katta sadece Barış ve asistanı vardı. Asistanı beni gördüğünde duvara sıkıştırıp "Bak güzelim beş dakika girip çıkıcam eğer birine bişey dersen gözünün yaşına bakmam cehennemi boylarsın" dedim. Gözü dolmuştu ve ağzını açamamıştı.

Kapıyı açıp sertçe içeri girdiğimde Barış beni görmüştü. Selin denen kadında arkasını dönüp bana bakmıştı. "Bak nasılda tanıyorum ama. İşte bi boklar çevirdiğiniz belliydi. Ben aptal mıyım sizin yalanlarınızı yemicek kadar. Kandırmayalım birbirimizi" dedim. "Güzelim bi sakin ya" dedi Barış.

İçeri bi adamın girdiğini gördüm. Bartu'ydu bu. "Güzelim diyen ağzını sikerim orospu çocuğu" dedi. Hızlıca yanına gidip boynundan tuttu ve ayağa kaldırıp sertçe bi yumruk attı. Burnu kanamaya başlamıştı. Selin hiçbişey yapamamıştı. Barış burnunu silip gülerek kalktı. Psikopat mıydı gerçekten bu?

"Siktirin gidin artık" dedi Selin. Bartu'nun gelmesini istediğimde odadan çıktık. Aşağıya indiğimizde arabaya binicekken kolunu tuttum. "Senin ne işin var burda Bartu" dedim. "Sanane kızım. Belliydi senin böyle bişey yapacağın zaten" dedi. "Sen bana güvenmiyo musun?" dedim. "Güvenmiyorum Beril. Her an deliriyosun" dedi.

Selam nasılsınız. Ben çok çok iyiyim. Bölüm kısa oldu yine ama takmayın. Annemde kitabı okumak istiyomuş WISĞANSŞAUA.
Yani okusun ne diyim. Hadi bakalım nolucak. Seviyorum sizi. Hoşçakalınnn💗😋

Kontrol'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin