1.Bölüm

2.8K 41 3
                                    


Merhaba arkadaşlar öncelikle hayal dünyama hoşgeldiniz. Kimileriniz bilir belki kimileriniz bilmez bunun pek bir önemi yok aslında. Bir diziden alıntı yaparak yazıcam bu hikayeyi. Bu aslında geç kalınmış ve yalnış anlaşılmaya kurban gitmiş bir aşkın hikayesi . Bu aşıklar tekrar bir olacak mı? Okuyup görücez. İyi okumalar dilerim..🙂 Medya :Esra

"Şuraya bak Zeyno çektiğim çileye bak!"

Bir yandan elimde ki bezle masayı silerken diğer yandan zeynoyla muhabbet ediyordum.

"Şükür et Esracım şükür et sen neler atlattın bunları da atlatırsın."

"Artık gücüm kalmadı Zeyno."

Zeyno elindeki sandalyeyi bırakıp yanıma geldiğinde kapıdan Patron bize seslendi.

"Zeyno , Esra siz niye oturuyorsunuz öyle kalkın bakın müşteri gelmiş çabuk!!!!"

"Tamam patron ben bakıyorum hemen." Deyip yerimden kalktım. Müşterinin yanına gittim.

"Hoşgeldiniz efendim ne arzu ederdiniz?"

Cevap bekliyordum ama soruyu sorduğum adam yanındakiyle konuşurken beni duymamıştı bile.

"Baksana adam koskoca ceo oldu nerlerden geldi. Eski karısı da fakir diye bırakıp gitmiş sözde peh."

Anlamsızca kulak misafiri olmuştum.

"Beyefendi sip-."

Eliyle bir dakika işareti yapıp beni susturdu. Sinirlenme esra sinirlenme kızım bu işe ihtiyacın var.

"Şimdi adam zengin olunca eski karısı napıyodur acaba kuduruyordur bence ama Ozan Korfalı bir daha onun suratına bakmaz. Eee nasıl olsa bir Ozan Korfalı kolay yetişmiyor."

O o Ozan mı dedi o ?? Yok canım yalnış duymuşumdur ne ozanı.

"Beyefendi siz daha demin O-Ozan Korf-falı mı dediniz?"

Adam anlamsızca bana bakıp kafasını salladı.

"Sen bizi mi dinliyorsun burda dikilmiş? Hem dediysem nolmuş problem mi var ?"

"Siparişiniz için bekliyordum istemeden kulak misafiri oldum kusura bakmayın."

Adam pişkin pişkin güldü.

"Hem söyle bakayım niye sordun sen bu adamı yoksa eski karısımısın?"

Yanındaki adam kahkahalar attı.

"Yok be abi tipe baksana bu tipe baksana bu tipe bakarmı bu o adam?"

"Doğru söylüyorsun bro kadın dayanışması yapıcak şimdi bizim başımızda izle."

Bu düşen son damlaydı.

Elimdeki fişi yere atıp adamın yakalarına yapıştım.

"Ne diyorsun lan sen ? Bilip bilmeden ne konuşuyorsunuz lan siz delirtmeyin beni valla iki büklüm ederim sizi burda!!"

Adam şaşırmış bir şekilde bir eli yakasında ellerimden kurtulmaya çalışıyordu diğer eli de saçıma gitmişti.

"Ulan şerefsiz Ah! Kız gibi saçımı çekiyor birde ulan!!"

"Esraa napıyorsun bırak müşterinin saçını!" Zeyno ve patron bozuntusu koşarak gelip ayırmıştı herkes bize bakıyordu.

"Sizi şikayet edicem görürsünüz!"

"Selam da söyle!!" Diye bağırdım.

Amaaa gerçekten de selam da söylemiş. Kendimi bir anda karakolda buldum.

Aşk Mantık İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin