35.bölüm

37 2 0
                                    

Selam arkadaşlar nasılsınızz. Ben yine maç izleyerek yazıyorum bölümü nasılım. Herşey gayet iyi gidiyo umarım asla bozulmaz fakat bölümde pek öyle olmicak gibi. İyi okumalar diliyorum arkadaşlar seviyorum sizi 💪🏻❤️🩹

Odadan bavulumuda alıp çıktım. Otelden çıkışımı yaptığımda tuttuğum eve doğru gitmek için yola koyuldum. Arabama binip eve doğru ilerlediğimde ev hazırdı. Eşyalar bi günde yerleştirilmişti. Eve vardığımda girişte yazan 7 sayısını gördüm. Dairem yedi numaraydı ve yedi uğurlu sayımdı. İçeri girdiğimde ev fazlasıyla aydınlık ve güzeldi. Kendime göre tek kişi yaşayabiliceğim bi ev seçtiğim için küçük bi evdi.

Hayatımda kısa süreliğine bi çok şey aniden değişmişti. Barlas'la düğün tarihimizide iptal ettirmiştik. Birbirimizden uzaklaşmamız ikimiz içinde iyi olmuştu. O hayatına belkide başka birini alıcaktı fakat ben öyle bi hata asla yapmayı düşünmüyodum. O eğer bana kötü bi şey yaparsa ben ona daha kötüsünü yapmayı düşünüyodum. Küçük bi köpek sahiplenmiştim ve oda benimle birlikteydi. Küçük minik bişeydi. Odama doğru bavulumu götürüp kıyafetlerimi yavaş yavaş dizmeye başladım. İçinden Barlas'ın bana aldığı elbise vardı. Onunla dışarı yemeğe çıktığımızda gitmiştim. Fazlasıyla güzel bi geceydi.

Kendime bi kahve yaptım sallanan koltuğuma oturdum bilgisayarımıda alıp magazin haberlerine girdim. Girdiğimde bizimle ilgili çıkan haberler gözüme çarptı. Benim hakkımda fazlasıyla saçma Tweet'ler atılmıştı fakat ben takmamıştım bile. Barlas'la ilgili olanları gördüğümde Barlas'ın yanında bi kadın vardı. Bu kadını tanımıyodum. Barlas'ın eli kadının belindeydi. Bi röportaj videosu gördüğümde açtım. "Barlas bey yeni bi ilişkiye başladığınız doğru mu" demişti adam. "Evet aynen öyle. Hayatımın aşkını bulduğumu düşünüyorum" dediğinde gerçekten beni istemsizce bi gülme almıştı. Daha ayrılalı bi gün olmuştu ve gerçekten hemen başka birini mi bulmuştu. Gerçekten komik bi durumdu bu. Daha düne kadar değişicem bitanem falan diyordu.

Gülmeye devam ettiğim sırada oradan çıktım ve biraz dosyalara baktım. Bir sürü anımız vardı. Barlas'ın herşeyini biliyodum. Bu yüzden gidip onun hiç sevmediği birini aradım. "Alo Caner nasılsın" dedim. Caner beni tanımıyodu. "Pardon tanıyamadım" dedi. "Barlas'ı bitirmek istiyo musun" dedim."Tabiki istiyorum. Ne zamandır bunun için uğraşıyorumda sen kimsin" dedi. "Beril ben Barlas'ın eski sevgilisiyim" dedim. "Senin derdin belli oldu. Tabi siz ayrıldınız o başkasıyla oldu sende şuan kuduruyosun dimi" dedi. "Kudurmak falan laflarına dikkat et. Ayrıca bi planım var. Benimle beraber ol. Barlas'ın canını yakalım yavaş yavaş" dedim. "Bunun sonucunda benim kazancım ne olucak" dedi.

"Ne istersen" dedim gülerek. "Buluşalım o zaman şirkette ve sevgili gibi davranalım" dedim. "Bana uyar. İşin ucunda yeterki Barlas'ı bitirmek olsun" dedi. Neden bu kadar nefret ediyolardı Barlas'tan. Telefonu kapatıp duşa girdim. Duşta vakit geçirdikten sonra üstümü giyip şirkete doğru yola koyuldum.

Şirkete gittiğimde odama doğru ilerledim. Barlas'la o kadınıda gördüm asla samimi takılmıyolardı ve gülmeye başladım. Odama doğru ilerledim ve gelen mesajlara baktım. Aradan yarım saat geçtikten sonra Caner geldi. Canerde fazlasıyla yakışıklı bi çocuktu.

Geçip karşıma oturdu ve ilk başlarda bana bakmadı. Daha sonrasında yavaşça bana döndü.

Kulağındaki küpesi ve kıvırcık saçlarıyla fazla çekici gözüküyodu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kulağındaki küpesi ve kıvırcık saçlarıyla fazla çekici gözüküyodu. Ayağa kalkıp yanına doğru ilerledim. Barlas'ın oradan geçtiğini gördüğüm sırada bianda hızlıca Caner'in kucağına oturdum. Barlas bizi gördüğünde odaya girdi bianda. "Ne yapıyosun ya sen" dedim. "Hemen bulmuşsun birini iyimiş" dedi. "Sanane ya bundan sende kendine birini bulmuşsun karışma bana hayat benim hayatım ve şimdi gidebilirsin" dedim. Sinirle odadan çıkıp sertçe kapıyı kapattı. Bende Caner'in kucağından kalkıp özür diledim. Sorun olmadığını söyledi ve sohbete daldık.

Caner odadan çıkınca rahatlamışçasına bi nefes aldım. Barlas yaptı diye benim böyle bişey yapmam bana saçma gelmiyodu. Barlas ona verdiğim sevgiyi hiç hakememişti. Yerime geçip oturduğumda odaya biri daldı. Bartu olduğunu farkettim. "Beril ne yapıyosun sen ya" dedi. "Bak Bartu sen lütfen karışma" dedim. "Ya Berilim bak Barlas çıldırmış seni o sikikle görünce" dedi. "Umrumda mı sence" dedim gülerek. "Niye değil mi Beril. İkinizde birbirinize hala aşıksınız. O sana inat bi kızla takıldı diye sendemi öyle takılıcaksın" dedi sinirle.

"Ben ona inat yapmadım Bartu" dedim. Bazen yalan söylemek gerekiyodu bazı şeyler için. Bartu "Tamam" dedi ve odadan çıktı. Şimdiden elde etmek istediğim şeye yavaş yavaş ulaşıyodum. Bunu hep söylemiştim. Beni üzeni fazlasıyla şekilde üzerdim. Dış görünüşüm ve normalde olduğum şey çok farklıydı aslında. İçten içede üzülmüyorum değildi. Üzülmüştüm aslında. İçten içe benimde canım yanıyodu ki aslında onunda canı yanıyoduki bundan adım kadar emindim.

Oda üzülüyodu oda ağlıyodu. Bunun haberleri bana kadar gelicektiki ben bundan da adım kadar emindim. Şirketten çıkıp arabama doğru ilerledim. Arabayada binip eve doğru ilerledim. Eve gittiğimde kendime yemek yaptım. Biraz oturdum ve film izledim. Yemeğimide yiyip biraz dinlendim.

Selam aşkolar nasılsınız. Bölümleri kısa kesiyorum nasılım. Bence mükemmelim ÜQSMWĞSUQ8SM Neyse seviyorum sizi eyw askolar❤️🩹💪🏻🤠

Kontrol'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin