49. Bölüm

23 1 0
                                    

Selamlar nasılsınız. Tam beş gündür bölüm yazmıyorum. Geçelim bölüme hızlıca. Bugün maç var aslında gidicektim ama son anda iptal oldu yapabiliceğim bişey yok.

Mağazaya girdiğimde ilk olarak Arzu'nun yanına gittim. "Hoşgeldiniz Beril hanım" dedi kibarca. Arzu fazlasıyla tatlı ve kibar bi kızdı. "Tuğsan nerde Arzu'cum" dedim. "Odasında Beril hanım" dedi. "Teşekkürler ayrıca hanım demene gerek yok sonuçta artık yengemiz sayılırsın" dedim gülerek. Tuğsanla aralarında bi ilişki vardı ve çok yakışıyorlardı. Tuğsan normalde hep kızlarla olan bi adamdı fakat Arzu onu değiştirmişti. Eski Tuğsana dair bişey kalmamıştı. Tuğsan'ın yanına gitmiştim. Kapı açıktı ve geçip oturdum. "Hoşgeldin Beril" dedi Tuğsan güler yüzle.

"Hoşbulduk elbisem hazır mı?" dedim. Barlas'ın bana aldığı elbiseyi yakmıştım. Fakat sonradan ona inat aynısınu almıştım. Bugün bi davet vardı ve ona inat başka bi adamla dans edicektim. Aslında ona inat değil istediğim için edicektim. Belki gerçektende Barlas ne derse desin soğuyamiyodum ama umrumda bile değildi.

Elbisemi alıp oradan çıktım ve eve doğru ilerledim. Eve vardığımda odama çıkış üstüme giydim. Elbise gerçekten çok şık duruyodu. Fazlasıylada açıktı. Bu giymiceğim anlamına gelmiyordu. Ardından dudaklarıma kırmızı bi ruj sürdüm. Üstünden parlatıcı ile geçtim ve dudaklarımın daha dolgun gözükmesini sağladım. Altıma kırmızı topuklu ayakkabılarımı giydiğimde iplerinin şeklini yaptım ve odadan çıktım. Karşımda Bartu'nun olduğunu gördüm. Beni baştan sona kesmeye başlamıştı.

"Lan niye öyle bakıyorsun" dedim bianda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Lan niye öyle bakıyorsun" dedim bianda. "Çok güzelsin. Neden bu kadar güzelsin?" dedi. "Pardonda bana güzel diyene bak sen çok yakışıklısın" dedim. "Hadi gidelim artık güzelim" dedi ve kolunu gösterdi. Koluna girdiğimde evden çıktık. Barlas babamdaydı ve annemde yanındaydı. Ayrıca annemin kocasıda oradaydı. Fazlasıyla garip bi ortam vardı açıkçası. Evden çıktığımızda Bartu arabasına bindirdi. Arabasını değiştirmişti. Mat kırmızı bi mercedesdi. Arabada şarkı açtığında beraber söylemeye başlamıştık.

Oraya vardığımızda kapımı açan kişi Bartuydu. Arabadan indiğimde elini belime koydu ve içeri girmek için hızlı adımlarla ilerledik. Bu bana Barlas'ı hatırlatmıştı. İçeriden gelen ses bi şarkıydı. Şarkı tanıdık geliyodu. Bi davetten çok garip bi ortam vardı. İçeriye girdiğimde bi masaya doğru ilerledim. Ayaktaydık ve elimde bi kadeh vardı. "Yanlızlık senden kolay hic yorma kendini" diyodu şarkıda. Bi kadeh viski aldığımda sağ tarafa doğru baktığımda karşımda Barlas'ı gördüm. Yanında bi kadın vardı. Benim yerime koymaya çalıştığı eski sevgilisi.

Bu şarkı tanıdıktı. O an gözlerim gözlerini buldu. "Yakında kalbimdende silerim ismini" dedim aynı anda şarkıyla beraber. Dudaklarımı okumuş olmalıydıki hemen yanındakine doğru baktı. Kadın elini Barlas'ın yüzüne koydu. Ardından ona doğru yaklaştı. O an Barlas hiç beklemediğim bişeyi yaptı. Kadının dudakların yapıştı. Gerçekten tahmin edemezdim bile. Bu bi ilk değildi. Bunu önceden bi kez daha yapmıştı.

Gözlerimden bi yaş geldiğini hissettim. Sahne vardı ve şarkılar söyleniyodu. Bende bi şarkı söylicektim. Evet söylicektim. Yeni bi kadeh almıştım ve tekte içmiştim. Barlas'ın bana baktığını gördüm. Telefonunu eline almıştı. Ardından bana bi mesaj geldiğini gördüm. Mesajı atan Barlastı.

Şu alkolu şöyle içme

Sanane Barlas. Çok mu umrumdayım?

Böyle yazmıştım. Aramızda sadece böyle küçük bi sohbet geçmişti. Görüldü atmıştı. Asla görüldü atmazdı. İlk defa görüldü atmıştı. Barlas böyle bi adam olamazdı.
Bartu'nun sinirleri bozulmuştu. Bunu çok rahat görebiliyodum fakat pek konuşmak istemiyodu. Ardından sahneye doğru ilerledim."Söyleyin " çalmasını istedim. Ardından çalmaya başladı. Şarkıyı söylemeye başladığımda Barlas ve yanındaki beni izlemeye başlamıştı. Şarkıyı söylerken hep Barlas'ın gözlerine bakmıştım. Bartu bunun farkına varmıştı. Ardından Barlas'ın sahneye çıktığını gördüm. Gözledim Barlas'ı bulduğunda Barlas şarkıya başladı.

Şarkı Bergen'in "Benim için üzülme" şarkısıydı. Barlas şarkıya başladığında Bartu "Bu sana gönderme mi yapıyo şimdi amına koyayım" dedi. "Sanırım evet" dedim masumca. Sesimin tınısı kısıktı. "Gözlerin nemli nemli" dedi. Başımı o an öne eğmiştim. "Başını öne eğme" dedi. Ardından şarkıya devam etti. Bi süre söyledikten sonra. "Bundan sonra adını kırk yılda bir anarım" dediğinde gözlerimde yaş hissettim. "Sende kaybettiğimi başkasında ararım" dediğinde. Bianda yüksek sesle "Benim için üzülme" dedim.

Şarkı bittiğinde aşağıya indi. Davete Ceyhunda gelmişti. Ceyhunun elleri ellerimi buldu ve bianda dans etmeye başladık. Barlas'ın çok yakınındaydık. "Benle dans ettiği elbiseyle Ceyhunla dans ediyo" dediğini duydum.

Selam nasılsınız ben kötüyüm. Bölüm bu kadardı seviyorum sizi hoşçakalııın

Kontrol'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin