Yeni yıla girmemize az kalmıştı. Daha ne yapıcağımızı bile bilmiyoduk. Yapmak istediğimiz tek bişey vardı. Yat'la denize açılmaktı. İstanbul boğazında gezmek gerçekten mükemmeldi. Aslında az kalmıştı derken gerçekten çok az kalmıştı. Sadece dört saat kalmıştı. Yeni yıl'a sevgilimle ve arkadaşlarımla yani kısacası ailemle beraber girmek mükemmeldi.
"Sevgilim yarım saate çıkarız hazırlan istersen" diyerek odaya girdi Barlas. Üstünde takım elbise vardı. "Takım elbise giyineceğini düşünmezdim aslında" dedim. "Bugun benim için özel bi gün sevgilim o yüzden giydim. Seninde şık giyinmeni istiyorum. Evet her halinle mükemmelsin ama şık gelmeni istiyorum" dedi. "Tabiki efendim siz nasıl isterseniz" diyerek gülmeye başladım.
Duştan çıkmıştım ve hala saçlarımı yapmamıştım. Üstüme kırmızı dekolteli kısa ve vücudumun tüm detaylarını ortaya çıkartan bi elbise giydim. Altıma ise kırmızı mat renkteki topuklularımı giydim. Saçlarımı yapmak için makyaj masama oturdum ve saçlarımı yapmaya başladım. Saçlarıma maşa yaptım ve tarakla biraz açıp büyük geniş dalgalar yaptım. Saçlarıma tutucu bi sprey sıktım. Kırmızı bi el çantası alıp içime parfüm'ümü ped çantamı koydum. Kimliğim ve kredi kartlarım cüzdanımın içindeydi ve onları da koydum.
Ped çantamı her zaman yanımda gezdiriyodum ne olur ne olmaz. Bence her kadının yanında taşıması gereken bişeydi ped çantası. Hatta bi ihtiyaç'tı. İhtiyaçımız olabiliyodu bazı durumlarda. Odanın kapısını açıp odadan çıktım. Aşağıya indiğimde Bartu ve Ozan'da hazırlanmışlardı. Barlas'ta en başlarında bekliyordu. Hepsi gerçekten mükemmel olmuşlardı.
Barlas'ın bakışları beni bulduğunda hayranlıkla bakıyodu. "Vay vay vay" dedi ve çok güzelmiş gibi bi ıslık çaldı. "Ya abartmayın evet güzelim ama abartmayın sizde ya" dedim gülerek. "Buyurun önden küçük hanım" dedi Bartu. "Gel sevgilim" dedi Barlas ve eli elimi buldu. Minibüs'e bindik ve marina'ya doğru yol aldık. Aradan yarım saat geçtiğinde varmıştık ve çoktan açılmıştık bile. Harika bi masa kurulmuştu. Bugun sanırım şarap ve rakı içicektik. "İlk birinci köprüye doğru ilerleyelim" dedi Barlas Kaptan'a. "Tamam Barlas bey siz nasıl isterseniz" dedi orta yaşta olan kaptan.
Arkadan bi şarkı açtı Barlas. "Her akşam votka rakı ve şarap" tı şarkı. Barlas yanıma doğru yürümeye başladı. "Dans etsene sen benle ya" dedi. Bazen hiç romantik olamıyodu gerçekten. "Kusura bakmayın tanımadığım kişilerle dans etmiyorum" diyerek diğer tarafa bakmaya başladım. "Kızım dans edelim işte. Ya bak güzelim tamam baştan alıyorum. Güzel sevgilim benimle dans eder misin" dedi ve elini uzattı. "E edim bari" dedim ve ayağa kalktım. Elleri ellerimde gözleri gözlerimdeydi.
Birbimize dahada yaklaşmaya başlamıştık ve bu gerçekten beni alev alev yakıyodu. Hava soğuktu fakat ben hissetmiyodum bile. Onunda vücudu benimki gibiydi. Kafasını boynuma doğru yaklaştırdı. Nefesini boynumda hissetmeye başladığımda tüylerim diken diken oluyodu. Bu o kadar farklı bi histiki anlatamam.
Sakalları boynuma değdiğinde nefes alış verişim o kadar hızlanmıştıki kalbim aşırı hızlı atıyodu. "sakin ol bebeğim sakin" dedi sessizce kulağıma fısıldayarak."Olamıyorum Barlas. Aklımı bozuyosun. Kalp ritmimi değiştiriyosun" dedim.
Gece tam on ikide Barlas'ın dudaklarına yapışmayı düşünüyodum. "Gece saat on ikide sana bi sürprizim vardı aslında ama o zamana kadar bekliyemicem sanırım" dedim. Onun konuşmasına izin vermeden dudaklarına yapıştım. Dudaklarımı dudaklarında dinlendirirken ellerim onun yanaklarına doğru ilerlemişti. Elleriyle bi yandan yüzünü okşarken bi yandan öpüyodum. Elleri kalçalarıma gitti ve daha sonra belime kendine bi anda bastırdıktan sonra dudakları boynuma doğru ilerledi.
🖤✨
Gece saat on ikiye yaklaşmıştı. Hatta sadece üç dakika kalmıştı."Beril gelir misin" dediğinde yanına doğru ilerledim. Tam kız kulesinin yanınday'dık. "Beril sen benim herşeyim oldun. Sana uzun uzun anlatmak isterdim fakat duygularım kelimelere sığmaz. Sana aşığım benim güzel sevgilim. Şimdi sana tek bişey soruyorum. Karım olur musun. Tekrar ve yeniden benim olur musun" dedi ve diz çöktü. Cebinden bi yüzük kutusu çıkardı ve açtı. "Evet" dedim bi kaç kez ve Barlas'a sarıldım. Mutluluktan ölücek gibi hissediyodum. Barlas'lar ıslık çalıp alkışlamaya başladılar. Kız kulesinde ise havai fişekler patlamaya başlamıştı. Gerçekten mükemmel bi geceydi. Barlas'ın boynuna sarılmışım ve alın alınaydık..
BU BÖLÜM BAYA KISA OLDU AMA YILBAŞI DİYE MECBUR KALDIM ARKADASLAR HWĞDWÖDĞUWODWMŞD
HAKKINIZI HELAL EDİN
HWODNWĞDUWIDKA